2017-09-18

Hogyan választom a könyveimet Book Tag


Arwen hívott ki erre a jópofa tagre, amiben arról olvashattok, hogy miként választom ki az aktuális olvasmányaim. Arwen válaszait ITT olvashatjátok.

1. Találj egy könyvet kék borítóval a könyvespolcodon. Mi késztetett arra, hogy ezt a könyvet válaszd?
Robyn Schneider: Egy új élet reménye. Azért ezt választottam, mert a könyvespolcomon ez volt az első kék borítós könyv.

2. Gondolj egy könyvre, amiről nem hitted volna, hogy tetszeni fog, mégis tetszett. Miért olvastad el?
Jessica Park: Flat-out Love – Szeretni bolondulásig. Előtte sosem olvastam Rubin Pöttyös könyvet, mert azt hittem nem tetszene egy new adult regény. Aztán ezzel a könyvvel egy új műfajt ismertem meg, amit azóta is imádok!

3. Állj a könyvespolcod elé és csukott szemmel válassz egy könyvet. Hogyan hallottál erről a könyvről?

David Mitchell: Felhőatlasz. Láttam a belőle készült filmet, amit imádtam és imádok is. Nagyon szerettem volna belőle egy saját példányt és Gorkie meg is ajándékozott vele. Így boldog tulajdonosa vagyok az egyik kedvenc filmem alapjául szolgáló könyvnek.

4. Válassz egy könyvet, amit valaki ajánlott neked. Mit gondoltál róla?
Colleen Hoover: Slammed – Szívcsapás. Nagyon sokan ajánlották azután, hogy elolvastam a Szeretni bolonduláig könyvet. Valami hasonló történetre gondoltam, mint az előtte olvasott Rubin Pöttyösben, de sokkal többet kaptam ettől a kötettől, mint a Szeretni bolondulásig könyvtől.

5. Válassz egy könyvet, amit booktube/bookstagram/könyves blogokon keresztül ismertél meg. Elérte az elvárásokat?
Bökös Borbála: Szmirkó. A Könyvutca bloggerpárosa írt róla egy értékelést (ITT elolvashatjátok), ami miatt felkeltette az érdeklődésem a könyv. Aztán nem sokkal később lehetett játszani érte, és voltam olyan szerencsés, hogy meg is nyertem. Mikor pedig elolvastam azt gondoltam, hogy valóban egy csodálatos könyvet írt az írónő és azóta is hálás vagyok Beának, hogy írt a könyvről, mert különben sosem került volna a szemem elé.

6. Találj egy könyvet a könyvespolcodon, aminek egy szavas címe van. Mi vonzott ehhez a könyvhöz?
Samantha Shannon: Csontszüret. Ez volt az első egyszavas könyv, ami a kezembe akadt.

7. Milyen könyvet fedeztél fel filmen/sorozaton keresztül?
Nálam ez fordítva volt mindig. Előbb láttam a filmet és akkor tudtam meg, hogy van róla könyv is. Szóval nem volt még olyan film, amit könyvön keresztül fedeztem fel.

8. Gondolj az egyik örökös kedvenc könyvedre (könyveidre), mikor olvastad és miért választottad?
Leiner Laura: Bábel (értékelés: ITT), először 2016 májusában olvastam, azt hiszem, azért mert épp ezt a könyvet markoltam fel, mikor a kórházba készültem kisebb fiammal. Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó (értékelés: ITT), 2016 júliusában olvastam közösen Janinával. Azért olvastam el, mert mindenki áradozott róla, hogy mennyire jó, és kíváncsi voltam rá, hogy mit is tartogat az annyira jó könyv. Szerencsére egyik könyvben sem csalódtam, ezért is lettek kedvenceim. Persze azért sokkal több van, de nem sorolnám mind a 31 kedvenc könyvem.

Kihívottjaim:
@Meeraval_Marnath (Reading is my dream)
@luthienlovemagic (Luthien könyvvilága)
Remélem, elfogadjátok a kihívást.

Ezzel a taggek búcsúzom is a Book tag héttől. Remélem, hogy nem untátok meg a tömény mennyiségben adagok tageket. Ha követtétek, írjátok le véleményetek, hogy tetszett, vagy nem tetszett, szeretnétek e még ilyen hetet vagy hagyjam a fenébe.


A képek a moly.hu oldalról származnak, a fejléc pedig saját készítésű.

2 megjegyzés:

  1. Köszi szépen hogy gondoltál rám, mindenképp hozom hamarosan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ha kitöltöd ^^ várom nagyon válaszaid :)

      Törlés