2016-11-14

Coffee book tag


Coffee book tag

Sziasztok!
Imádom a book tag - eket így fogok is belőle hozni rendszeresen egyet kettőt. A mostanira Hikari az Írásaim tárháza bloggerinája hívott ki.

FEKETE KÁVÉ – Egy sorozat, amibe nehéz belerázódni, de utána nem tudod letenni: 
Ne érints trilógia. A Ne érints első 50 oldala kicsit lassú és vontatott volt, de utána elkezdtek pörögni az események és egyre jobban megtetszett, az utolsó rész végére pedig új kedvenc sorozatot avattam!
BORSMENTÁS MOKKA – Egy könyv, ami a téli időszakban nagyobb népszerűségnek örvend: 
Az én válaszom is ez, mint Hikarinak, így én is Charles Dickens: Karácsonyi ének című művet mondom. Minden évben előkerül nálam is.
FORRÓCSOKI – A kedvenc gyerekkönyved: 
Ide lehet mondani a Karácsonyi lidércnyomást? Ha igen, akkor az! Meg persze majdnem az összes Csukás István könyv. Ezeket most esténként szoktuk felolvasni a fiúknak elalvás előtt. Eddig náluk Süsü a kedvenc.
DUPLA ESZPRESSZÓ – Egy könyv, ami az elejétől a végéig izgalmas volt: 
Nagyon sok ilyen van, csak egy párat szeretnék kiemelni belőle: Victoria Aveyard: Vörös királynő, Vivien Holloway: Mesterkulcs, Kemese Fanni: A napszemű Pippa Kenn.
STARBUCKS – Egy könyv, amit mindenhol látsz: 
Julia Lewis Thomson: Többek által című könyve mióta elolvastam folyamatosan elém kerül, amit meg is értek, hisz egy fantasztikus könyv.
HIPSTER KÁVÉZÓ – Egy alulértékelt könyv: 
Jeanne Ryan: Nerve – Idegpálya.
A TÖKÉLETES KEVERÉK – Egy könyv vagy sorozat, ami keserédes volt, de mindeközben tökéletes: 
Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó és Julia Lewis Thomson: Többek által Kötelezővé tenném mind a kettő könyvet, mindenki számára!
HOPPÁ! VÉLETLENÜL KOFFEINMENTESET KAPTAM! – Egy könyv, amitől többet vártál: 
Cecelia Ahern: A Vétkes és a Sara Raasch: Hó, mint hamu. Mind a kettő könyvet nagyon sokáig olvastam, mert egyszerűen nem tudta lekötni a figyelmem. Pedig mind a kettőt nagyon szerettem volna szeretni.



Nincs kihívottam, aki szeretné vinni, nyugodtan tegye, meg, persze forrásmegjelöléssel! Köszönöm a figyelmet!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése