2018-03-15

Filmes Tag



Sziasztok!
Ismét hozok egy Taget, igaz, ez nem egy könyves, hanem egy filmes, de mivel mindeni Oscar-díj lázban ég, úgy gondoltam, hogy itt a remek alkalom arra, hogy kitöltsem. Ha pedig filmek, akkor ne feledjétek a nyereményjátékot, ami a héten zajlik a blog Facebook oldalán egy páros mozijegyért. Részleteket ITT olvashattok.
Erre a tagre crissy hívott ki a Molyon, még egy hónappal ezelőtt, úgyhogy ezért is ideje lenne már kitöltenem. crissy válaszait ITT megnézhetitek.


1. Melyik volt az első meghatározó film, amit láttál?
Ki fogtok nevetni, de a Titanic ugrott be. Annyira szerelmes lettem abba a filmbe, hogy azóta akárhányszor adják a TV-ben, mindig próbálom megnézni, de hát ez 3 pasi mellett néha elég nehéz.

2. Mi volt az utolsó film vagy sorozat, amit láttál?
Sorozatból az iZombie volt az utolsó, bár ennek a 3. évadát még nem láttam, de hamarosan sorra kerítem. Az utolsó film pedig a Cujo volt, mert nemrég elolvastam a könyvet, és összehasonlítottam őket.

3. Mik a kedvenc filmjeid?
A kedvenc filmem, amit bármikor, bármennyiszer meg tudok nézni az az Ébredések. De szinte az összes Robin Williams filmmel így vagyok, mert imádom. Illetve a Harry Potter is megunhatatlan, mert imádom én azt a varázslóvilágot, csak éppen a könyvekkel nem vagyok kibékülve.


4. Milyen műfajú filmben lennél te karakter?
Mivel a túlélési ösztönöm egyenlő a nullával, így tuti, hogy nem egy horrorba, és a lelki hadviselést sem szeretem túlzottan, így a thriller is kilőve. Humorom nincs ezt többen állítják, úgyhogy a vígjáték sem jöhet szóba. Maradt a sci-fi, fantasy és romantikus. Mondjuk egy romantikus fantasy filmben el tudnám magam képzelni.

5. Ki játszana téged egy filmben?
Ez jó kérdés! Fogalmam sincs, hogy ki játszana engem, az ilyeneken soha nem gondolkoztam.

6. Mi a top 3 kedvenc sorozatod?
1.: Trónok harca
2.: Westworld
3.: iZombie, Rick és Morty nem tudom eldönteni, hogy melyiket szeretem jobban

7. Mi idegesít legjobban egy filmben?
Ha nem szól semmiről. Mostanában egyre több ilyen filmbe futok bele sajnos, és kevés olyat találok, amire azt mondom, hogy megérte megnézni.

8. Mi az a film vagy sorozat, amit soha nem fogsz megnézni?
Huhhh, hát sok ilyen van! Filmben a katonás, háborús filmeket nem szeretem, így azokat általában kerülöm. Egyik vasárnap nekiültünk Férjjel a Dunkirk filmet, de nem tetszett. Azt valószínű soha nem fogom végignézni.

9. Melyik színésszel, színésznővel vagy filmrendezővel találkoznál szívesen?
Tim Burton és Johnny Depp. Imádom mind a kettő embert, mert Burton fantasztikus munkákat ad ki a kezei közül. Kedvenceim a Karácsonyi Lidércnyomás, Halott menyasszony és Alice Csodaországban. Johnny Depp színészi játéka pedig zseniális, főleg mert annyi szerepet, amennyit eddig ő alakított mindet remekül hozta. A legjobban Bolondos Kalapos, Jack Sparrow kapitány, és Willy Wonka szerepeit szeretem.

10. Mi az aktuális kedvenced, amit most láttál, vagy most szeretnél megnézni?
Remek kérdés, nem hiszem, hogy mostanában néztem olyan filmet, amire azt mondom, hogy a kedvencemmé vált volna. Amit szeretnék megnézni, olyat már többet tudok mondani. Az egyik A víz érintése, és a Nap nap után, de mind a kettőt szigorúan csak a könyvek elolvasása után.


Senkit nem hívnék ki a tagre, bárki kitöltheti, akinek kedve van hozzá.
A képek a Pinterest táblámról származnak, a videók pedig a YouTube-ról.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése