2017-08-19

Amerikai Horror Story tag


A múltkor nézegettem pár blogot az egyik Facebook blogos csoportban és szemet szút egy American Horror Story tag. Mostanában pedig nagyon rá vagyok kattanva a sorozatra, így meg is beszéltem a blog írójával, hogy majd kitöltöm és megjelölöm forrásként. Sajnos nem mentettem le a könyvjelzők közé az oldalt, így nem tudom megjelölni, viszont, ha jelentgetik az illető, akkor mindenképp beleírom. Szóval mivel nem volt meg az eredeti bejegyzés, így megkerestem angolul. Találtam is többfélét, de mivel nagyjából emlékeztem a kérdésekre, így olyat kerestem, ami szerintem az volt. Örültem is neki, mikor megtaláltam az egyik vlogos csajnak a Youtube csatornáján. ITT meg is nézhetitek. A kérdések pedig a következőek, amiket az angol verzió alapján fordítottam le.

Szerinted ki lesz a követhető legfelsőbb?
Szerintem Zoe Benson. Quinne nekem mindig is olyan furcsa volt.

Melyik a kedvenc részed?
Huhh…. nem tudok dönteni, mert mindegyik évadban volt olyan, amire azt mondom, hogy az volt a legjobb/legmegdöbbentőbb/legfordulatosabb, ami miatt az lett a kedvencem. Így nem tudok egyet sem kiemelni sajnos.

Melyik a kedvenc évadod? Miért?
A harmadik a Coven vagyis Boszorkányok. Imádtam benne Marie Laveau karakterét ezért is vált a kedvencemmé. Egyébként pedig nagyon tetszett, hogy szerepet kapott benne a hatalmi harc, és ez nem mindig a felesleges öldöklésben mutatkozott meg.

Ki a kedvenc karaktered?
Az előző kérdésben meg is válaszoltam ezt a kérdést: Marie Laveau.

Ki a legkevésbé kedvelt karaktered?
Elsa Mars. Habár a 4. évadot nem néztem végig, mégis zsigereiből gyűlöltem azt a nőt. Utálat első pillantásra volt köztem és közte.

Ki a crush-od, vagyis kibe vagy belezúgva?
Szinte az összes Peter Evans karakter ilyen, kivétel a Freakshow-s.

Melyik volt a legsokkolóbb pillanat számodra?
Majdnem az összes Roanoke rész. Disznóember, emberevés, és egy gyilkos kolónia…. nálam ezek kiverték a biztosítékot.

Mit gondolsz, mi fog következni legközelebb?
Mivel a legújabb 7. évad témája már kiderült, ami a Cult címet viseli, így nem kellett ezen sokat gondolkodnom. Bár ha lesz 8. évad, arra fogalmam sincs, mert nekem ehhez nincs megfelelően elborulva az elmém, hogy ilyen zseniálisan köntösbe tudjam bugyolálni azokat az értékeket, amiket a műsor készítői ki szeretnének emelni egy-egy évadban.

Ha egy szereplő lehetnél, ki lennél és miért?
Ez jó kérdés. Először Misty (3. évad: Coven) jutott eszembe, de csak a nekromancia miatt. Aztán végigpörgettem, hogy talán mégis másnak a bőrébe kéne bújnom, de nem nagyon találtam olyat, aki… szóval maradjunk Mistynél.

Ha lehetne egy erőd, mi lenne az?
Nekromanica… öhm igen, ez szerintem sok mindent elárul rólam a lelkem egy részéről.

Szerinted ki a legrosszabb anya?
Fiona Goode. Nála önzőbb és gonoszabb anyát nem láttam még. Egyáltalán nem is érdekelt, hogy ő anya, élte ugyanúgy az életét, mintha nem is lenne lánya.

Ennyi lett volna, akinek van kedve és szereti a sorozatot töltse ki nyugodtan. Kihívottam kettő emberke lenne, mert róluk tudom, hogy szeretik az Amerikai Horror Storyt. Ezek az illetők pedig Gothic (Goodbye Agony) és AniTiger (Hagyjatok! Olvasok!) lennének.

A képek a moly.hu illetve a Pinterest oldalamról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése