2017-09-20

Top5Wednesday – karakterek „élőben”


A Top5Szerdára Rétánál (Habár, a könyves kocsma) bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is.
A mai téma számomra igen nehéz volt, mivel 5 karakterhez kell fancastot párosítani. A fancast olyan válogatás, mikor egy élő, hús-vér embert párosít az olvasó a karakterhez, akit szívesen látna az adott karakter bőrében. Most nem kedvenc karakterekhez kerestem színészt, hanem végigmentem az olvasmányaimon, majd a Pintersten és ha találtam valami összefüggést közöttük, azokat gyorsan le is pötyögtem. Ez sült ki belőle.

Crystal Reed, mint Layken Cohen
Colleen Hoover: Slammed sorozat

Az egyik kedvenc sorozatom a Slammed, és mikor ezekhez a könyvekhez értem az olvasmánylistámban, akkor rögtön Crystal Reed ugrott be. Nemrég kezdtem el nézni a Teen Wolfot ennek ez is lehet az oka, vagy az, hogy a Pinterst rögtön az ő képét nyomta az arcomban, mikor beírtam Layken nevét. De egyébként teljesen így képzelem el Lake-et.

Rose Leslie, mint Borbíró Borbála
Gaura Ágnes: Vámpírok múzsája

Nem igazán tudom, hogy miért rá esett a választásom. Talán azért, mert mikor megláttam Rose-ról ezt a képet, akkor a morcos Bori jutott eszembe, mikor a konferencián halálra unja magát.

Chloë Grace Moretz, mint Celeste Wattkins
Jessica Park: Flat-out Celeste – Celeste boldondulásig

Olvasás közben folyamatosan az ő arca lebegett előttem. A képen minden rajta van, ami Celeste: stílusosság, szépség, és egy kis visszafogottság. Remekül el tudná játszani Chloe Celesete szerepét, ha valaha filmre vinnék a Flat-out Celestet.

Christopher Mason, mint Maxim
Julia Lewis Thomson: Többek szerint

A Többek által könyvben is Christopher képét találtam tökéletesnek és akkor még nem is tudtam, hogy ki ez az ember. Aztán elolvastam a Többek szerint könyvet, amiben nyugtáztam, hogy igen, ő testesíti meg Maximot számomra. Egyébként nem az ilyen pasi a zsánerem, de tőle elolvadok.

Lana Zakocela, mint Zelda
Tommy Wallach: Kösz, hogy…

Nem is tudom, hogy miként bukkantam rá erre a képre, mikor Zelda karaktertét kerestem. Viszont, mikor megtaláltam, abban a pillanatban éreztem, hogy Lana az élő Zelda… szerintem.

Nektek vannak olyan színészek, akiket szívesen látnátok egy-egy karakter megtestesítőjeként?

Többi Top5Szerdázó blogger:
Arwen Dóri Deszy Gorkie Helie Hikari Judy Luthien Lovemagic Noémi Réta Vicky Wandamaci.

A képek a moly.hu illetve a Pinterest tábláimról származnak.

2 megjegyzés:

  1. Bori találó, akkor is vághat ilyen arcot, mikor Attila magyarázza neki a hülyeségeit :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, teljesen igazad van, erre nem is gondoltam D :D :D

    VálaszTörlés