2017-08-31

Fénypont-mélypont – augusztus


Ebben az állandó rovatban a hónapban olvasott legjobb és legrosszabb könyvekről olvashattok egy kis összegzést.

Fénypontom
Szerintem:
Gabriella Eld: Remények Jordan számára
Úgy, mint az első rész is ez is kedvencemmé vált. Ismét egy nagyszerű részt kaptam Jordanből és a kis bandájából. Örültem neki, hogy jobban megismertem a szereplőket, mert amellett, hogy pörögnek az események sokat kaptam abból is, amit karakterek gondoltak. Sokkal jobban tetszett ez a rész, mint az első, mivel közelebb kerültem a két kedvencemhez: Gokhoz és Rióhoz.

Mélypontom:
Szerintem:
Bogár Erika: Tullia meséi – Őrző
Értékelésem
Nem annyira mélypont, mivel egy fantasztikus világot kaptam a könyvtől. Érdekes volt, ahogy az írónő az ősi magyar nomád életet és a fantasy elemeit ötvözi. Azonban én szeretem, ha egy cselekmény pörög, itt viszont szépen lassan bontakozik ki. Most ebben a hónapban nem erre volt szükségem, emiatt került ide. Viszont lehet, hogy ez másnak nagyon is be fog jönni, szóval én csak buzdítani tudok arra mindenkit, hogy elolvassa.


Képek a moly.hu oldaltól származnak.

2 megjegyzés:

  1. Képzeld, most nincs mélypontom! Vagyis van egy sorrend az olvasott könyveimben, de mindegyik tetszett. Sőt, 5-ből legalább 3 kedvenc is lett, de lehet, hogy 4 is :D
    Fénypont nekem is a Remények, meg Az ötödik évszak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nekem sincs most mélypontom, mert a Tullia is tetszett szóval ez nálam is inkább egy sorrend. Viszont az szuper, hogy ebben a hónapban olyan könyveket sikerült olvasod, amik tetszettek ^^

      Törlés