2017-09-23

#ISATRAT olvasási kihívás összegzés


 Sziasztok!
Tegnap véget ért az #ISATRAT kihívás. Komolyan mondom, hogy imádtam, végre egy olyan olvasási kihívás, amit valóban tudtam teljesíteni. Nem volt sok szabály, teljesítendő dolog, ezért is tetszett meg annyira. Hogy mi is volt ez a kihívás, ITT elolvashatjátok.

Feladatok a következőek voltak:
1. Olvasd el a legrövidebb könyvet a polcodon - Miklya Luzsányi Mónika: Zoknimanó és a sulicsoda. Ezt a fiúknak este olvastam el, hiszen magamtól nem mindig ülök le mesét olvasni. Ők viszont nagyon élvezték, főleg a nagyobb, mivel elvileg jövőre ő is kezdi a sulit és egyre jobban érdekli, hogy milyen is lesz.
2. Olvass el 10 oldalt naponta – azt hiszem ezt ki is lőttem azzal, hogy három könyvet is befejeztem a kihívás alatt.
3. Olvass el egy képregényt – az eredeti kihívásban graphic novel volt megadva, de mivel zárva van nálunk a könyvtár, így nem tudtam beszaladni egyért sem, így ebben úgymond „csaltam”, hiszen csak egy mezei képregényt olvastam el. Ez pedig Bryan Lee O'Malley: Scott Pilgrim kivételes átlagélete volt. Már olvastam egyszer és nagyon szerettem, ez pedig most sem változott. Szeretem, hogy Scott kicsit dilis, mégis aranyos.
4. Fejezz be egy könyvet – sikerült Sienna Cole – Laura Porter: Száz évvel utánad könyvét is befejezni. Kicsit vegyes érzéseim vannak a könyvvel kapcsolatban, de szerencsére gyorsan haladtam vele. Jövő héten pedig hozok is egy rendes értékelést, amiben kifejtem a véleményem a könyvről.
5. Olvass 20 percet naponta – szerencsére a fiúk szoktak aludni dálután, így akkor mindig van időm egy kicsit olvasni, néha van olyan mázlim, hogy akár másfél órát is szunyálnak. Tehát ezt a pontot is teljesítettnek veszem.


Összegezve úgy elrepült ez a hét és a kihívás, hogy észre sem vettem, és sikeresen teljesítem. Remélem, hogy a jövőben is lesznek ilyen könnyed kihívások, amiben az olyan molyok is sikerélményt érnek el, akik kevesebbet olvasnak. Ti részt vettetek a kihívásban? Ha igen, írjátok le nyugodtan tapasztalatotokat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése