2018-10-30

Halloweeni lények gyűjtőhelye Book Tag


Sziasztok!
Holnap itt van a Halloween, ami azt jelenti, hogy megszaporodnak a blogokon a különféle témához kapcsolódó bejegyzések. Én pedig vígan követem a tömeget, mert imádom a Halloweent. Viszont sajnos mostanában nem vagyok valami kreatív, így csupán 2 book taget fogok hozni ebben a témában. A Halloweeni lények gyűjtőhelye nevű book tagra Vicky hívott meg (válaszai >ITT<), amit köszönök neki, így nem kellett keresgetnem semmit, ezzel meggyorsítva a tartalomgyártást.
Na de csapjunk is a lecsóba!
Boszorkány - egy mágikus karakter vagy könyv
Múltkor összeszedtem a kedvenc boszorkányaim, amit >ITT< meg is nézhettek. De ha csak egy személyt emelhetnék ki, akkor a Vörös papnőket (George R. R. Martin: Tűz és Jég dala sorozat) tisztelném meg. Az erejük és annak természete különös, ezért is olyan érdekesek számomra.

Vérfarkas - egy tökéletes könyv éjszakai olvasásra
Kevin Hearne: Hounded – Üldöztetve. A maga 284 oldalával nem egy hosszú regény, viszont a benne szereplő események pörögnek. Ennek a kettőnek az ötvözete pedig adja, hogy tökéletes éjszakai olvasásra.
Frankenstein - egy könyv, ami sokkolt
Jack Ketchum: A szomszéd lány.  Annyi szörnyűség van a könyvben, hogy az még nekem is hatalmas sokk volt. De a legdurvább, hogy igaz történet alapján született meg a regény, ami még jobban megrettentett.

Az ördög - egy sötét, gonosz karakter
Odell Trace (Remények Jordan számára; értékelésem). Egy kegyetlen fekete Pán, aki képes mindenre azért, hogy ő uralkodjon az egész világ és a síkok fölött.

Kaszás - egy karakter, akinek nem kellett volna meghalnia
Fredrik Backman: Az ember, akit Ovénakhívnak (értékelésem). Hűha, ez elég spoileres! Ovénak nem kellett volna meghalnia, még jó sokáig kellett volna élni, hogy Parvaneh segítségével még jobban meglássa az emberekben a jót.

Zombi - egy könyv, ami "éhessé" tett a továbbiakra
Ed McDonald: Éjszárny. Igaz, még nem fejeztem be a könyvet teljesen, de már most bízom benne, hogy a sorozat többi része is meg fog jelenni magyarul, hiszen egy zseniális nyitókötetet kaptam az Éjszárnnyal.

Vízköpő - egy karakter, akit megvédenél bármi áron
Kenji Kishimoto (Tahareh Mafi: Ne értints sorozat). Imádom ezt a tökfilkót, és tudom jól, hogy tud magára vigyázni, de akkor is…. boldog lennék, ha én is megvédhetném (úgyis ráférne egy barátnő).

Vámpír - egy könyv, ami kiszívta belőled az életet
Christelle Dabos: A tél jegyesei. OMG! Hogy mennyit kínlódtam ezzel a könyvvel, pedig akkora nagy elvárásaim voltak felé. Oké, a világ, amiben játszódik fantasztikus, a karakterek érdekesek, viszont az írásmód számomra annyira unalmas, hogy mikor nem tudtam elaludni elég volt elővennem ezt a könyvet, olvasni pár oldalt és már aludtam is (true story).

Szellem - egy könyv, ami még mindig kísért
Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó (értékelésem). Még mindig összeszorul a torkom, ha a történetre gondolok, amit ez a könyv adott.

Démon - egy könyv, ami tényleg megijesztett
Krekó Péter: Tömegparanoia. Ne nevessetek, de rengetegszer bevillan ez a könyv, mikor egy orbitálisan nagy hülyeséget hallok emberi lénynek nevezett élőlények szájából, hogy csak na! Mindig végigfut olyankor az agyamon, hogy mire képes a tömeg ereje és hogy miért hisznek el mindent, amit hallanak anélkül, hogy utánajárnának.

Csontváz - egy karakter, akinek tartanál egy fejmosást
Lily Bloom (Colleen Hoover: It Ends with Us – Velünk véget ér; értékelésem). Aki olvasta az szerintem tudja, hogy miért Lilyt jelöltem meg. Aki viszont nem olvasta, annak csak annyit mondok, hogy elkövetett néhány dolgot az életében, amiről tudta, hogy rossz, de képes volt bebeszélni magának, hogy nem ugyanolyan. Hát erre mondják, hogy a szerelem nem csak vakká, de hülyévé is tesz. Úgyhogy ejnye-bejnye drága Lily!

Múmia - egy könyv, amit megőriznék az idők végezetéig
Margaret Atwood: A szolgálólány meséje (értékelésem). A mai napig nem tudom rendesen szavakba önteni, hogy mennyire tetszett a könyv, és miért ajánlom mindenkinek, és miért is tartanám meg örök időkre. Sőt, hogy még fokozzam: kötelező olvasmánnyá is tenném.

Ijesztő baba - egy könyvborító, ami túl félelmetes, hogy ránézz
John Cure: Hontalan lelkek. Minden gondolkodás nélkül mondom ezt. Mikor ez volt az aktuális olvasmányom, mindig úgy tettem le, ha befejeztem az aznapi adagot, hogy lefelé fordítottam a borítót, és még extraként raktam rá egy plusz könyvet. Úgyhogy egy kicsit paráztam tőle.
Akiknek a válaszait szívesen olvasnám:
🎃 AniTiger,
🎃 Niki,
🎃 Zsani,
🎃 de persze bárki viheti forrásmegjelöléssel, akinek megtetszik.
A képek a Pinterest táblámról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése