2017-09-30

Molyok&Bloggerek: Julia Lewis Thomson: Többek szerint - vendégírás (Többek 2.)


Nemsokára megjelenik Julia Lewis Thomson nagysikerű Többek sorozatának második kötete az Álomgyár Kiadó jóvoltából. Négy blogger és négy moly vállalkozott arra, hogy a Többek által nőcsábász Maximjának titkokban bővelkedő történetét véleményezze. Érdemes követni a Molyok&Bloggerek értékeléssorozat állomásait, mert a különböző értékelések és érdekességek mellett még nyerhettek is két példányt a könyvből.

Ismét egy vendégírást olvashattok egy molytól, akivel zárul a Molyok&Bloggerek értékeléssorozta, szóval hajrá mindenkinek lehet mostmár minden értékelésben keresni a szavakat! Aki pedig a mai napi értékelést írta @NaNa_88 moly.

Fülszöveg:
Te melyiket választanád: a bosszút vagy a szerelmet?
Többek szerint felelőtlen nőcsábász vagyok, aki magasról tesz az érzelmekre, és képtelen kötődni egy másik emberi lényhez. Ilyennek lát mindenki, mert az életstílusommal ezt hitetem el velük. Bulik, nők, zene… ez határozta meg az életemet egészen addig, amíg nem találkoztam Nastyával.
Igazi rockernek tartom magam. Olyan helyről jöttem, ahol a bűn a mindennapok része. Hiába szántak nekem különb életet, talán soha nem tudok kilépni a múltam árnyékából. Különösen úgy, hogy az orosz maffia látóterébe kerültem.
Zsák a foltját, szokták mondani, és az enyém egyértelműen Nastya, aki a legnagyobb természetességgel táraz, céloz és lő. Ráadásul úgy hajt át motorral a piroson, mint a rosszfiúk a csajokon.
Julia Lewis Thomson új, akciókban és meglepő fordulatokban bővelkedő történetben leplezi le a nagy sikerű Többek által című regényben megismert Maxim sötét titkait. Vajon beszippantja-e az a világ, amitől a családja egész életében óvta? Vagy elég ereje lesz ahhoz, hogy ellenálljon a csábításnak?

Könyvinformációk:
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 272 oldal
ISBN: 9786155692536
Sorozat: Többek
Függővég: nem
Megjelenés időpontja: 2017. szeptember 28.
ITT előrendelhető


NaNa_88 véleménye:
Hogy én mennyit vártam erre!
A falat kapartam kínomban, hogy olvashassam. A Többek által is azonnal bekerült a kedvenceim közé, így nem volt kérdéses, hogy az általam már akkor annyira megszeretett Maxim történetét elolvasom-e. Mit elolvasom?! Elolvasom, felteszem a polcra és oltárt állítok neki, mert jaj, istenem imádom! ♥♥♥♥
Nekem az ő karaktere az egyik kedvenc típusom. A humoros, nőbolond zenész, nem kevés egóval megáldva. Persze ez csak a felszín. Ami a többség számára a láthatatlan burok alatt van, az az igazi, teljes énje. Amiért csak még jobban tudjuk szeretni.

Az első résztől kicsit eltérő hangulatú történetet olvashatunk a Többek szerintben. Itt már nem csak a hétköznapi problémákkal találjuk szembe magunkat. A szereplőink olyan falakba ütköznek, amikkel nem találkozunk minden nap. Végig izgultam, hogy mit tartogat számukra az élet, hogyan birkóznak meg az embert próbáló feladatokkal, hogyan veszik azokat a nagy akadályokat, amik eléjük kerülnek.
Megint kaptam hideget és meleget is. Nevetést, szerelmet, izgalmat, pofonokat, könnyeket, törődést. Egyszerűen nem tudom nem szeretni. Nekem a stílusa már önmagában a szeretem-imádom oldal felé billenti a mérleget, de emellett a cselekmény és a karakterek is olyanok, hogy a szívembe zártam miatta ezt a könyvet is. 
Nastya szintén heves természete miatt a Maximmal folytatott beszélgetéseik nagy része olyan volt, akár két hatalmas hullám, amikor összecsap. Mindketten erős akaratúak, szenvedélyesek és emiatt azt hihetnénk, hogy nem működnének jól hosszútávon egymás mellett. De ők mások. Ismerik egymást. Ismerik a sötétséget. Ismerik egymás lelkét. Egy olyan kapocs van köztük, ami elszakíthatatlan. És mégis. Az élet kegyetlen. Választás elé kerülnek. Ami egy életre nyomot hagy.

Mellékszereplők tekintetében is a teljes rajongásomat élvezi ez a mű. Vannak szerethető barátok és vannak olyan emberek, akiket leginkább a pokolba kívánunk.
Annáék vissza-visszatérése mindig mosolyt csalt az arcomra, mintha két régi barátot látnék viszont.
Utazás országok között. Utazás az időben előre és vissza. Két ember szemén keresztül egy örömmel és szenvedéssel teli kaland. Élet.

Csak ismételni tudom magam. Szerelem első olvasásra.
Azért volt egy pillanat, mikor elborította az agyamat a lila köd és azt mondtam, hogy ha EZ tényleg megtörtént, akkor én most azonnal indulok Pestre és "valakinek" szét lesz rúgva a valaga, mert ezt nem teheti meg vele! Velem! A szívem egyik legkedvesebb darabját adom oda ennek a srácnak, erre képes lennél ilyen kegyetlenségre?! Azt már nem! Ha addig élek is!
Olyan gyorsan olvastam amennyire csak tudtam. Egyszerűen tudni akartam mi következik. Tudnom kellett minél hamarabb, de leginkább azonnal, hogy amikor majd befejezve leteszem a könyvet mit fogok érezni.
Vajon mennyire fogja összetörni a lelkem? Mennyire leszek boldog? Mennyire fogok mosolyogni, amikor az utolsó oldal után becsukom? Bár érzelmek tekintetében megint megjártam egy komolyabb hullámvasutat, mégis újra egy olyan élménnyel gazdagodtam, amit semmiért nem cserélnék el. Mert igenis boldoggá tett, ugyanakkor meg is kínzott. Megkönnyeztem, mellette pedig hangosan nevettem. Vártam és vártam... A valós időben nem is olyan sokáig, lélekben mégis éveket. És minden percét megérte átélni.

Játék:
Többek szerint című könyvből két példányt sorsolunk ki 2017. október 1-jén azon játékosok között, akik az összes értékelésben megtalálják az elrejtett szavakat, és ezeket a Rafflecopter doboz megfelelő sorába beírják. A Rafflecopter dobozba előbb be kell jelentkezni vagy Facebook azonosítóval, vagy egy olyan e-mail címmel, amire később ki tudjuk küldeni az értesítőt.
Figyelem! A nyereményt kizárólag magyarországi címre áll módunkban postázni! A nyertesnek 72 óra áll rendelkezésre válaszolni az értesítő e-mailre vagy messenger üzenetre.

Többi értékelés:
Szeptember 1. – Anya olvas blog
Szeptember 8. – ZCsilla (vendégértékelés az Anya olvas blogon)
Szeptember 15. – Pandalány olvas blog
Szeptember 18. – gregsys (vendégértékelés az Anya olvas blogon)
Szeptember 22. – EditVagyok (vendégértékelés a Pandalány olvas blogon)
Szeptember 25. – Olvasó körút blog
Szeptember. 27. – agi89 (vendégértékelés az Olvasó körút blogon)
Extra nap:
Szeptember 30. – NaNa_88 (vendégértékelés az Anya olvas blogon)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése