2017-07-18

Meghan March: Vágy és hatalom (Vágy trilógia 1.)

A recenziós példányt köszönöm az Álomgyár Kiadónak!

Fülszöveg:
Tömött a pénztárcám és jó nagy a férfiasságom. Ennyit az önéletrajzomról. Azt hiszem, nem is kell többet mondanom, a nők 99 százalékának ennyi elég, hogy megkapjam őket.
Hogy seggfej vagyok?
Hát igen.
És tudod, mit? Jól is érzem így magam.
Vagyis jól éreztem…
Amíg nem találkoztam Vele.
A könyvekben szikrákról meg kémiáról szoktak írni. Faszság. Kettőnk közt inkább tűzijáték volt, sőt tűzhányó. Vagy atombomba.
Csakhogy van egy kis baj.
Nem tudom a nevét, nem adta meg a telefonszámát, csak úgy lelépett a szállodából életem legforróbb kibaszott éjszakája után. Megkóstoltam a világon a legédesebb, legkülönlegesebb kis pinát… ritka, mint az unikornis, és újra akarom!
Mit tehet ilyenkor egy ilyen seggfej, mint én?
Utcára vittem a problémát. Olyan nincs, hogy nem kapom meg.
És hogy mi lesz, ha megtalálom? Megtartom!
Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfahímekről, akiket térdre kényszerítenek. Impulzív és kedélyes, és senkitől nem kér bocsánatot, amiért imád pikáns dolgokat írni. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és minden bizonnyal a hazai olvasók kedvence is lesz.

Könyvinformációk:
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Eredeti megjelenés éve: 2015
Magyar megjelenés éve: 2017
Oldalszám: 238 oldal
ISBN: 9786155692246
Fordította: Goitein Veronika
Sorozat: Vágy trilógia
Függővég: igen
ITT megvásárolható

Véleményem:

Ízig-vérig erotikus, az már biztos! Engem pedig minden prűdségemmel együtt magával ragadott. Nagyon élveztem, és hihetetlen gyorsan haladtam vele, ugyanis kevesebb, mint 24 óra alatt kiolvastam. Igaz, hogy nem egy mélyen szántó könyv, de annyira érdekelt, hogy mi lesz a következő nagy durranás, hogy nem tudtam elszakadni és csak olvastam és olvastam és olvastam. Aztán rájöttem, hogy igen! pont ez kellett nekem! Már csupán egyetlen kérdésem van: HOL VAN A FOLYTATÁS?!

A történetben megismertem Hollyt, aki egy nagyon rossz döntést hozott, azáltal hozzá volt kötve egy olyan sztárhoz, akinek a csillagja leáldozóban volt. Emiatt sokszor balhézott s lemezkiadóval, aki miatt belekeveredett ebbe a „kapcsolatba”. Adott volt még egy milliárdos, akinek egy csöppet sem kicsi az arca és elvárta, hogy minden akkor és úgy történjen, ahogy ő azt parancsolta. Mert ő parancsol, és nem kér. Mikor ők ketten találkoztak, akkor pedig olyan dolgok történtek, hogy ihaj-csuhaj.
Egyik fülledt jelenetből ugrottak a másikba, és sokszor elgondolkoztam, hogy hogy bírják ennyire. Aztán rájöttem, hogy még csak akkor ismerkedtek meg és hát a vágy és hatalom, mind a kettőt egy kicsit megrészegítette. Ja, igen, és az a legjobb, hogy mind a ketten csak egy egyéjszakás kalandra vágytak, mikor összekeveredtek, aztán egészen más lett a vége.

A könyv egyébként erősen +18-as nem poénból van rányomva a hátoldalra a jelzés! nem csak a sok káromkodás miatt, hanem mert olyan erotikus jelenetek vannak benne, amin még én is csak pilláztam, hogy mi van, ez meg hogy lehet? Szóval hölgyeim és bevállalós uraim! Készüljetek fel, hogy olyan jelenetek vannak benne, ami még a ti érzékeiteket is felkelti egy jó kis hancúrra vágyva. Amúgy ne nagyon várjon a cselekménytől túl sokat senki, mert ez egy erotikus regény! Csak azok a részek vannak félelmetes részletességgel kidolgozva, amik fontosak ebben a műfajban. Szóval ne számítsatok mélyen szántó gondolatokra. A vége viszont gyilkos! Az írónő olyan véget adott az egésznek, hogy azt éreztem, mikor letettem, hogy azonnal és most akarom a következő részt! Igen, kicsit olyan lettem, mint Creighton, de hát, na! Szóval egy jó tanács: csak akkor kezdjetek bele, ha bírjátok a függővéget és nem kaptok agybajt attól, hogy csak novemberben jelenik meg a folytatása.
A karakterekből pont csak annyit ismertem meg, ami feltétlen szükséges a cselekményhez. Pont ez tetszett benne, hogy semmi felesleges sallangot nem kaptam mellé. Pedig Hollynak nem egy leányálom volt a múltja. Emiatt nagyon ingatag a hangulata, hol nagyon alázatos és szófogadó, hol pedig egy erős karakter. Bár, ha a karrierjéről van szó, akkor nagyon tud harapni, főleg akkor, mikor valaki próbálja elnyomni és a saját dolgait ráerőltetni.
A milliárdos Creighton Karas pedig egy igazi szívdöglesztő alfa-hím, viszont iszonyatosan hozzá van szokva, hogy mindent megkap. Ez néha lehet vonzó, máskor viszont igencsak kiborító a dolog. A két erős akart pedig néha összetalálkozik és abból nem mindig sül ki a legjobb.



Összességében csak ismételni tudom magam, hogy imádtam a könyvet és kíváncsian várom, hogy mit hoz Holly és Creighton kapcsolata a jövőben.

Ajánlom azoknak, akik:
♂ szeretik a fülledt erotikát,
 bírják a sok káromkodást, és nem akadnak ki rajta,
 nem várnak magas röptű gondolatokat,
♂♀ kis kikapcsolódásra vágynak egy forró történettel.

Értékelésem: 5/4
Kedvenc karakter(ek): -
Kedvenc jelenet(ek): mikor Holly és Creihgton fitoktatják egymás felé az erejüket
Kedvenc idézetek:
„Mit tesz velem ez a nő? Birtokolni akarom. Meg akarom tartani, és azt akarom, hogy tényleg csak az enyém legyen. Arra nem számítottam, hogy érzéseim… Hogy ez lesz. Szerintem ő is meglepődne, ha tudná.”
„A bizalmat ki kell érdemelni. Úgy tűnik, talán ez is meglesz. Élvezni fogom a bizalmát. Lehajolok, és homlokon csókolom. Nemcsak azért, mert ösztönből jön, hanem azért is, hogy minden férfi lássa, ez a csaj foglalt, és az is marad. Holly az enyém. Meglátom. Akarom. Meghódítom. Megtartom.”
„[…] mindet kinyírom. Az isten háta mögül jöttem. Tudom, hogyan rejtsem el a holttesteket.”
„Hölgyeim! A férfiak nem bonyolult lények. Ön szenvedélyes, vonzó csaj? Ha igen, jó esélye van rá, hogy a férfiak kefélni akarnak önnel. Ilyen az emberi természet.”
„– Egyetlen férfi sem közelíthet feléd. Megértetted, Holly?! Senki! Te az enyém vagy.
Hú! Birtoklási vágytól vezérelt alfa-hím. Batman.”
A képek a moly.hu illetve a Pinterest táblámról származnak. 

2 megjegyzés:

  1. Hihetetlen, de szinte ugyanazt fogalmaztad meg, amit en is gondoltam es ereztem - meg idezetekbol is ugyanazok ragadtak meg mindkettonket xdd
    Orulok, hogy neked is tetszett ezek szerint - haha, igy valaki aterzi hogy miert akaszt ki, amiert ennyit kell varni a folytatasra :D

    VálaszTörlés
  2. Szóltam délelőtt, hogy beelőztél az egyik idézettel, már akkor gondoltam, hogy hasonló módon vélekedünk a könyvről :D és igen, abszolút megértem, hogy miért vagy kiakadva, amiatt, hogy annyit kell várni a folytatásra :D

    VálaszTörlés