2017-06-11

Az én kedvenc bloggerem - Május


Tagja vagyok egy Facebook csoportnak a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közösségének. Nagyon sok új blogot és persze tulajdonosait ismerek meg, és így találtam rá egy kezdeményezésre a Hónap kedvenc bloggerére. Ezt Angel indította el az Angel Style tulajdonosa. Van egy házigazdánk is, aki minden hónapban más. Most a házigazda ezúttal Pálné Zavanyi Éva, az Anyu tervez blog írója. A bejegyzés végén pedig megnézhetitek a többi résztvevőt is. Elég vegyesen vagyunk szóval érdemes egy párhoz bekukkantani. Csatlakozni pedig bárki csatlakozhat ehhez a szuper kis dologhoz. A kedvenc bloggereim sorrendje véletlenszerű.

A blogot két lány vezeti Perpetua és Indie. Ők voltak azok, akiket először olvastam, mint bloggereket, mert valahogy szimpatikusak voltak az írásai. Szóval szinte indulásuk óta velük vagyok, mint olvasójuk, és látom, hogy folyamatosan fejlődnek. Mindig meglepnek, hogy mennyi mindent tudnak kitalálni, hogy mindig legyen valami újdonság a blogon. A legjobban azt szeretem tőlük, hogy általában együtt olvasnak és mind a kettő lány véleményét kifejti a bejegyzésben. Jó látni, hogy mennyi nézőpont van ugyanahhoz a történethez. Most viszont nem egy értékelésüket szeretném kiemelni a május hónapból, hanem az egyik rovatukat a Könyvjelző Top10-et. Imádom a gonoszokat, főleg akkor, ha tényleg lehet őket utálni. A lányok most őket gyűjtötték össze, szóval ez számomra most egy csemege volt.

Nem titkolom, hogy akkor bukkantam a blogra, mikor sokat játszottam a Blogturnén, és akkor nagyon megtetszett. Semmi felesleges sallang nincs az értékelésekbe, aminek én sokszor nagyon örülök. A blog dizájnja is szép és letisztult, öröm ránézni. Bea, pedig aki vezeti nagyon tündéri blogger, akivel még csak az éteren keresztül volt alkalmam beszélni, de remélem, egyszer személyesen is összefutunk. Május hónapban a kedvenc bejegyzésem tőle, pedig egy értékelés, mégpedig egy olyan könyvről, amit én is szívesen elolvasnék: Julie Buxbaum - Három dolgot mondj. Nem szoktam amúgy olyan könyvekről értékelést olvasni, amit szeretnék elolvasni, viszont Bea értékelésével kivételt tettem, mert győzött felettem a kíváncsiság.

Nagyon szeretem ebben a blogban, hogy általában Veronika angolul olvas, így tudom, hogy mik azok, amik frissek a piacon és csak reménykedem, hogy magyarul is megjelenik. Minden egyes bejegyzésén látszik, hogy odáig meg vissza van a könyvekért és nagyon nagy tisztelettel néz fel az írókra, akik megtisztelik egy tiszteletpéldányokkal. Azért azt bevallom, hogy ez igen nagy megtiszteltetés lehet ez. Szuper benne még, hogy magyarul illetve angolul is megírja az értékelést, így nem csak angol és nem csak magyar olvasók értik, hanem mind a kettő tábor. Nemrégiben meg is kérdeztem erről, hogy mennyire nehéz angolra átfordítani a magyart. Erre annyit mondott, hogy általában megírja előbb az angolt, mert erről könnyebb magyarra fordítani. Én ezen jót mosolyogtam, mert igaza is van. Hiszen az angol nem tud úgy árnyalni, mint egy magyar. A lényeg viszont most jön, még pedig májusi kedvenc bejegyzésem: Amy Harmon – The Queen and the Cure.

Ők lettek most a kedvenceim, nézzetek be hozzájuk, szerintem találtok olyat, ami Nektek is megtetszik tőlük.

A képek a megnevezett blogokról származnak.




Többi résztvevő:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése