2018-03-16

The Happy Bookaholic Tag – A boldog könyvfüggő Tag

Sziasztok!
Folytatódik a Tavaszi Book Tag Hét, ezúttal a The Happy Bookaholic Taget hoztam el Nektek, amire AniTiger hívott ki. Az ő kitöltését ITT olvashatjátok el.

Kihívottjaim:
📖 Gorkie
📖 Réta
📖 Hikari
Remélem lánykák, hogy vállaljátok.

1. Miért szeretsz új könyveket venni?
Ez egy elég butuska kérdés egy könyvfüggő felé. És szerintem ezzel meg is válaszoltam a kérdést: mert könyvfüggő vagyok. Folyamatosan dolgozik bennem a hörcsögisten, aki miatt mindig újabb és újabb könyveket veszek. A másik indok pedig az új könyvek illata, a gyönyörű borítók. Imádom őket!

2. Milyen gyakran vásárolsz új könyveket?
Szerintem havonta szoktam könyvet venni. Nem szoktam túlzásba esni, szerencsére tudom hol van a határ, de a legtöbb esetben nagyon szokott fájni a szívem.

3. Hol szeretsz jobban vásárolni – könyvesboltokban vagy webshopokban?
Webshop. Mivel kisvárosban lakom a közelben kevés könyvesbolt van, és ott nincsenek olyan akciók, mint a webshopokban.

4. Van kedvenc könyvesboltod?
Nincs, mivel ritkán járok könyvesboltba, az előbb említett ok miatt. Viszont általában a Líra webshopjából szoktam rendelni, szóval ezt mondhatom a kedvencemnek.

5. Szoktál előrendelni?
Iiiigen! Jobban is szeretek előrendelni, mert így előre tudom, hogy mennyit fogok költeni, és hogy jövök ki jól.

6. Van havi limited?
Van biza’! Annak ellenére, hogy könyvfüggő vagyok, és szeretem halomra gyűjteni és venni a könyveket, mégis meg van az a határ, mikor azt mondom, hogy elég.

7. Hogy állsz a könyvvásárlási tilalommal – szoktál élni vele?
Mindig megfogadom, hogy nem veszek könyvet, mert…mindig kitalálok valamit, de aztán sosem tartom be. Ennyire van erős akaratom.

8. Milyen hosszú a kívánságlistád?
Huhuhúúúú…. hát a molyon közel 500 könyv van felvéve kívánságlistás könyvnek. Bár nagy részét már átpakoltam a kölcsönkérős polcra, mert nem biztos, hogy mindből szeretnék saját példányt. Viszont EZEN a polcon azok a könyvek vannak, amiket ténylegesen szeretnék a polcomon tudni. Ezt mindig megpróbálom 50 darabra leszűkíteni.

9. Melyik az a három könyv (a kívánságlistádról vagy az előrendeltek közül), amiket most azonnal a magadénak akarsz tudni?
Most eléggé romantikus kedvemben vagyok, így inkább most ezek megjelenését várom.



Bízom benne, hogy még nem unjátok a Tagaket, holnap hozom az utolsót a Tavaszi Book Hét keretein belül. Közben pedig Réta kihívott a Fantasy Tagre, amit jövő héten hozok, addigra mindenkiben leülepszik ez a sok sok book és egyéb tag.
A képek a Pinterest oldalamról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése