2018-04-28

Magical Read-A-Thon: Kihívás a Rendes Bűbájos Fokozat (O.W.L.s) megszerzésére - összegzés



Sziasztok!
A hónap elején írtam a Magical Read-A-Thon: Kihívás a Rendes Bűbájos Fokozat (O.W.L.s) megszerzésére olvasási kihívásról, amit a Harry Potter világa ihletett meg. Holnap pedig véget ér, én már most lezárom, hiszen 1 nap alatt már nem fogok tudni teljesíteni egy újabb kihívást. Bővebben ITT olvashattok a szabályokról, az osztályozásról, és minden egyébről, amit tudni kell erről a kihívásról.
Ha pedig már így lezárom, illik egy kis összegzést is írni, hogy miként is végeztem, sikeresen átmentem a vizsgán, avagy csúnyán elbuktam, ahogy eddig szinte ez összes kihívást .

TBR-listám, és amit sikeresen teljesítettem:
Ahogy tőlem megszokhattátok, most is irreálisan sok könyvet írtam össze, amit szerettem volna elolvasni. Ennek az volt az oka, hogy 2 tárgy teljesítésétől sikeresen átmentem volna a vizsgán, szóval inkább többet írtam össze, hogy tutira sikeresen zárjam. Szóval nézzük is, hogy mely könyvek voltak azok, amiket kivégeztem. Közben voltak extra olvasások, amiket nem terveztem a hónapban, de pont beleillik a kihívásba, úgyhogy azokat is beleveszem.
✔️ Arithmancy – Számmisztika: Egy könyv, aminek szám van a borítóján vagy a címében
Belinda Bauer: A 19-es holttest
Alap TBR-listámhoz tartozott. Hű, hát ez kicsit beteg, de ezt imádtam benne. Több nézőpontos, végig fenntartotta a figyelmem, és érezni lehetett a feszültséget, amikor pedig összeérnek a szálak az zseniális! Még annyit jegyeznék meg róla, hogy minden thriller rajongónak ajánlom.

ㄨ Care of Magical Creatures – Legendás lények gondozása: Olvass el egy könyvet, ami Mágikus Teremtményt tartalmaz VAGY egy Mágikus Teremtmény van a borítón
Michael Peinkofer: A griff bűvöletében
Sajnos hozzá sem kezdtem a könyvhöz, pedig már tényleg régóta csiggat.

✔️ Herbology – Gyógynövénytan: Olvass el egy olyan könyvet, aminek a címében természettel kapcsolatos szó található (eredeti: nature-related)
Nicola Yoon: A Nap is csillag
Alap TBR-listámhoz tartozott. Félve kezdtem bele ebbe a könyvbe, mert a Minden minden számomra nem volt nagy durranás, sőt kifejezetten csalódtam benne. Viszont ez sokkal jobban tetszett, nem volt kiszámítható, nem volt nagyon sablonos, kényes téma jelenik meg benne, amiért jár a plusz pont, egy szó, mint száz: pozitívan csalódtam ebben a könyvben. Később írok is róla egy hosszabb értékelést.

Charms – Bűbájtan: Olvass el egy fantasyt
Lana Millan: Raziel
Ez egy impulzusolvasás volt, nem tudtam ellenállni egy angyalos történetnek. A bejegyzés írása közben vettem észre, hogy tökéletesen illik a Bűbájtanhoz, hiszen fantasy műfajú a könyv. Razielről már írtam is egy hosszabb bejegyzést,a mit ITT elolvashattok, és extraként egy interjú is készült az írónővel, amit pedig ITT olvashatjátok el.
Összegzés:
Nos, azt hiszem ez egy elég kényelmes kihívás volt, és nem is kellett sokat olvasni hozzá. Úgyhogy kijelenthetem, hogy ez lett a kedvenc kihívásom, hiszen sikeresen teljesítettem! Méghozzá eléggé jó vizsgát tettem, mert az elért eredményemért megszereztem a
Várakozáson felüli: Sikeresen megszerzett legalább 3 OWL/RBF fokozatot (3 kihívás teljesítése)
vizsgaeredményt. Büszke vállveregetés magamnak, és hurrá, hurrá!
Na jó, nem akarok itt nagyképűsködni, de aki követi a blogot, biztosan tudja, hogy vajmi kevés olvasási kihívást zártam ennyire sikeresen. Ezért ekkora most az örömöm. Remélem, hogy hamarosan akad efféle jópofa kihívás, mert ezen felbuzdulva, most kedvem lenne egy újabbon indulni.

Megmérettettétek magatok a vizsgán? Hogy sikerült, mi a véleményetek erről a kihívásról?
A képek a moly.hu, és a Pinterest oldalamról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése