2017-06-07

Top5Wednesday - Mardekáros lehetne


Réta blogját a HaBár, a könyves kocsmát olvasgattam, és nagyon megtetszett a Top5 Wednesday rovata. Utána is kérdeztem, hogy mi is ez. Nagyon készségesen elmondta, mert én nem nagyon vagyok otthon a Goodreadsen, így néhány instrukció után képes voltam csatlakozni a csoporthoz, ami alapján működik ez a T5W dolog. Ezt Ti is meg tudjátok nézni EZEN a linken.
Június hónapban csupa olyan téma van, ami nem olyan, hogy csak úgy rá tudok mondani 5 könyvet, így kissé most meg kell erőltetnem magam. A hónap első szerdáján a téma roxforti házak és hozzá illő könyvek. Nem vagyok egy nagy Harry Potter fan bocsi!, viszont én is tagja vagyok a Pottermorenak és az ott a Teszlek Süveg a Mardekár házba rakott a teszt alapján. A Mardekár házat a ravaszság, ambiciózusság, leleményesség, okosság és határozottság jellemzi. Emiatt kétségeim is vannak odatartozásommal kapcsolatban, de hát a Teszlek süveggel nem érdemes vitába szállni, mert mégsem vagyok egy Harry Potter. Most olyan karakterek mutatok be, akiket szívesen láttak volna a Mardekár házban.

Értékelésem
Gok és Rio és Owen ugrott be először, mikor elkezdtem azon gondolkozni, hogy kiket is tudnék betenni a Mardekár házba. Ők hárman elég ravaszak és leleményesek, ahhoz, hogy a Teszlek Süveg őket is abba a házba tegye, amibe tartozom. Gok és Rio igaz, hogy jó barátok, de tűz és víz. Ha viszont mások szívatásáról van szó, akkor nagyon egyet tudnak érteni. Owen kicsit depressziós lenne, hogy nem egy „jobb” házba került, de megszokta volna.

Értékelésem

Noémi lenne inkább a Mardekáros, mert ő egy elég különös személy, aki elég okos, ahhoz, hogy elhitesse a emberekkel, hogy ugyanolyan, mint a többiek. Pedig nem teljesen így van, ezért pedig imádom!



Értékelésem
Drága Zeldát is biztos, hogy innen szalajtották volna. Ennek nem tudok okot, de szerintem az okosságával, ambiciózusával és határozottságával elég szép pályát tudott volna befutni a házban. Vezetőképssége szintén nem vitatható és annak ellenére, hogy vannak félelmei nagyon szépen el tudja őket takargatni.

Értékelésem

Emily elég sötét és okos, ahhoz, hogy bekerüljön eme becses házba. Minden jellemző igaz rá, ami a Mardekár házat jellemzi, ezen nem is kell nagyon sokat gondolkoznom. Talán Gokék után Emily volt az, akiben biztos voltam, hogy ide kerülne.

Értékelésem

Borit még el tudnám képzelni ebben a házban. Akinek úgy ugrálnak a vámpírok, ahogy fütyül, az tud valamit. Így kétség sem fér hozzá, hogy Borinak is itt van a helye a többi kétes személy között.


Nem ez lett a legjobb Top5Wednesday rovatbejegyzésem, de mivel nem vagyok nagy Harry Potter fan, nem is nagyon tudom, hogy valóban jók e azok a személyek, akiket gondoltam. Ha van kedvetek írjátok meg azokat a személyeket, akik a Mardekát házban tanultak volna.
További Top5Szerdázó blogger:
Arwen
Berta
Réta
☺Tubica
Wandamaci


Képek a moly.hu és a Pinterest táblámról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése