2016-11-07

12 napos blogger kihívás: 6. nap



12 napos blogger kihívás: 6. nap


6. nap: Dolgok, amik halálra idegesítenek

Szerintem egy eléggé toleráns személyiség vagyok, így eléggé kevés dolog idegesít. Hirtelen igazából csak két dolog jutott eszembe, de ha gondolkozom egy kicsit, akkor biztos, hogy több is fog jönni. Kezdjük is!

Hisztéria: gondolom, ezt senki nem szereti, így logikus, hogy engem is eléggé zavar. Sajnos nem csak a fiam produkálnak ilyet, hanem bizony a felnőttek is képesek erre. A gyerekeknél jobban tudom kezelni, de egy érett ember hisztijével sokszor nem tudok mit kezdeni, ezért inkább ott szoktam hagyni.
 
Nem hagynak olvasni: ezt szerintem nem kell kommentálnom. Örök moly probléma!

„Jó” szándékú emberek: vannak azok az ember típusok, akik „tanácsot” adnak, de ha nem úgy csinálod, akkor meg vannak sértődve és kérdőre vonnak, hogy miért nem úgy csináltam, hogy ők javasolták. Persze kulturáltan szoktam közölni, hogy nekem esetleg más a véleményem, viszont akkor jön a sértődés, hogy ők pedig csak jót akarnak.

Géniuszok: nagyon sok olyan emberrel szoktam beszélgetni, akik azt hiszik mennyire okosak, pedig közben nem így van. Lehet, hogy mindenbe belenéznek és tudatozódnak, viszont akkor ne úgy adják elő, hogy ők mennyi mindent tudnak az adott témában, ha mögötte semmi - vagy csak kevéske - tudás van.

Felesleges stressz: nem szeretem a stressz. Teljesen kikészít, ha egy olyan ember közelébe kerülök, aki viszont mindenen stresszel. Kerülni is szoktam őket, nehogy felborítsák a lelki egyensúlyom!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése