2017-04-29

Író-olvasó találkozó, interjú Lőrincz L. László íróval + Nyereményjáték

A helyi városi könyvtár szervezésében mostanában sok tehetség látogat el kisvárosunkba. Így az itt élők könnyebben ismerheti meg a kortárs magyar irodalom jelentős alakjait, aminek nagyon örülök.
Lőricnz L. Lászlő és Szűcs Krisztina a könyvtárunk igazgatója
Így volt szerencsém találkozni Lőrincz L. Lászlóval (Lőrincz László) márciusban. Bizonyára sok embernek ismerős ez a név, hisz a mai napig jelenik meg újabb és újabb regénye. Írói álnéven is munkálkodik, ezek pedig a Leslie L. Lawrence, illetve Frank Cockney. Jelenleg Magyarország legsikeresebb írója a könyveinek eladott példányszámát tekintve. Bevallom őszintén én még egy könyvét sem olvastam teljesen végig, viszont papám nagyon szerette így nagyon sok példányom van, amit örökölte tőle. Ezért is mentem el erre az író-olvasó találkozóra, mert kíváncsi voltam arra az emberre, akiért papám ennyire rajongott. Az találkozó nagyon jó hangulatban telt, mivel Lőrincz L. László egy nagyon energikus ember kora ellenére.  Most pedig egy rendhagyó interjút olvashattok, ugyanis most nem csak én kérdeztem Lőrincz L. Lászlótól, hanem a találkozón megjelent városlakók is. Innen szeretném megköszönni annak a sok embernek, hogy megkönnyítették a munkám! Jöjjön az interjú.

Hogyan tolerálta a család a sok utazást?
A feleségem indiológus ezért ő is partner volt.

Miért van annyi írói álneve?
Lőrincz L. László úgy lettem, hogy már volt egy másik Lőrincz László, ehelyett kellett kitalálni valamit. Aztán a Kaposvári (Kaposváron nőtt fel)Lőrincz Lászlót szerettem volna, de a kiadó azt mondta, hogy az túl hosszú, nem fér rá a borítóra. Úgy gondoltam, hogy akkor legyen Lőrincz L. László, mert az jól hangzik. A másik két álnév a 3 különböző műfajú könyvek miatt születettek. Azt szerettem volna, ha valaki elmegy a könyvesbolt előtt, el tudja dönteni, hogy éppen milyen műfajú az aktuális könyvem. Lőrincz L. László néven ifjúsági, Leslie L. Lawrence néven kalandregényeket, Frank Cockney néven pedig sci-fi könyvek jelennek meg.

Honnan jött a Leslie karaktere?
Leslie karakteréhez az egykori mongóliai brit nagykövet inspirált, valamint Az angyal, Simon Templar.

Milyen írói szokásai vannak?
Nincsenek nagyon írói szokásaim. Talán csak annyi, ha elkezdek egy könyvet, akkor azt folyamatosan írom, nem szoktam hosszabb szüneteket tartani és írógépen írok, amit Erikának hívok. A másik pedig, hogy minden helyen jártam már, ami a könyveimben megjelent vagy meg fog jelenni.

Mennyi ideig tart egy könyvet megírnia?
2x6 hónap, mindennel együtt. Az első leütéstől egészen a megjelenésig.

Mi határozza meg, hogy mikor mit ír?
Attól függ, hogy a témák hogy gyűlnek össze. De persze a marketinget is figyelembe kell venni.

Köszönöm szépen Lőrincz L. Lászlónak, hogy ilyen készségesen válaszolt az összes feltett kérdésre. Nagyon boldog vagyok, hogy ellátogatott könyvtárunkba és személyesen megismerhették az emberek. Egy nagyon kedves és humoros írót ismerhettem meg személyében. A találkozó végén pedig lehetett könyvet is dedikáltatni vele, amit persze én is megtettem. Rögtön hármat is vittem neki, amit majd köztetk, Olvasók között ki is fogok sorsolni, ha lesz rá igény! Ha nem, akkor megtartom magamnak. Ne vegyétek komolyan, vicc volt ám. Bár szokták mondani, hogy nincs humorom szóval lehet ezzel máskor nem próbálkozom ilyennel.
Lőrincz L Lászlót tudjátok követni a Facebookon és hivatalos írói oldalán. A bejegyzésben megjelenő képeket köszönöm szépen Szűcs Judit fényképésznek. Tőle további képeket láthattok a Facebook oldalán illetve a honlapján.

!!!!NYEREMÉNYJÁTÉK!!!

Nincs más dolgotok, mint kitölteni a Rafflecopter dobozt. Csak egy pár egyszerű kérdésre kell válaszolni. Ha feliratkoztok törzsvendégnek a blogon, vagy nyomtok egy tetszik gombot a Facebook oldalra, azt nagyon megköszönöm, viszont nem kötelező. Fentebb említettem, hogy dedikáltattam 3 könyvet, amit most ki fogok köztetek sorsolni. Ez a három könyv pedig Leslie L. Lawrence: A vérfarkas visszatér, Leslie L. Lawrence: A vérfarkas éjszakája és Lőrincz L. László: A nagy mészárlás, így 3 nyertes lesz.  A játék április 29 május 7 között él! Mindenkinek sok szerencsét!
Csak magyarországi címre postázok, és a nyerteseknek 72 óra áll a rendelkezésükre, hogy jelentkezzenek!

a Rafflecopter giveaway

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése