2017-07-02

Az én kedvenc bloggerem – június + Kérdezz-felelek


Az én kedvenc bloggerem egy olyan kezdeményezés, melyben azok blogok/vlogok bemutatására kerül sor, amiket nagyon szeretek illetve nyomon is követek. Ezt a remek dolgot Angel indította el az Angel Style tulajdonosa. Van egy házigazdánk is, aki minden hónapban más. Most a házigazda ezúttal én lennék, aminek nagyon örülök. Érekett hozzám pár kérdés, amire válaszoltam is a kis csoportunkban, de úgy döntöttem, hogy ezt is megosztom veletek. A bejegyzés végén pedig megnézhetitek a többi résztvevőt is. Elég vegyesen vagyunk szóval érdemes egy párhoz bekukkantani. Csatlakozni pedig bárki csatlakozhat ehhez a szuper kis dologhoz. A kedvenc bloggereim sorrendje véletlenszerű.


Adri blogja is valahol az első könyves blogok között volt, akiket elkezdtem követni 2 évvel ezelőtt. Szeretem benne nagyon, hogy rövid és tömör az összes bejegyzése. Nincs benne semmi feleslege sallang. Nemrég pedig indított egy új rovatot, amikben borítókat szed össze különféle szempontok szerint. Imádom a borítókat, így külön örültem neki, hogy nála is van egy ilyen rovat. Júniusban nagyon sok ilyen bejegyzést tett közzé, nekem mégis a kedvencem a sárkányos volt. ITT meg is tudjátok nézni. Ha pedig megtetszett, akkor bátran nézzetek szét a többi írása között is.


Vicky blogjára nem is tudom mikor figyeltem fel, de nagyon megtetszett. Most új külsőt kapott, ami nagyon szép és letisztult. Bár az előző sem volt csúnya, de nekem ez sokkal jobban tetszik. Vicky blogján imádom a borítós bejegyzéseket, ezek is szoktam általában olvasgatni. A hónapban viszont nem egy ilyen bejegyzése tetszett, hanem a szülinapi bejegyzése. El sem hiszem, hogy 4 éve működik a blog! Itt is nagyon boldog és sok szülinapot kívánok! Szóval a kedvenc bejegyzésemben összeszedett pár dolgot, amiben megosztja az olvasókkal, hogy miket is tapasztalt ebben a 4 évben. Szeretném megjegyezni Vicky, ha ezt olvasod, hogy örülök neki, hogy nem zártad be egyszer sem a blogot! A bejegyzést pedig ITT tudjátok elolvasni.


Deszy neve gondolom a könyvimádó emberek közében nem ismeretlen. Szinte mindenki tőle tudja a frissebbnél frissebb híreket, mindig kap az olvasó tőle jobbnál jobb bejegyzéseket. Nem csak kömyvekről, hanem egyéb hírekről is lehet nála olvasni, így nagyon sokan találnak magunknak való híreket. Deszynél nagyon nehéz volt kiválasztani a kedvenc bejegyzésem, mert hetente nem havonta!!! rengeteg írás kerül fel. Nem is tudom, hogy hogy képes erre, de le a kalappal előtte! Viszont mivel nagy Trnok harca rajongó vagyok, így nem is volt kérdés, hogy egy ilyen kerül ki a kedvencem közül. Igen, nem titok, hogy még a Trónok harca híreket is tőle nála szoktam olvasgatni. Szóval a júniusi kedvenc bejegyzésem EZ lett.

Most pedig jöjjenek a kérdések, amiket András tette fel a Élményképek bloggere. Köszönöm szépen a kérdéseket!


Van e olyan könyv, amit még nem olvastál, de szeretnéd?
Rengeteg olyan könyv van, amit nem olvastam, de szeretném. Mivel még csak 2 éve vagyok (újra) moly, így van mit bepótolnom.

Melyik könyv volt eddig a legnagyobb, legkellemesebb meglepetés? (Úgy gondoltad, hogy nem lesz jó, de mégis jó könyv.)
A legnagyobb meglepetés? Hmmm...ez jó kérdés! Végigpörgettem fejemben az olvasmányaim, és Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó című könyv volt. Kamaszkori szerelem két depressziós tini között, aminek nem az lett a vége, amire számít az ember. A legkellemesebb meglepetés pedig Majsányi Kati: Erdőmese című könyv volt. Pont azt kaptam tőle, amit elvártam. Egy nagyon kellemes fantasy, amiben nagyon fontos emberi érzések kapnak helyet, úgy, hogy azt mind felnőtt mind gyerek örömmel olvassa.

Melyik volt a legnagyobb csalódás?
Legnagyobb csalódás sajnos egy olyan könyv volt, aminek az írója a könyv megjelenése után nem sokkal elhunyt. Így kissé szégyelltem magam, mikor megírtam a negatív kritikát róla. Viszont az, hogy ez a tragédia történt, nem hiszem, hogy felhatalmaz arra, hogy csupa pozitívat írjak a könyvről. Ez a könyv pedig Gerencsér János: Kósza utak legendája című könyve.

Hogyan választasz könyvet?
Könyvet a hangulatomhoz választok, viszont vannak olyan könyvek, amik prioritást élveznek, ilyenek recenziós könyvek. Ezek azok a könyvek, amiket a kiadók/írók küldenek a bloggereknek értékelésért cserében.

Mennyire egyezik meg az ízlésed más könyves bloggerekkel? És a gyerekeiddel?
Vannak olyan bloggerek, akikkel nagyon egyezik az ízlésünk. Általában akkor szoktam más bloggerek értékelését elolvasni, ha egy olyan könyvről írtak, amit nem ismerek vagy már én is olvastam. Ez azért van, mert (sajnos) befolyásolható vagyok. Van egy kezdeményezés, aminek a neve Mini-könyvklub, itt több blogger egy időben olvassa ugyanazt a könyvet, aztán megbeszéljük, hogy kinek hogy tetszett. Nagyon elég eltérőek a vélemények, és jó erről beszélgetni.
Nem tudom még eldönteni, hogy mennyire egyezik az ízlésünk a fiúkkal. A könyvtárban ők választják ki a könyveket borító alapján, én nem szoktam beleszólni, hogy az jó lesz vagy sem. Majd ők eldöntik, miután elolvastuk nekik. A kisebb fiam imádja a sárkányos, dínós könyveket, a nagyobb pedig a klasszikusokat. A véleményüket pedig a havonta olvasott könyvekről meg is szoktam osztani a blogon Mesesarok rovatban. Ott néha az én véleményem is leírom, az alapján el lehet dönteni, mennyire egyezik az ízlésünk

Ennyi lettem volna mára, remélem tudtam olyan blogot mutatni, ami felkelti az érdeklődésetek.

Többi résztvevő kedvencei:

A képek a megnevezett blogokról származnak.

1 megjegyzés: