2017-06-14

Top5Wednesday – tökéletes párosok


A Top5Szerdára Réta blogján, Habár könyves kocsmán bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy Goodreads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is.
A mai téma olyan mellékszereplőket összeszedni, akik a főszereplő nélkül is tökéletes egységet alkotnak. Én főleg szerelmeseket szedtem össze, bár az utolsó kicsit kakukktojás, de szerintem tökéletes páros.

Én nagyon szerettem őket, mert ott voltak Bori mellett és segítették, mikor kellett. Még akkor is, mikor már nem egy országban, de még csak nem is egy kontinensen voltak. Remélem fognak még több szerepet kapni, mert imádom, hogy ennyire ellentétek és mégis tökéletesen összeillenek.

Ben Starling és Lacey Pemperton
John Green: Papírvárosok
Ben egy kis tenyérbe mászó kis figura, aki mindig a középpontban akar lenni, Lacey pedig nem csak ott akar lenni, hanem ott is van. Így számomra kicsit érthetetlen az ő párosuk, hisz annyira két külön világ. De talán pont erre mondják, hogy az ellentétek vonzzák egymást. Mindenesetre nagyon aranyosak együtt és ez a lényeg.

Mikor megláttam a témát, az ő párosuk jutott először eszembe. Imádom, ahogy csipkelődnek, és különös módon fejezik ki az egymás iránti szerelmüket. Mégis nagyon érezni, hogy oda meg vissza vannak egymásért, így számomra ők ketten alkotják a legcukibb párt.

Jó, az ő párosuk lehet, hogy csalás, de ebben a könyvben nem kapnak akkor szerepet, mert mégiscsak Celeste történetét mutatja be. Szóval szerintem ők ebben igenis szerelmes mellékszereplők, akiket ugyanannyira imádok, mint az előbb említett Eddiet és Gavint.

Kenji és a jókedve
Tahereh Mafi: Ne érints
Íme, a kakukktojás! Igen tudom, nem mindennapi, de imádom Kenjiben, hogy akármilyen abszurd is a helyzet, ő képes nevetni rajta. Szeretem nagyon, hogy mindig megpróbálja kihozni a legjobban a helyzetből, és állandó jókedv lengi körül az egész karaktert. Ide mondjuk Kenji helyére Napsi (Leiner Laura: Bábel) is megfért volna, de mégis jobban kedvelem Kenjit.

Ti milyen párokat tudnátok még ide felsorolni? Lehet ez könyves vagy akár filmes/sorozatos is.

Többi Top5Wednesday résztvevő:
Arwen
♦ Berta
♦ Réta
♦ Tubica
♦ Wandamaci


Képek a Pinterest táblámról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése