2017-09-08

Roxfort Tag


Itt van az ősz, az iskola/ovikezdés. Sok könyvmoly legszívesebben nem a saját iskolájában, hanem a Roxfotban kezdené meg ez évét. Ehhez a varázsiskolához kapcsolódik a mostani book tag, amire Wandamaci hívott ki. Az ő válaszait ITT nézhetitek meg.

Tisztavérű, félvér vagy mugli származású vagy?
Tisztavérű. Ne kérdezze senki se, hogy miért, de ha tehetném az lennék.

Melyik pálca választott téged?
Babérfa, főnixtoll maggal, 10” hosszú és hajlékony.

Milyen állatod van: bagoly, macska, béka vagy patkány?
Macska. Imádom a macskákat, így reméltem, hogy a patrónusom is az lesz…. tévedtem, de erről később.

Melyik házba osztott be a Teszlek süveg?
Mardekár!

Jellemzői a ravaszság, ambiciózusság, leleményesség, okosság, határozottság. Nem igazán tudom, hogy melyik is jellemző rám, de hát a Teszlek süveg a lelkemig lát, így hiszek neki.

Melyik házba szerettél volna kerülni?
Mardekárba. Nekem ez tökéletes, imádom annak ellenére, hogy sokan a gonoszságot és a főleg fekete mágiát használó varázslók és boszorkányok „fészkének” hiszik.

Melyik óra a kedvenced és melyiket nem szereted?
Igazából én javarészt a filmekből ismerem Harry Potter világát, így nem ismerem annyira az órákat, mint azok, akik olvasták a sorozatot. Tudom, ejnye - bejnye nekem, de valahogy nem babonázott meg anno engem, pedig az a korosztály vagyok, akinek ezen kellett volna felnőni. Na, de vissza az órákra. Szóval a repüléstant biztos élveztem volna. Nem tudom ennek az okát, hiszen a repülőgépes repüléstől irtózóm, maga a repülés gondolata viszont nagyon vonz. Amit nem szerettem volna az öhm… nem is tudom, biztos volt valami varázsmatek vagy hasonló tantárgy. Na, azt tuti utáltam volna!

Mi a patrónusod?
A macskának örültem volna a legjobban, de hát nekem a véreb jutott.

Hogy néz ki a mumusod?
Ez jó kérdés! Szerintem, mint egy dementor. Nem csak a kiszipolyozás miatt, hanem mert úgy néznek ki, mint a halál…. elég parák!

Részt veszel valamilyen iskolai sportban vagy van valamilyen mágikus hobbid?
A kviddicset imádnám, mivel repülni kell hozzá! Bár nem vagyok ügyes a labdajátékokban azért biztos találnának nekem valami posztot... vagyis remélem.

Hol töltenéd a szabadidődet?
Weasley Varázsvicc Vállalatában. Nagyon mókás lehet az a hely, így biztos, hogy a legtöbb szabadidőm ott tölteném, hogy minél több hülyeséget szippantsak magamba.


Miért kapnál a legvalószínűbben büntetést?
Az idő nem a barátom, így a késések miatt. Én az a fajta vagyok, aki eltötyörgi az időt, aztán meg az utolsó utáni pillanatban kapja magát össze, és szalad az adott helyszínre. Szóval nekem mindig gondom volt azzal, hogy időben odaérjek valahova.

Milyen karriert szeretnél miután végeztél Roxfortban?
Nem igazán tudom. Ez egy olyan kérdés, amire a való életben sem tudom a választ.

Nagyon remélem, hogy nem írtam olyan nagy hülyeséget, ami miatt a Harry Potter fanok fogják most a fejüket, de hát na. Egyszer majdcsak megemberelem magam és nekiállok, hogy jobban beleássam magam a J. K. Rowling által teremtett varázsvilágba.

Kihívottjaim:
- Everglow (Books of Dreamer blog),


A képek a Pinterest oldalamról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése