2017-09-30

Fénypont-mélypont – szeptember


Ebben az állandó rovatban a hónapban olvasott legjobb és legrosszabb könyvekről olvashattok egy kis összegzést.

Képzeljétek, ebben a hónapban csupa jó könyvet olvastam, így nem tudok most nektek Mélypontot mondani. Vagyis tudnák, de az egy mesekönyv, ami a fiúknak tetszett, de én kiakadtam rajta. Viszont mivel az nem nekem íródott, így azt nem teszem be most ide. Helyette hozok 2 fénypontot, mert fej fej mellett végeztek a szeptemberi kedvenc olvasmányaim között.

Fénypontjaim:

Margaret Atwood:
A szolgálólány meséje
Értékelésem
Szerintem:
Sokkoló mégis fantasztikus. Úgy érzem, hogy a világ, amiben játszódik képes megvalósulni, hiszen sok a birka ember, aki kérdezés nélkül elhisz mindent és teljesíti a kiadott törvényeket. A nők sorsa szörnyű, általában tárgyként kezelik őket, így nincs könnyű dolguk. A fantasztikus benne, pedig a megoldás, ami a könyv végén jelenik meg. Egy szóval: IMÁDTAM!


Tomcsik Nóra: A változások kora
Értékelésem
Szerintem:

Annak ellenére, hogy voltak hibái, és csupán 4 csillagra értékeltem, mégis úgy érzem, hogy muszáj kiemelnem a szeptemberi olvasmányaimból. Ennek az az oka, hogy nagyon élveztem olvasni és ennek a könyvnek hála, többé nem zárkózóm el a történelmi romantikus műfajtól. A könyv hangulata fantasztikus volt, a szereplőket jobban is szeretném megismerni, ezért remélem, hogy nem is sokára olvashatom a második részét a sorozatnak.


A képek a moly.hu oldalról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése