2018-04-01

Húsvéti book tag - 2018


Sziasztok!
Húsvét alkalmából hozok Nektek egy book taget, amire AniTiger drága hívott ki. Tavaly is kitöltöttem már ezt a taget, amire én hívtam ki AniTigert, most pedig pont fordítva történt. Szóval AniTiger idei válaszait ITT olvashatjátok el, az én tavalyi válaszaim pedig ITT.

Nyuszik
Egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél, ha lenne folytatása

A. M.Aranth: Oculus. Hogy lehet úgy vége, ahogy? Szóval igen, szerintem folytatásért kiállt. Hamarosan bővebb értékelés is érkezik a könyvről.

Tojás
Egy könyv, ami meglepett

Robin O'Wrightly: Az amulett rejtélye. Az utolsó fejezet után vannak még tudnivalók, amiket érdemes elolvasni, mert azok az is a könyvhöz tartoznak. Na, ezekben az extra részekben volt egy mondat, amin csak estem, Először azt hittem, az egész csak egy vicc és emiatt felesleges volt elolvasni az egész könyvet. De nem! Szóval azon az egyetlen egy mondaton nagyon meglepődtem.

Vadászat
Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod
Nincs ilyen könyv sajnos, mert még nem sikerült olyan könyveket beszereznem, amik ritkaságok lennének, és nehéz lenne őket megkapni. Pedig van egy pár ilyen a kívánságlistámon.

Bárányok
Egy gyerekkönyv, amit mai napig élvezel
Szinte az összes gyerekkönyvet élvezem, amiket a fiúknak olvasunk. Na jó, a Geronimo Stilton könyvektől kezd teli lenni a hócipőm. A nagy kedvenceket pedig minden hónapban összegyűjtöm a Mesesarok rovatban.

Tavasz
Egy könyvborító, ami a tavaszra emlékeztet


Feltámadó a halálból
Egy könyv, egy elhunyt írótól

Lewis Carroll: Aliz kalandjai Csodaországban és a tükör másik oldalán. Imádom ezt a kissé beteg mesét, ezért rögtön ez ugrott be.

Kosarak
Egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel
Majdnem 500 könyv van a kívánságlistámon, viszont van egy szűkített polcom, amin csupán 50 olyan könyv van, aminek nagyon örülnék. Ezt a polcot ITT meg is tudjátok nézni.

Cukorka
Egy könyv, ami édes

Az édesről nekem a chick lit könyvek jutnak az estembe, szóval körbenéztem a chick lit olvasmányaim között. Tavaly erre a kérdésre a válaszom Isabel Wolff: Mesésruhák kalandjai könyvre esett, idén pedig Kylie Scott: Play – Futam könyvet mondom. Imádtam Malt és Annet, ahogy csipkelődtek.

Csipogás
Jelölj meg másokat, hogy ők is kitölthessék ezt a Book Tag-et
Legyen, mondjuk az egyik szerencsés, akit megjelölök, Hikari, a másik pedig Zsuzsi. Remélem, elfogadjátok a kihívást, és kitöltitek a taget.

Köszönöm a figyelmet. Kellemes húsvéti ünnepeket Mindenkinek!
A képek a moly.hu oldalról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése