2017-09-11

#TheReadingQuest VÉGEredmény


Szóóóval, igen, jól látjátok, hogy vége van a #TheReadingQuest olvasási kihívásnak. Sajnos nem sikerült a saját karakterem teljesíteni, viszont ismét sokat haladtam a könyveimmel. Ebben a bejegyzésben pedig egy kis összegzést olvashattok, hogy is éreztem magam az elmúlt egy hónapban a végén pedig megnézhetitek ó, hogy milyen eredménnyel zártam a játékot.

Eltelt a 4., vagyis az utolsó hét a játékból. Sajnos nem úgy haladtam az olvasással, ahogy szerettem volna, mert általában ez hét alatt másfél, akár kettő könyvet is ki tudok végezni. Erre most a megkezdett könyvvel sem nagyon haladtam. Ennek az oka az ovis beszoktatás. Napi négyszer szaladgáltam az oviba, így nem csak olvasni nem tudtam, de egyebet sem, nap végére pedig hulla voltam és csak a kényelmes puha ágyra tudtam koncentrálni. Mindegy, hagyjuk is a sok negatív dolgot!
Összességében nagyon élveztem az egészet, mert ahogy az eddigi olvasási kihívások, úgy ez is kicsit ösztönzött, hogy olvassak és legalább a felét teljesítsem. Ez meg is volt, sőt, azon egy kicsit túl is teljesítettem. Az első héten elég jól haladtam, majd elkezdtem lassulni. Nem tudom ennek az okát, lehet egyszerűen csak elfáradtam. Aztán egyszer csak felszívtam magam, és megint képes voltam sokat olvasni, ami nagy fellendülést hozott, és a végére ismét leeresztettem, mint a lufi. Az első, második, és a harmadik heti érzéseim és összegzéseim elolvashatjátok a megadott linkeken. Lehet akkor az adott pillanatban nem azt éreztem, amit most, de ez így szokott lenni nálam, mert elég ingadozó a hangulatom. A lényeg pedig, hogy elbuktam? a kihívást, hiszen nem tudtam teljesíteni a karakterem által megadott mezőket.

Mezők:
- Egy sorozat első része: Tomcsik Nóra: A változások kora – 326/185 oldal.
- Egy másik világban játszódó könyv: Tomcsik Nóra: A hercegnő és a sárkányok dala – 138/138 oldal, értékelésem ITT olvasható.
- Egy mitológiai alapú könyv: Kevin Hearne: Hounded – Üldöztetve – 286/0 oldal.
- Egy könyv, ami tartalmaz mágiát: Bogár Erika: Tullia meséi – Őrző – 351/351 oldal, értékelés: ITT olvasható.
- Egy könyv, aminek a címe egy szóból áll: S. J. Kincaid: A kárhozott – ezt cserélem le Cecelia Ahern: A Vétkes könyvre, ami 382 oldal/ 0 oldal.

Extra mezők:
MULTIPLAYER – Multiplayer: Együtt olvasás egy baráttal: Gabriella Eld: Remények Jordan számára - elvileg majd Rétával fogjuk közösen olvasni – 354/ 354 oldal – közös értékelés ITT olvasható.
OPEN WORLD – Nyitott világ: Olvass bármit, amit szeretnél: Sienna Cole – Laura Porter: Száz évvel utánad - jó lenne elolvasni, mert tovább kéne küldenem ez sajnos lemarad a képről - 272/0 oldal. – ezt cserélem Julia Lewis Thomson: Többek szerint könyvre 272 oldal/272 oldal, értékelés ITT olvasható.
ANIMAL COMPANION – Állati kísérő: Könyv, aminek a címe utal egy állatra - Walt Disney – Dínó tesó 72 oldal/72 oldal.

Összesen 1372 oldal olvastam, ami egy közepes teljesítmény. Összesen sikerült az olvasásokkal és oldalszámaikkal szereznem 137 HP-t, és még hozzá jönnek az Instagramon lévő képek, amik után + 7 HP jár így eddig + hozzá jön a kezdeti 10 HP tehát összesen 157 HP – vel zártam a kihívást. Maradt kettő befejezett könyvem a karakterem mezőjéről, amik után 20EXP pontot kapok, vagyis a kezdeti 10EXP-vel együtt már van 30EXP pontom. Ehhez hozzászámolandó az extra mezők olvasott könyvei, ami 3 darab, ami után 30 EXP jár. Így összesen 60 EXP, vagyis tapasztalati ponttal végeztem. Így tehát a Level 2, vagyis a 2. szinten fejeztem be az egész játékot! Juhúúú! Remélem nemsokára lesz hasonló olvasási kihívás, mert most nagyon rá vagyok kattanva ezekre és úgy tűnik jó hatással is van az olvasásaimra.
Akik még részt vettek a kihívásban, vagyis akikről tudomásom van, Arwen és Réta. Arwen összesítése ITT olvasható, Rétái pedig ITT.

Minden kép forrása, játék főoldala: Aentee (Read at Midnight).
Minden kép designja és megalkotása, csak ehhez a kihíváshoz használhatóak: CW (Read, Think, Ponder;InstagramTwitter).

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok!! Sikerült szintet lépni! Tök jó :D

    Amúgy találtam egy újat, kis rövid, nekem nincs Graphic novel-em, amit tudnék olvasni, de egész jó kategóriák vannak:
    https://www.youtube.com/watch?v=uib76P1MZEM
    1. Olvasd el a legrövidebb könyvet a polcodon
    2. Olvass 10 oldalt egy nap
    3. Olvass el egy graphic novelt
    4. Fejezz be egy könyvet
    5. Olvass 20 percet egy nap
    Szeptember 18-22.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez szuperül hangzik, bár a grafik novellel bajban vagyok :/

      Törlés
  2. Neked is gratulálok! Szerintem ezt nem lehet elbukni, ha élvezed közben. Egyébként én is több extra mezőt teljesítettem, mint simát. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^ gratulálok én is neked :) a nem kötelező sokkal csábítóbb szerintem :D lehet azért haladunk azokkal jobban :D

      Törlés