2018-03-22

Borító leleplezés: Gabriella Eld: Érzések Jordan számára + mini interjú


Sziasztok!
Ma egy különleges bejegyzéssel készültünk HaBár, a könyves kocsma bloggerinájával Rétával. Ez pedig Gabriella Eld Ikercsavar Krónikák zárókötetének, az Érzések Jordan számára könyv borítójának leleplezése. Extraként pedig egy mini interjút is készítettünk az írónővel, amiben néhány kulisszatitok is olvasható.
Az írónőről:
 Forrás2014-ben kezdtem el ama sorozatot, melynek okán ez a poszt is megszületett. Az Ikercsavar Krónikák megírását olvasói csalódások inspirálták, én magam, pedig 2016-ban álltam a Gabriella Eld név mögé, amikor a trilógia első kötete megjelent. Azóta is e mögött a név mögött írok dark fantasyt, urban fantasyt és itt-ott disztópiákat. Emellett magyar szakot hallgatok az egyetemen.
Most pedig jöjjön a lényeg: a borító. Tádáááámmmm!
Hát nem fantasztikus?! Odáig meg vissza vagyok érte, hiszen lila, és ugyanolyan letisztult, mint az eddigi részek, így tökéletesen illik hozzájuk.

Mennyire volt nehéz elbúcsúzni a karakterektől? Tervezel a jövőben, ebben a világban további köteteket írni?
Hát nem mondom, volt két hét depresszió, amikor egy-egy karakter történetének végére pontot tettem, de szerencsére semmi elérzékenyülés. Bánatos voltam, hogy nem lesz több kalandom ezekkel a srácokkal, ugyanakkor örültem, hogy végre megkapták a (csak remélni tudom, hogy méltó) befejezésük, ami már kijárt nekik.
Nem szeretek világokat építeni, ezért kimondottan úgy érzem, hogy nagy pazarlás volna, ha hagynám ezt a világot három kötet után feledésbe merülni. Igen, természetesen vissza fogok térni a világhoz. Ugyanakkor az elementálokról és a két peremsíkról már nem tervezek többet írni. Jöhetnek az emberek. ;)

Ki készítette a borítót?
Barta Babett, természetesen. Szerelem volt első (szó szerint) első látásra, nem kellett módosítani rajta semmit.

Mi volt a borító mögött a koncepció? Akár az egész sorozatra, akár erre az egy kötetre vetítve?
Valami letisztultat ugyanakkor figyelemfelkeltőt szerettem volna. Azt, hogyha az emberek ránéznek egy szarvra vagy agancsra, onnantól kezdve mindig ez a sorozat jusson eszükbe.

Kinek a szarva van a borítón?
Nyitva a kapu a találgatás előtt (persze semmire se fogok rábólintani).

Mikor várható a megjelenés?
Ha minden jól megy akár Könyvfesztivál is lehet belőle, de nem ígérhetek semmit, sok külső tényező befolyásolhatja.
Remélem, hamarosan a kézben lehet majd tartani ezt a lila gyönyörűságet, és újra együtt kalandozhatunk Jordanékkel.
Az írónőt megtaláljátok a Facebookon, Instagramon, illetve van neki honlapja is. A Facebook oldalát érdemes lesz figyelni, hiszen hamarosan nyereményjáték lesz fellelhető rajta. Ha pedig személyesen is szeretnétek találkozni vele, április 21-én a Könyvfesztiválon lesz rá lehetőségetek, ahol dedikál is. Az eseményt már meg is találjátok a Facebookon.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése