2018-03-21

MyBooKz meglepetésdoboz UNBOXING



Sziasztok!
Végre elérkezett a nagy nap, mikor kézbe vehettem a MyBooKz prémium könyves meglepetésdobozt! Az átvevőponton szerintem nem néztek teljesen épelméjűnek, mert már legszívesebben ott helyben kibontottam volna. De türtőztettem magam és csak itthon bontottam ki.

Ahogy már korábban is írtam, a MyBooKz egyedi módon nem műfaji vagy téma szerint dolgozik, hanem kategóriákat adott meg. Én a gyerekkönyvek 3-7 éves korcsoport, és Young adult kategóriákat választottam. Lássuk is mik lapultak a dobozban.
Először is kezdem a küllemmel. Számomra elég meglepő volt a doboz nagysága, bevallom őszintén, hogy kisebbre gondoltam. A fejemben valamiért az él, hogy kis dobozba próbálnak meg belezsúfolni egy csomó mindent. Úgyhogy ez mindenképp jó pont volt. A dobozon megtalálható a MyBooKz elérhetőségei: Facebook, honlap, és e-mail cím. Van egy nyereményjátékra felhívó oldal is, ami nagyon kecsegtető a jövőre tekintve, hiszen aki megrendeli, majd lefényképezi vagy levideózza a dobozbontást, nyerhet egy ingyen dobozt.

Nézzük a beltartalmat, vagyis hogy miket találtam a dobozban. Mikor kinyitottam a dobozt, egy kis üzenet és egy lista fogadott, amin rajta van a doboz tartalma. Az üzenetben benne volt, hogy ez egy TESZT doboz, az élesben több minden lesz megtalálható. Ezek után még nagyobb kíváncsisággal nyitottam tovább.
A barna papírt nagy mohósággal téptem fel, és vágtam bele a kutakodásnak. Először a pohár szúrt szemet, aminek nagyon örülök, hiszen imádom a bögréket és poharakat.
A pohárhoz volt kettő, levendulás fehércsoki italpor. Holnapi nap folyamán el is fogom fogyasztani, hiszen imádom a levendulát és a fehércsokit is. A későbbi dobozokban is nagyszerű lenne pár ilyet belecsempészni.

Ezek után a kávészemes gyertyát néztem meg tüzetesebben, hahaha, de vicces vagyok, és meg kell, hogy mondjam, nekem nagyon tetszik. Az illata nagyon kellemes kávé illatú, és az oldalán is látszódnak a kávészemek. Kíváncsi leszek rá, ha meggyújtom, hogy fogja viselni. Igen, én ilyen galád vagyok, hogy a gyertyákat meggyújtom, és élvezem az illatukat, ezért bízom benne, hogy ennek kellemes illata lesz.
Majd a textilfesték következett, ami számomra nem volt újdonság, mivel kislány koromban én rendszeresen használtam az üvegfestékekkel együtt. Viszont a fiúk nagyon örültek neki, és már azt kérdezgették, hogy mikor próbálhatják ki. Ami pedig a legjobban tetszett neki, hogy világítós. Én pedig boldogan konstatáltam, hogy sikeresen eltalálta a csapat a gyerekeknek való meglepetést is. A jövőben is maradjanak az ilyen kreatív cuccok a gyerekek számára, mert ezek nem kacatok lesznek, hanem olyan, amivel tudnak is játszani, vagy hasznos dolgokat készíteni.

Végül pedig jöjjenek azok a dolgok, amikre mindenki kíváncsi, méghozzá a két könyv! A bejegyzés elején írtam, hogy az egyik választott kategória a gyerekkönyvek voltak, ami a 3-7 éves korosztálynak kedvez. Ez a könyv az Erwin Moser: Koko és Kiri varázslatos utazásai volt. Szánom-bánom még nem hallottam róla, pedig nagyon szupernek tűnik. Gyönyörű illusztrációk vannak a könyvben, nemsokára pedig a fiúkon is letesztelem, hogy mennyire tetszik nekik. Első blikkre viszont nagyon tetszett nekik, és már át is lapozgatták. Ez pedig mindenképp jó jel.
A young adult volt a második kategória, amit magam miatt választottam, mert nem voltam elég bátor a misztikus kategóriához. Ennek ellenére nem csalódtam a könyvben sem, hiszen egy Kiera Cass: A szirénre esett a csapat választása. Szerintem ez egy tökéletes döntés volt, hiszen friss megjelenés, és gondolom, hogy kategóriába is stimmel, bár ezt csak olvasás után tudom megmondani. Én, személy szerint nagyon örültem neki, mert kíváncsi vagyok a könyvre! Plusz mind a kettő könyvhöz volt hozzá illő könyvjelző.
Összességében elégedett vagyok a dobozzal, de én kicsit kevésnek érzem. Bízom benne, hogy az éles dobozban valóban több minden lesz, mert elég borsos vagy, ahogy a gyerekem mondja: borsós az ára. Annyit szeretnék még megjegyezni, hogy  a csapat majd jobban figyeljen oda a központozásra, és a mondatok helyességére. Kíváncsian várom az éles dobozokat, hogy azok mit rejtenek. Köszönöm szépen a MyBooKz csapatnak a lehetőséget, hogy bemutathattam a dobozukat, nekem egy élmény volt, még úgyis, hogy ez egy próbadoboz.

Ha kedvet kaptatok a rendeléshez, használjátok a DAO123 10%-ot adó kuponkódot.
Ne felejtsétek azt sem, hogy egészen március 31.-ig folyik az előregisztráció a MyBooKz honlapján, ez vásárlásra nem kötelez, viszont 3 szerencsés nyertes gazdagabb lesz 1 ingyen dobozzal. Eredményhirdetés pedig április 1-jén lesz. Addig is kövessétek őket Facebookon, hogy minél hamarabb eljussanak hozzátok a legfrissebb hírek.
A képek saját készítésűek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése