2017-07-24

Minden, ami nem könyv tag


Erre a nem könyves tagra Réta (HaBár, a könyves kocsma) hívott ki, az ő válaszait ITT olvashatjátok. Szeretném, ha egy kicsit jobban megismernétek, és nem sűrűn szokott mostanában személyes bejegyzés lenni, azért is gondoltam, hogy ez tökéletes módja annak, hogy kicsit jobban megismerjetek. Remélem érdekes lesz, mert amúgy nem vagyok egy nagy durranás.

1. Nevezz meg egy rajzfilmet, amit szeretsz.
Mivel 2 fiam van, így az életem nagy részét a rajzfilmet töltik ki. Főleg mióta nyári szünet van, így többet van a tv nézés engedve, ezért felfedezünk új rajzfilmeket. Az egyik is újdonság a Nyuszipoly, amit szeretek, mert kicsit beteg mese, mégis engedem, hogy a fiaim is nézzék.

Ha pedig klasszikus kedvencet kéne mondanom az az Aladdin. Sokáig ő volt nekem a szőke herceg fehér lovon, vagyis hát, a csavargó a cuki majommal.

2. Mi a kedvenc dalod jelenleg?
Nemrég visszatértem a Korn-hoz, ami egészen 12-13 éves korom óta velem vannak, kisebb nagyobb megszakításokkal. Most volt egy nagyobb szünet, amíg nem hallgattam őket. A múltkor viszont feldobta őket a Youtube az új klipjük apropójából és kíváncsi voltam rá, hogy miként is alakult az idő alatt, amíg kitoloncoltam őket az életemből. És be kell, hogy valljam nagyon tetszett, amit hallottam, úgyhogy mostanában ez az új kedvencem.

3. Mit csinálsz órákon át, ami nem olvasás?
Főzök, mosok, takarítok, gyereket nevelek. Ez nagyjából az egész napom felöleli. Délután pedig mikor a fiúk kicsit pihiznek, akkor blogolok.

4. Mondj valamit, amit szeretsz csinálni, és ami meglepné az olvasóidat.
Szeretek olvasni. Ja, ez nem meglepő…akkor nem nagyon van olyan dolog, amivel meg tudnálak titeket lepni. Bocsi!

5. Mi a kedvenc szükségtelenül specifikus dolgod, amit tanulsz?
Nem hiszem, hogy van ilyen dolog az életemben. Nem szeretek csak úgy tanulni, a magam szórakoztatására. Sosem voltam olyan mazochista.

6. Mondj valami szokatlan dolgot, amire képes vagy.
Képes vagyok órákon át morgolódni azon, hogy nem oda lett visszatéve egy dolog, ahonnan el lett véve. Bár lehet ez annyira nem szokatlan. A másik dolog, amit talán fel tudok mutatni, hogy képes vagyok úgy belemerülni bármibe, hogy nem hallom meg a világot, kivétel a gyerekeim. Ilyen állapotomban akár bomba is robbanhat mellettem nem tud kizökkenteni, viszont, ha a fiaim magyaráznak valamit, arra azonnal odafigyelek. De gondolom erre bármelyik anya képes.

7. Mutass valamit, amit tavaly csináltál. 

8. Mi a legújabb személyes projekted?
Jó lenne megszabadulni pár kilótól és egy kicsit felturbózni az életkedvem. Az utóbbi időben eléggé inaktív lettem a saját életemben, valahogy belekerültem a mókuskerékbe és nem tudok onnan kiszabadulni. Ezek jó lenne valamilyen módon változtatni.

9. Mondj valamit, amire gyakran gondolsz!
Vajon hogy fog viselkedni kisebb fiam az oviban. Szeptemberben kezdi az óvodát és nagyon félek tőle, hogy nem megy majd olyan könnyen, mint a nagyobbnál. Így most sokkal többet gondolok arra, hogy mi lesz a beszoktatással, mint 4 évvel ezelőtt. Kisebb fiam amúgy is elég akaratos gyerek, sajnos semmilyen módon nem tudok hatni rá, vagyis nem csak én, hanem senki. Ha valamit a fejébe vesz, annak úgy kell lennie. Persze lehet ezt a nevelésre fogni, mert én is hibás vagyok, viszont a saját természete is befolyásolja már szerintem ennyi idősen.

10. Egy kedvenced.
American Horror Story. Igen, ez a legújabb kedvencem, mert valamit nézni kellett, amíg nem érkezett meg a Trónok harca új évada. Aztán most, hogy elstartolt így is megmaradt az ASH mert eddig csak 3 évadot sikerült megnéznem, szóval van még bőven.


11. Az első dolog, ami eszedbe jut.
Cut the rope. Épp kisebb fiam azt játszik a tableten és közben magyarázza, hogy hogyan kapta le a kis mukival a cukorkát meg a csillagokat.

***

Ennyi volnék én. Szóltam az elején, hogy nem vagyok egy eget rengető nagy arc, de azért remélem, hogy nem is vagyok olyan unalmas. Kihívottam nincs, akinek van kedve töltse ki nyugodtan forrásmegjelöléssel, ami szerintem egyértelmű, de sokaknál ezek a dolgok elmaradnak.


A képek a Pinterest táblámról származnak.

3 megjegyzés:

  1. tök jó fejélcet találtál hozzá :D :D A Korn-t tiniként én is sokat hallgattam! Már évek óta én is hanyagolom őket, pedig annyira szeretem az énekes hangját, annyira jellegzetes!
    Biztos nagyon fogja élvezni az ovit! Kitartást a beszoktatáshoz!!
    A hülye kilókkal nekem is folyton gondjaim akadnak, meg most az életkedvem se az igazi, de ráfogom a melegre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez olyan semleges :D meg szeretem a cicákat, azért is gondoltam erre ;)
      Én is imádom a Korn énekese hangját, azért is hallgattam meg az új számukat, és ismét rákattantam :D ilyen ez a függőség :P
      Az ovit biztos, hogy élvezni fogja, én jobban féltem az óvó nénit :D
      Neked gondjaid vannak a kilókkal? :O ne viccelj már! ha olyan lennék, mint te egy szavam sem lenne! :D

      Törlés
    2. Áh, az utóbbi másfél hónapban megint elhanyagoltam magam. De lassan visszazökkenek :D

      Törlés