2017-09-11

Disney Book Tag


Ezzel a Book Tag-el el is indul a Book Tag hét a blogon, ami azt jelenti, hogy minden napra jut majd egy tag. Nagyon sok összecsúszott most, de nem tudok nekik ellenállni, és ezzel a héttel most behozom a sok sok lemaradásom. Erre a tagre egyébként Réta, hívott ki, az ő válaszait ITT olvashatjátok. A Book Tag hét gondolatát is ő ültette el a fejemben, de ő szerintem csak poénnak szánta. Innen is köszönöm az ötletet!

The Little Mermaid/A kis hableány
Egy karakter, aki úgymond egy "partra vetett hal"/Valaki, aki szerinted nem igazán illik az író által megteremtett világba
Gwendolyn, Kerstin Gier: Rubinvörös könyvből. Egy kis hisztis csaj, aki nem tud mit kezdeni a kapott információkkal. Szörnyű egy nőszemély!

Cinderella/Hamupipőke
Egy karakter, aki jelentős átalakuláson ment keresztül
Nestor Norris, Gabriella Eld: Remények Jordan számára (értékelés: ITT). Az első részben (értékelés: ITT) egy igazi nyafogós ikerfiút ismertem meg, a második részben pedig bebizonyította, hogy igenis tud tökös is lenni.

Snow White/Hófehérke
Egy könyv eklektikus szereplőgárdával
A francba, az előbb kilőttem Gabi könyvét, pedig ide is illett volna, úgyhogy inkább mondok másik könyvet. Ez könyv pedig Barczikay Lilla: Anyám teremtményei (értékelés: ITT). Ebben is sokan vannak, sokféle képességekkel, és imádom szinte mindet!

Sleeping Beauty/Csipkerózsika
Egy könyv, ami igencsak altató hatással volt rád
Több ilyen könyv is van, mert ha egy történet belassul, akkor én is elvesztem az érdeklődésem, és képes vagyok elaludni a történeten. Talán, ami a legjobb példa erre Cinda Williams Chima: Lángvető (értékelés: ITT) könyv. A végére persze eléggé megtetszett, de sajnos a könyv fele teljesen altató hatással volt rám.

The Lion King/Oroszlánkirály
Egy olyan karakter, akit valamilyen tragédia ért gyerekkorában
A legtöbb olvasott könyv ilyen, és a legtöbb vörös pöttyös is. Ami viszont az összes közül a kedvencem: Kemese Fanni: A napszemű Pippa Kenn. Pippának egyedül kell felnőnie egy olyan világban, ahol szinte mindenki zombi. Szerintem ennél szörnyűbb tragédia nem érheti az ember lányát.

The Beauty and the Beast/A szépség és a szörnyeteg
Egy nagy könyv, amitől először megijedtél, de mégis nagyszerűnek találtad a történetét
Zakály Viktória: Szívritmuszavar (értékelés: ITT). A Mini-Könyvklubos olvasók egy csöppet lehúzták szegény könyvet, így én is mindig halazgattam az olvasását. Aztán meglepődve tapasztaltam, hogy nekem iszonyatosan tetszett! Nem csak a története tetszett, hanem az írónőnek a stílusa is, ami nagyban növelte nálam az olvasás élményét.

Aladdin
Egy karakter, akinek teljesült a kívánsága, jó vagy rossz értelemben
Sophie Soman Chainani: Jók és Rosszak Iskolája (értékelés: ITT) könyvéből. Sophie mindenáron el akart jutni a Jók és Rosszak Iskolájába, hogy hercegnő leessen belőle. A kívánsága egyik fele tökéletesen teljesült, a másik pedig hááát…. annyira nem.

Mulan
Egy szereplő, aki nem az, mint akinek mutatja magát
Sárkány, Naomi Novik: Rengeteg (értékelés: ITT) könyvből. Mindig azt mutatta, hogy ő mennyivel felsőbbrendű, mint a faluban élő emberek. Aztán mikor Agnyeska hozzá került, akkor megmutatta, hogy neki is van szíve.

Toy Story
Egy könyv, aminek bárcsak életre kelnének a szereplői
Ez meg milyen kérdés? Szinte az összes könyv ilyen! Úgyhogy most 3 ilyet is szeretnék kiemelni. Az első Leiner Laura: Bábel (értékelés: ITT) könyve. Imádom az egész bandát, szívesen buliznék velük egyet. A másik Gabriella Eld: Emlékek Jordan számára (értékelés: ITT) könyv. Az összes karakter annyira érdekes, hogy szívesen megismerném őket személyesen is. A harmadik pedig Vivien Holloway: Mesterkulcs (értékekés: ITT) könyve a Lnagton családdal. Jó lenne egy közös vacsi velük, hogy érezzem azt a családi szeretet, ami körbelengi az egész familíát.

Disney Descendants/Disney Leszármazottak
Kedvenc fő gonoszod, ellenséged, vagy erkölcsileg romlott szereplőd
Irina, C. J. Redwine: Az árnyékkirálynő (értékelés: ITT) könyvből. Pont a napokban olvasta el Réta a könyvet (értékelése: ITT), és megbeszéltük, hogy kinek mi tetszett és mi nem. Akkor mondtam neki, hogy mennyire imádom Irinát és a gonoszságát! Azóta mióta elolvastam, nem is találkoztam másik annyira intelligens gonosszal, mint az a nőszemély.

Kihívottjaim:
- Wandamaci (Wandamaci(könyv)birodalma blog),
- Hikari és Ashley (Írásaim tárháza blog),
- Virág (Never Let Me Go blog).
A képek a moly.hu és a Pinterest táblámról származnak.

2 megjegyzés:

  1. Imádom a tag-eket! Én biztos nem fogom megunni :D Biztos voltam benne, hogy Irinát fogod írni főgonosznak :) Az Anyám teremtményeit még nem olvastam, de felkerült a listámra, ha olyan jó a szereplőgárdája!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak Te vagy úgy vele, hogy nem tudod megunni, azért is jött össze ez a hét, mert én sem :D Ó, igen, Irina....szinte egyértelmű volt :D az Anyám teremtményeit én nagyon szerettem, kicsit olyan, mint a Vándorsólyom, csak nálam nagyobb sikert aratott, mert több volt benne az akció :D Remélem Neked is tetszeni fog, ha elolvasod ^^

      Törlés