2017-09-06

Top5Wednesday – Tanórák és karakterek


A Top5Szerdára Rétánál (Habár, a könyves kocsma) bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is.
A mai téma számomra igen nehéz volt, sőt a hónap összes témája az, szóval vért fogok izzadni bejegyzés közben. Szeptember első témája pedig, mi máshoz, mint az iskolához köthető. Olyan könyveket, kell összeszedni, ami tanórákhoz és karakterekhez kapcsolható. Hát igen, elég bénán fogalmaztam meg, de a végén lesz egy csomó link a többi bloggerre mutatva, nézzetek be hozzájuk is, mert biztos vagyok benne, hogy lesz olyan a csapatba, aki sokkal jobban megfogalmazta.

Pippa Kenn: testnevelés
Kemese Fanni: A napszemű Pippa Kenn
Soha nem szerettem a tesit, de azért nagy száj húzva megcsináltam mindent. Ez lehet a tanárnak volt az oka, hiszen ma már szeretek mozogni és sokáig táncoltam is. Viszont, ha Pippa Kenn tartotta volna az órákat, akkor lehet több kedvem lett volna, hiszen ennek a csajnak van tapasztalata erőnléti és egyéb testneveléshez szükséges dolgokban.

Matt Watkins: matematika:
Jessica Park: Flat-out Love sorozat

Ez volt az iskolában a másik tantárgy, ami nem volt a szívem csücske. Sosem voltam egy lángész semmiféle reál tantárgyban, de mindent megtettem azért, hogy nagy nehezen megértsem. Általános iskolában is, és gimiben is nagyszerű tanáraim voltak, ezért valamilyen szinten kellemesek voltak az órák. Viszont leeht jobban örültem volna, ha mondjuk, egy szuper szexi kocka tartja, aki frissen végzett az egyetemen. Bár lehet azokon a matek órákon, amit Matty tartott volna nem figyeltem volna oda. De azért egy próbának örültem volna.

Borbíró Borbála: irodalom:
Gaura Ágnes: Vámpírok múzsája
Értékelésem

A másik kedvenc tantárgyam volt, gondolom, ez senkit nem lep meg. A tanárom is sok mindenben otthon volt, viszont úgy érzem, hogy Bori talán egy kicsit nagyobb tudású. Jobban örültem volna, ha egy ilyen vagány tanár lett volna a kalauzom az irodalom világában.

Zelda: történelem
Tommy Wallach: Kösz, hogy…
Értékelésem

Egyik kedvenc tantárgyam volt, amíg az iskola padjait koptattam. A tanárom is tökéletes volt, így tanulás nélkül is képes voltam ötösre leérettségizni. De ha másik tanát kellett volna választanom, akkor Zeldára esett volna a választásom. Mert ki is lehetne méltóbb arra, hogy törit tanítson, mint Zelda? Még akkor is simán örülnék neki, ha csak hantázott a korával kapcsolatban, hiszen nagyon ott van a topon a történelmi eseményekkel kapcsolatban.

David Farris: ének:
Kylie Scott: Lick – Taktus
Értékelésem
A legjobb lógós óra, ahol mindig mindenki csak tátogott, a dolgozatokat meg lazán le lehetett puskázni. Viszont ha egy olyan elhivatott tanárt kaptam volna, mint David, akkor tuti másképp lett volna. Mondjuk annak is meg lett volna az esélye, hogy inkább kizavar az óráról, mint énekelni halljon egynél többször. Ennek ellenére is igencsak boldog lettem volna, ha ő libben be az énekóráimra.

Többi Top5Szerdázó:
♥ Arwen♥ Dóri♥ Gorkie♥ Helie, ♥ Hikari♥ Judy♥ Luthien Lovemagic, ♥ Noémi♥ Réta♥ Vicky♥ Wandamaci.


Ti milyen tanároknak örülnétek, ha a karakterek tanárok lennének?

A képek a moly.hu oldalról származnak.

2 megjegyzés:

  1. Á, biztos nem zavart volna ki :D Max megkér, hogy inkább táncolj, mert a port jobban bírja :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha....annak valóban jobban örült volna :D

      Törlés