2018-04-07

Nasi Március olvasós kihívás-összegzés



Sziasztok!
Egy hete véget ért a Books and Munches blog által szervezett Nasi Március olvasós kihívás. Ezen indultam én is, nem törtem magam, hiszen Kathy is azt írta, hogy a móka a lényeg, nem pedig az, hogy görcsösen teljesítsük. Most pedig érkezik az összegzés, hogy miként is zártam ezt az édes kihívást.
Ez volt a TBR listám:
Kipipáltam, amit sikerült teljesítenem, áthúztam, amit pedig nem, vagy nem is terveztem teljesíteni. Igaz, a hivatalos bingó nem lett meg, de lett egy csomó majdnem bingóm! Talán, ha a túlhypolt könyvnél a Minden, minden könyvet jelölöm, akkor összejött volna, de sebaj, így is élveztem.

✅ Spaghetti - spagetti: lehetséges 5 csillagos – A. M. Aranth: Oculus.
✅ French fries - sült krumpli: könyv a kedvenc műfajodból, amit mindig élvezel függetlenül a hangulatodtól – ez a fantasy, a választott könyv pedig: Christelle Dabos: A tél jegyesei.
❌ Hot chocolate – forró csoki: egy könyv, ami felmelegít belülről – remélem, hogy az összes olvasott könyv ilyen lesz.
✅ Ice cream - fagyi: szívszaggató könyv – Nicola Yoon: Minden, minden.
❌ Candy - cukorka: valami édes a borítón – Emily Bold: Amikor a szerelemnek csokoládé íze van.
❌ Pizza slice – pizza szelet: egy megkezdett sorozat következő része – passzolom, nem fogok most ilyet olvasni.
✅ Popcorn – pattogatott kukorica: thriller vagy félelmetes regény – Stephen King: Cujo.
✅ Fish ‘n chips – hal és sült krumpli: javarészt kék borítójú könyv – Christelle Dabos: A tél jegyesei.
✅ Soup - leves: egy könyv, központban egy betegséggel – Nicola Yoon: Minden, minden.
❌ Cake - torta: hypolt (túlreklámozott) könyv – Nicola Yoon: A Nap is csillag.
❌ Nuts - dió: egy könyv, ami a természetben játszódik – passzolom, talán a Legyek ura tökéletes lenne is, de nem hiszem, hogy lesz rá időm.
❌ Onion rings - hagymakarikák: egy könyv, ami valószínűleg megríkat – valamelyik Nicola Yoon könyv, talán.
✅ Coffee / tea – kávé/tea: 24 óra alatt kiolvasható könyv – ez az, amit passzolok, ez nálam lehetetlen küldetés.: képzeljátek: ezt sikerült teljesítenem, hála FaryDust által szervezett HarryX Húsvéti olvasási maratonjának.
Cupcake – mini torta: a legszebb borítójú könyv a várólistádról – Christelle Dabos: A tél jegyesei
❌ Fresh fruit – friss gyümölcs: egy színes borítójú könyv – Nicola Yoon: A Nap is csillag
❌ Candied apple – karamellizált alma: retelling, újragondolt mesék – ezt passzolom, nem hiszem, hogy fogok ilyet olvasni.
Összegezve a kihívást:
16 mezőből összesen 8 mezőt tudtam teljesíteni. Azt hiszem ez elég jó, igaz, hogy volt olyan mező, amihez olyan könyvet hoztam, amit már egy korábbi nasihoz rendeltem. De ez volt ebben a kihívásban a legjobb, hogy nem volt sok megkötés benne.
Holnap újabb read-a-thon-t hozok, amit Réta barátném nagyszerűen lefordított, ITT megismerkedhettek vele. Elárulom előre, hogy a Harry Potter inspirálta és nagyon kreatív, ami pedig a legkirályabb, hogy teljesíthető! Rétát pedig imádom a fordításért, mert én csupán azért nem akartam indulni rajta, mert lusta voltam lefordítani. Viszont így csak egy TBR-listát kell összeállítanom. Köszi Réta!
Akinek megtetszik a holnapi kihívás, csatlakozzon bátran, mindent megtalál róla ITT. Köszönöm a figyelmet!
A játéktábla Books and Munches oldalról származik, a fejléckép a Canva honlappal készült.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése