2018-10-11

M. Leighton: Down to You – Rajtad áll (Rosszfiúk 1.)


Fülszöveg:
Amikor a főiskolás Olivia Townsend hazautazik, hogy segítsen édesapjának a munkájában, még nem is tudja elképzelni, micsoda bonyodalmakba keveredik majd. Cash és Nash Davenport, a két ikerfivér nagyon sokban különbözik egymástól, de egy dolog közös bennük: mindketten őrülten vágynak Oliviára.
Cash veszélyes és ellenállhatatlanul vonzó, igazi rosszfiú, akinek a csókjai elfeledtetik Oliviával, hogy a tűzzel játszik. Nash sikeres, megbízható és szenvedélyes… és foglalt. De egyetlen, lágy érintése elfeledteti Oliviával, hogy máshoz tartozik.
Ám Oliviára nagy meglepetés vár. A két fivérnek van egy titka, ami elől a lány jobban tenné, ha elfutna. Gyorsan és messzire… amíg nem késő.
Könyvinformációk:
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 264 oldal
Kötés: Puhatáblás
ISBN: 9789633739952
Fordította: Goitein Veronika
Megjelenés időpontja: 2014. november 18
Műfaj: romantikus, erotikus

Véleményem:
A GCK’s Book Review Bloggal karöltve az október hónapot a tesóknak és mostohatesóknak szántuk. Ezen alkalomból olvastam el a Down to you – Rajtad áll című könyvet. 2016-ban már olvastam korábban ezt a sorozatot és akkor nagyon szerettem, viszont akkor még csak keresgettem a stílusok között. Azért is esett erre a választásom, mert kíváncsi voltam, hogy 2 évvel, és sok ok könyvvel a hátam mögött mennyire fog tetszeni.
Mutatom az első értékekésem, amit a Molyra írtam:
„Szóval…. újraírtam az egészet. Néhány nap már eltelt mióta befejeztem, de még mindig ott motoszkál a fejemben valami miatt az egész történet. Tudom eléggé sablonos, mégis annyira magával ragadott! Imádtam az összes nézőpontot, hogy mindenki fejébe egy kicsit belenézhettünk. Persze jobban szerettem a fiúk fejében lenni, mert Olivia néha idegesített. És Cash…. nem érdekelt volna mennyire rosszfiú…. mellette döntöttem volna az első pillanattól kezdve. Utána persze jöttek az őszinte percek és minden a feje tetejére állt. Az első értékelésben azt írtam, hogy jó pillanatomban kapott el, ami igaz is viszont az nem igaz, hogy egyébként nem élveztem volna. Szóval ez beleesik a többször olvasós kategóriába :)”
Szóval ezek szerint, már 2016-ban is úgy gondoltam, hogy újraolvasós lesz, és nem tévedtem. Második olvasásra is ugyanezek a gondolataim, úgyhogy köszönöm a figyelmet. Nyugi, csak vicceltem, kifejtem bővebben is.
A cselekmény valóban sablonos, bár most inkább az egyszerű szót használnám. Adva van egy elveszett és önbizalom-hiányos főszereplő lányka, nevén nevezve Olivia. Szépen éli a mindennapjait, egészen addig, amíg nem találkozik a végzetével a barátnője lánybúcsúján. Ez a végzet pedig Cash Davenport, a kétes múltú, ám iszonyat dögös rosszfiú, akitől minél messzebb akarta magát tartani Olivia. Viszont nem ér véget a szexi pasik listája Cash-el, mert van neki egy ugyanolyan szívdöglesztő ikertestvére, Nash. Oliviának pedig mind a kettővel meggyűlik a baja. Cash azért kergeti az őrületbe, mert rosszfiú, Nash pedig azért mert a (cseppet sem rendes) unokatesó pasija. Komolyan mondom, ha nekem is ez lenne a világ legnagyobb gondja, hogy melyik észveszejtően szexi pasit válasszam…na mindegy. Szóval szegény Oliviának ez a legnagyobb gondja, maradjunk ennyiben. Viszont! Én imádtam, mert elfelejtettem közben az egyéb problémákat, úgyhogy ez egy tökéletes könyv arra, hogy kikapcsoljon az ember, és megadja magát az ikrek csábításának. A cselekmény viszont nem csupán annyi, hogy Olivia drága őrlődik a két férfiú között, mert van benne egy kis csavar! Bezony, ez az erotikával fűszerezett történetben mélyen megbújik egy maffiás szál, ami ad egy pluszt és bonyolít a cselekményen.
A karakterek is egyszerűek, de annyira jó volt egy olyan könyvet olvasni, amin nem kell gondolkozni.
Olivia egy nagyon cuki, de néha irritáló nőszemély, aki próbál a saját lábán megállni, viszont a fiúk felbolygatják az életét.
A fiúk pedig szexik. Cash az első és sokadik ránézésre is a rosszfiús vonalat erősíti, ám ahogy lenni szokott neki is van egy gyengéd oldala, amit természetesen Olivia előtt felfed. Nash pedig ugyanez csak pepitában, és mellé jár még egy barátnő, ami miatt elvileg tabu lenne. De hát mi csábítóbb egy nő számára, mint a tiltott gyümölcs?
Összességében most is nagyon élveztem, és jó volt újraolvasni, hiszen nem minden részre emlékeztem már. Jó, hogy váltott szemszögben olvasható a történet, mind a három főszereplő fejébe bele lehet mászni. Kis könnyed, szórakoztató, gyorsan haladós történet, ami bővelkedik az erotikában.
Ajánlom azoknak, akik:
- egy könnyed olvasmányra vágynak,
- szeretik az erotikus könyveket,
- nem bánják, ha kissé sablonos a történet,
- kíváncsiak arra, hogy mit tartogatnak a fiúk.
.
Értékelésem: 5/4 csillag
Kedvenc karakter(ek): Cash és Nash
Kedvenc jelenet(ek): az őszinte percek, ami Olivia és a Cash között lezajlott
Kedvenc idézetek:
„Minden tyúknak kell egy kakas, de csak a nagyon különleges tyúk boldogul kettővel.”
„Néha előfordul, hogy a vonzódást azonnal látni lehet valakin.”
„Szerencsétlenül ücsörgök a kormány mögött, és azon tűnődöm mitévő legyek, amikor meglátom, hogy Nash átmegy a kocsi előtt, és az ablakom mellé áll. Lehúzom az üveget.
Mosolyogni próbálok, de belül sírni szeretnék.
– Nem indul? – kérdi.
– Nem hát.
– Mi a baja?
– Fogalmam sincs. Petefészkem van, szóval nem értek a műszaki dolgokhoz, és utálom is őket.”
„Tudom én, hogy ha egy férfi valami szexuális dologra kényszerít egy nőt, annak a becsületes neve nemi erőszak. De hát… ha a nő kész örömmel engedelmeskedik, az egész más tészta. Márpedig én alig várnám, hogy megadhassam magam minden kívánságának.”
„Vigyázat! Nash közelében képtelenség józanul gondolkodni. Mozgáskoordinációs hibák problémák is felléphetnek. Kérjük tegye meg a szükséges óvintézkedéseket!”
A képek a Pinterest táblámról származnak.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése