2017-09-17

Az én kedvenc bloggerem – nyári kedvencek


2 hónap kihagyás után ismét visszatért a Hónap Kedvenc Bloggere rovat… hurrá! Erika, aki kitalálta ezt a kezdeményezést úgy gondolta, hogy nekünk is jár a nyári szünet, ezért nem is jelentkeztem a kedvenceimmel. Most viszont itt vannak az nyáron megismert kedvenceim.


Arwen blogját azóta figyelem, mióta benne van ő is a Top5Szerdában. Arwen mindig tud olyan könyvet mutatni, amire azt mondom, hogy kell, mert gyönyörű a borítója, és még akkor is ezt érzem, mikor egy angol könyvről van szó. Mindig találok nála olyan bejegyzést, ami nagyon érdekel, főleg, ha nem magyar könyvekről ír. Július hónapban a kedvenc bejegyzésem a blogjáról egy kvíz volt, amiben ki kell találni az írót a borítórészlet alapján. ITT meg is nézhetitek és ki is próbálhatjátok magatok.


Neverhood-dal a Projekthét alkalmával találkoztam és az ő blogjával szerelem volt első látásra. Imádom a letisztultságát, öröm ránézni. Amit viszont még jobban szeretk benne az az, hogy annyira felszabadultan ír, hogy az hihetetlen. Imádom a laza stílusát és azt, hogy odamondja a dolgokat kertelés nélkül. Augusztusi kedvenc bejegyzésem tőle, mikor azt ecseteli, hogy az emberek furák. ITT el is olvashatjátok.


Igaz, ez egy gyűjtőoldal a könyves blogoknak, én mégis szeretem böngészni. Sok blogger teszi közzé itt a bejegyzéseit és így könnyen tudok csemegézni a különböző írások között. Nem csak értékelések kerülnek fel ide, hanem mindenféle egyéb bejegyzés is, amik között már többször találtam olyat, ami érdekelt és meg is néztem. Ezek olyan blogok, amiket előtte nem is tudtam, hogy vannak, de a Könyves blogok által megismertem.

Ennyi lett volna nyári kedvenceim, nem sok, de őket mind rendszeresen nyomon követem. Kukkantsatok be ti is hozzájuk, hátha Nektek is megtetszik valamelyik blog.

A képek a fent említett blogokról származnak.

4 megjegyzés:

  1. O ez szuper az első blog nagyon tetszik 😍 Remélem egyszer én is felkerülók erre a listára 😚

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tudtam olyat mutatni, ami megtetszik :) egyébként a Te blogod is nyomon követem ám, és örülök neki, hogy lett végre FB oldala is ;)

      Törlés
    2. Komolyan??😍❤
      Igen itt volt már az ideje 😊

      Törlés
    3. Komolyan követem :) még a nyáron találtam rá valamelyik FB-os blogmegosztós csoportban és megtetszett a fejléce, aztán a tartalom is :)

      Törlés