2017-09-13

Top5Wednesday – fülszöveg nélkül


A Top5Szerdára Rétánál (Habár, a könyves kocsma) bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is.
A mai téma olyan kedvenc könyvek, amiknek nem olvastuk el a fülszövegét. Mikor megláttam ezt a témát, jót nevettem, mert én sosem olvasok fülszöveget. Nálam abszolút a borító dönt róla, hogy elolvasom a könyvet vagy sem. Tudom, tudom nem szép dolog, de annyi fülszöveg vezetett már félre, vagy lőtte le a lényeget, hogy azóta kerülöm őket. Most pedig azok a könyvet mutatom be, amik az összes olvasott könyvem közül a kedvenceim.

Victoria Aveyard: Vörös királynő

Annyira gyönyörű a bortója, hogy igazából ennél a könyvnél az sem zavart volna, ha valami nálam nagyon távol álló története lett volna. De a címkék tetszette, amik Molyon rajta voltak, így rögtön tudtam, hogy imádni fogom. Így is lett! Utólag pedig mikor elolvastam a fülszövegét rájöttem, hogy akkor is érdekelt volna, ha fülszövegolvasó típus lennék.

Colleen Hoover: Slammed – Szívcsapás

Állandóan szembe jött velem a Molyon, és én olyan szinten elzárkóztam tőle, mintha maga a sátán írta volna a könyvet. Aztán valami miatt csak rávettem magam, és örök kedvenc lett! Ha pedig elolvastam volna olvasás előtt a fülszöveget, akkor tuti, hogy soha nem olvastam volna el. Ez pedig nagy hiba lett volna, mert ezzel a történettel kevesebb lennék.

Julia Lewis Thomson: Többek által

Megmondom őszintén, hogy a borító keltette fel itt is a figyelmem. Mikor először megláttam, akkor azt hittem valami tuti pszicho-thriller könyvet kapok. Ha pedig olvastam volna fülszöveget rá kellett volna jönnöm, hogy ez biza’ ízig-vérig romantikus. Viszont ha elolvastam volna, akkor igazából beskatulyáztam volna egy tipikus YA könyvnek. Szóval hálás vagyok igazából, hogy itt sem olvastam el a szinapszist.

Gabriella Eld: Emlékek Jordan számára

Emlékszem ez volt az első Colorcom Media-s könyv, aminek azt mondtam a borítójára, hogy ez igen! Mikor pedig megtudtam, hogy magyar az írója, még jobban elkezdett érdekelni. Gabi pedig volt olyan kedves, hogy adott belőle egy tiszteletpéldányt. Innen is köszönöm neki a bizalmat! A fülszövegét elolvasván pedig azt kell, hogy mondjam, hogy pont az a rész lett kiemelve belőle, ami a legcsekélyebb részt öleli fel. Így ennél sem bánom, hogy borító alapján döntöttem.

Rácz-Stefán Tibor: Fogadj el!

Az egyik Moly nagyon dicsérte a könyvet, akivel jóban voltam, így felkeltette az érdeklődésem, hogy miért van ennyire odáig meg vissza. Fogalmam sem volt, hogy miről szólhat a történet, igazából ennél a Molyos címkéket sem néztem meg, viszont a borító nagyon megtetszett. Olvasás után pedig rájöttem, hogy jobban jártam, hogy semmit nem tudtam a könyvről. Egyébként ennek a könyvnek van talán a legjobb fülszövege, amit ha elolvastam volna, akkor is érdekelt volna a könyv.

Ti szoktatok fülszöveget olvasni? Mik a tapasztalatotok velük kapcsolatban: volt olyan, ami félrevezetett vagy inkább csak megerősítenek?

Többi Top5Szerdázó blogger:
Arwen,
Dóri,Gorkie,Helie,Hikari,Judy,Luthien Love magic,Noémi,Réta,Vicky,Wandamaci.

A képek a moly.hu oldalról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése