2017-09-12

Őszi Book Tag


Itt van az ősz, itt van újra…. csak nekem nem annyira szép. Nem szeretem az őszt, kivétel azokat a napjait, mikor hasonlít a tavaszra. Most viszont egy Őszi Book Taget hoztam, amire Helie hívott ki. Az ő válaszait ITT elolvashatjátok. Az enyémeket pedig lejjebb.

Lehullott levelek
A világ tele van színekkel. Mondj egy könyvet, amin jelen van a piros a citrom és-narancs sárga.
Huh… imádom a borítókat, de most egy sem jutott eszembe. Szóval körbenéztem a könyveim között és ezeket találtam, amikre illik nagyjából a jellemzés.


Kényelmes pulcsi
Végre elég hideg van a kényelmes meleg ruhák viseléséhez. Melyik könyv tölt el melegséggel?

Szinte az összes erotikus és romantikus könyv. A kedvenceim vannak a képen.

Őszi vihar
A szél süvít, az eső kopog. Melyik könyv, vagy műfaj lenne, amit ilyen napon olvasnál?
Romantikus és/vagy erotikus könyvek nálam ilyenkor előnyt élveznek. A fantasykat ilyenkor hanyagolni szoktam, mert azokban sokszor rideg világ van a középpontban, és arról a hudeg jut eszembe.

Hűvös csípős levegős
Melyik rideg karakter helyébe lépnél?
Egyik sem! Sosem voltam rideg, így nem is szeretnék senki helyébe lépni.

Forró almabor
Melyik az a könyv, ami alulértékelt?
Mi számít alulértékeltnek? Mondjuk molyon a 80% alatti könyvek? Ha ez a mérce, akkor szerintem alul van értékelve.


Kabátok, sálak, kesztyűk
Az időjárás hidegebbé vált és ideje, hogy melegebben öltözzünk. Melyik az a könyv, ami annyira csodás borítóval rendelkezik, hogy legszívesebben csak magadnak tartanád meg?

Borítómániás vagyok, így ez a kérdés elég gyilkos tud lenni. Viszont, mikor valaki a legeslegcsodálatosabb borítót emlegetni arról Soman Chainani: Jók és Rosszak Iskolája sorozat (értékelések: ITT) borítói jutnak eszembe. Még jó, hogy a Twister Media kiadó átvette az eredeti borítót!

Kihívottjaim:
- Gothic01 (Goodbye Agony blog),
- Bibi_3, amilyen formában szeretnéd (Bibibuchlove blog/vlog),
- FairyDust (Miss Readers blog).

Képek forrása: moly.hu, Pinterest táblám.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése