2016-11-30

Emoji book tag



Emoji book tag

Sziasztok!

Hoztunk Nektek Janinával közösen egy book taget, amire Hikari az Írásaim tárháza bloggertinája hívott meg.


Törött szív - egy könyv, amely összetörte a szívem
Dorka: hát jó sok ilyen könyv van, főleg mert a nyáron nagyon rászoktam. Első sorban ilyen könyvek közé lehet sorolni a Jennifer Niven könyvét a Veled minden hely ragyogót. Erről értékelést is olvashattok itt.
Janina:
 PriscilleSibley : Csillagpor – már az első pár oldal után alig láttam ki a fejemből, annyit bőgtem rajta 
L


Hangos sírás arc - egy könyv, amelynek vége megérintett
Dorka: ezen nagyon el kellett most gondolkoznom. Talán ide mondanám Julia Lewis Thomas: Többek által című könyvét. Erről is olvashattok véleményt itt.
Janina:
 Anthony Ryan – A várúr – tönkretett 
L

Arc örömkönnyekkel - egy könyv, ahol sírtam a nevetéstől
Dorka: itt több könyvet emelnék ki, köztük Vivien Holloway Wini Langton történtetek összes részét. Az első részéről, a Mesterkulcsról itt olvashattok. Leiner Laura: Bábel című könyvén is nagyon sokat nevettem, pedig akkor épp nem voltam olyan helyzetben. Ennek ellenére is meg tudott mosolyogtatni.
Janina: Andy Weir – A marsi :D mi más?!?!


Megdöbbent arc - egy könyv, amely megdöbbentett
Dorka: ez legyen a B. A. Paris által írt Zárt ajtók mögött című thriller. Értékelés itt olvasható róla, amiben megtudjátok miért is döbbentem le rajta annyira.
Janina:
B.N. Toler - Lélekvesztők – megdöbbentően borzasztó volt XD


Gonoszkodó hangulatjel - kedvenc gazember
Dorka: nem tudom, hogy Folt Cipriano a Csitt, csitt sorozat bukott angyala ide sorolható e. Ha igen, akkor őt mondanám. Ha pedig mégsem, akkor legyen Simon Wolfgard, aki egy vérbeli alakváltó a Vörös betűkkel című könyvből. Bejegyzés hamarosan róla is lesz.
Janina: gazember? pfffffff…. passz.


Lakókocsi - egy könyv, amelyben a karakter utazott
Dorka: John Green: Papírvárosok, más nem is jut eszembe.
Janina: Emily St. John Mandel – Tizenegyes állomás – ebben mindenki utazott :DD

Telihold Szimbólun - egy könyv, amelyben vannak vérfarkasok
Dorka: végig néztem a molyos olvasmányaim és rá kellett jönnöm, hogy nem nagyon olvasok vérfarkasos könyveket. Hármat találtam, ezek közül pedig a Rachel Hawkins: Hex Hall című könyv.
Janina: nincs ilyen olvasmányom.


Nyitott könyv - egy könyv amit nem tudtál befejezni.
Dorka: nem szokásom olvasmányt befejezetlenül hagyni, viszont, ez alól nagy kivétel Alice Hoffman: Gyönyörű titkok múzeuma. Háromszor kezdtem bele, nem jutottam túl egyszer sem az első 100 oldalon.
Janina: Cathy Kelly – Párizsban kezdődött – nem éreztem rá az ízére :S


Karácsonyfa - tökéletes könyv karácsonyra
Dorka: jó sok ilyen könyv van. Egy egész listám van ilyen könyvekről a molyon, viszont ami nagyon must – have kategória a Leslye Walton: Ava Lavender különös és szépséges bánata. Annyira gyönyörű a borítója!
Janina: J. R. R. Tolkien – Karácsonyi levelek :DDD


Esküvő - egy könyv, amiben egy szép esküvő van
Dorka: ilyen könyvet nem tudok mondani, viszont olyat igen, amiben az eljegyzés gyönyörű: Jessica Park: Flat-Out Celeste – Celeste bolondulásig.
Janina: na, bumm….max filmet tudok hozni, de azt sokat :DDD

Köszönjük a figyelmet, reméljük élvezetes volt!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése