2017-07-16

Pont jókor - zene tag


Sziasztok!
Egy nagyon mókás taggel jelentkezem mára. Ezt a taget először Pandalánynál láttam körülbelül fél éve, akkor el is kezdtem kitölteni, de meguntam a 14. kérdésnél. Most pedig kihívott rá Gothic a Goodbye Agony írója, szóval kénytelen vagyok befejezni. Gothic válaszait ITT tudjátok elolvasni. Egyébként az olvasás mellett imádok zenét hallgatni viszont valami miatt nagyon megragadtam a régi kedvenceknél, szóval ha van kedvetek és végignéztétek a bejegyzést, szívesen fogadok ajánlatokat, hogy milyen hasonló és jó zenekarok vannak ezekben a műfajokban.
A tagben semmi bonyodalom igazából, csak annyi a teendője a résztvevőknek, hogy rámennek a zenelejátszójukon/telefonjukon a zenék között a „Véletlen sorrend” opcióra és az adott kérdésre az elindult dal címével válaszolnak. Lássuk, nekem miket ad a gépem! Szerintem vicces lesz. :D A laptopomon lévő összes zene közül válogatást állítottam be, van választék bőven a lejátszáshoz.
VIGYÁZAT! A DALOKBAN NÉHÁNY HELYEN SÉRTŐ VAGY DURVA SZAVAKAT HASZNÁLNAK, MINDENKI A SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE HALLGASSA ŐKET!

1. Ha azt kérdik, „ez rendben van?” erre te:

Valahogy így.

2. Mi jellemzi leginkább a személyiségedet?

Hahahaha, valamit tud a zenelejátszóm.

3. Mit szeretsz egy csajon/pasin?

Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni.

4. Mi az életcélod?

Nem vagyok nagy igényű, így csak annyi kell ezután, hogy boldogok legyünk.

5. Mi a mottód?

Öööö…nem, semmilyen formában sem!

6. Mit szeretnek benned a barátaid?

Mindent elárul. Az én barátságom kincset ér…hahaha! Ja, nem.

7. Mire gondolsz gyakran?

Nem hiszem, hogy egy szupergörl lennék, de ha ezt mondja a lejátszóm, nem ellenkezhetek vele.

8. Mennyi 2 + 2?

Meddig, ameddig ki nem számolom? Akkor megpróbálok minél tovább elgondolkozni a kérdésen, mert szeretnék sokáig élni.

9. Mit gondolsz a legjobb barátodról?

Ehhez nem tudok mit szólni. Eddig nem vettem rajta észre.

10. Mi az élettörténeted?

És igen, telitalálat! Vagy egy csodás szerető Férjem, két gyönyörű gyerekem, kell ennél több? Szóval igen, enyém az egész világ!

11. Mi leszel, ha nagy leszel?

Álmodozó.

12. Mi jár a fejedben, ha meglátod azt, akit szeretsz?

Öhm...hát erre sem tudok mit mondani.

13. Mit gondolnak rólad a szüleid?

Ezzel egyet kell értenem. Én egy szörnyen toleráns ember vagyok, egy bizonyos pontig.

14. Mire fogsz táncolni az esküvődön?

Az kemény lett volna! Biztos egy szép keringőt vagy mit szoktak ilyenkor el tudunk volna ropni erre a számra.

15. Mit játsszanak majd a temetéseden?

Nem szeretem ezt a zenét, meg amúgy is, annyira nem érdekel, hogy mi fog szólni a temetésemen.

16. Mi a hobbid?

Ez inkább az életfilozófiám, mint a hobbim, de egye fene, elfogadom.

17. Mi a legnagyobb titkod?
Hoppá! Most lebuktam.

18. Mit gondolsz a barátaidról?

Nem hiszem, hogy szellemek ezért nem is félek tőlük. Szóval még a feltételezés is hülyeség.

19. Mi a legrosszabb, ami megtörténhet?

Valóban az öregedés és a halál az, ami a legrosszabb ha megtörténik velük. De sajnos ez az élet rendje.

20. Mi módon fogsz elhalálozni?

Ejnye Viki, én azt hittem barátok vagyunk, ha már mind a ketten ugyanazt a nemet képviseljük. Erre azt kell megtudnom, hogy pont így kell elhagynom az élők világát? Nem a legjobb hír.

21. Mi az, amit megbántál?

Bocsi, de valahogy így.

22. Mi nevettet meg?

Mindig!

23. Mi ríkat meg?

Van olyan ember, aki ezen nem kezd el bőgni?

24. Megházasodsz valaha?

Ez már megtörtént!

25. Mi ijeszt meg leginkább?

Ezzel ellenkeznem kell! Pont, hogy ez tart életben.

26. Kedvel téged valaki?

Egy egyszerű nem is megfelelt volna, de köszönöm.

27. Mi lesz ennek a bejegyzésnek a címe?

Mivel nem volt a mai napra bejegyzésem, így pont jókor jött Gothic felkérése. Ezért elég találó lesz ez a cím a bejegyzésnek.

Ha van kedvetek, ti is töltsétek ki:
❤ Hikari (Írásaim tárháza),❤ Ashley (Ashley értékel),❤ Réta (HaBár, a könyves kocsma).


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése