2017-04-05

Március apró örömei


Neelah, a nirinat bloggerinája elindított egy kihívást a molyon, aminek a lényege, hogy minden nap találjunk egy apró mosolyt. Ezt pedig megosztjuk egymással, hátha másnak is mosolyt csalunk a szájára ezekkel az örömökkel. Nekem ezek jöttek össze márciusra.

2017.03.01.: Sikerült kitakarítanom: ez nálam nagy szó, mert bármit szívesebben csinálok, mint az egész házat kifordítani a sarkainál fogva, majd mindent a helyére rakni.

2017. 03.02.: új kinézetett kapott a blog: kicsit tavaszias, kicsit lila, mert imádom a lila színt. Bár nehezen váltam meg a másiktól, mert az letisztult volt, de most egy hónap elteltével kezdem megszokni. Már csak egy jó kis hátteret kéne találni, ami kicsit nyugisabb.

2017.03.03.: örömet okoztam egy molynak: szeretek másnak örömet okozni, főleg úgy, hogy személyesen nem is ismerem, csak a virtuális térben, de jól esett, mikor mondta, hogy feldobtam a napját.

2017.03.04.: elmentem futni: folyamatosan küzdök a súlyommal, mióta megszületett a kisebb fiam. Úgy gondoltam, hogy futással nem csak az állóképességem tudom javítani, hanem a fogyásban is segít.

2017.03.05.: bekerültem a Lendület magazinba, ahol minden pénteken jelenik meg cikkem: még nyáron lettem figyelmes a magazinra, és nagyon tetszettek a cikkek, amik megjelentek náluk. Ezért is jelentkeztem szerkesztőnek, mikor volt rá lehetőség. Bővebben ITT olvashattok róla.

2017.03.06.: ma jó volt az oviban Levi: igen, nálunk nagy szó, ha a Levente jó az oviban, mert minden nap azzal fogad az óvó néni, hogy ezért, meg azért nem volt jó. Persze ezek mind, csak csip-csup ügyek, de akkor is rossz hallgatni, hogy emiatt rossz gyereknek van statuálva a gyerekem.

2017.03.07.: újabb kvíz kedd a blogon: úgy látom, hogy elég nagy az érdeklődés rá, aminek nagyon örülök, ezért is lett állandó rovat, ami kettő hetente jelentkezik.

2017.03.08.: jól sikerült a nagy bevásárlás: nagy nyűg szokott lenni, mert a kettő gyerek háromfelé akar rohanni: „- Anya, vegyük meg ezt a játékot!”, „- Apa, nekem kell az a csoki!”, „ - Pisilni kell most azonnal!” és hasonló cuki dolgok lassítanak egy egy ilyen bevásárlásnál. Időben pedig ez legkevesebb másfél órát jelent és ezt csak az egyik hipermarketbe töltjük el. Képzeljétek el, mikor cipőt és ruhát is megyünk venni, na, az kész bolondok háza!

2017.03.09.: tavaszba öltöztettem a házat: szeretem feldíszíteni az ünnepnek és évszaknak megfelelően a házat. Most főleg húsvéti dolgokat aggattam ki az ablakokba és csináltam egy tojásfát is.

2017.03.10.: jól ment a vezetés: tény: nem tudok vezetni, ennek ellenére megszereztem a jogosítványt elsőre. Mégis úgy érzem, hogy nem megy. Mikor még jártam vezetni, nagyon boldog voltam, mikor úgy szálltam ki az autóból, hogy az oktató megdicsért, hogy ügyes voltam.

2017.03.11.: Leventém második lett a kempó versenyen összesítettben: élete első versenye volt, amin mindenki egy kardot kapott. Igen tudom, mi értelme annak, hogy vannak helyezések, ha mindenki kap kardot. Hát, fogalmam sincs, de nagyon büszke voltam rá, hogy második helyezett lett.

2017.03.12.: végiglátogattunk mindenkit a családból: a másik érzékeny pont a vásárlás után. Sok a családtag, igaz, hogy majdnem mindenki abban a városban lakik, amiben mi, de nehéz összeegyeztetni, hogy mindenki otthon legyen.

2017.03.15.: családi kirándulást, egész napos Pesten csavargás: már jó előre megterveztük, hogy hova megyünk a nemzeti ünnepen, mert ingyenes volt nagyon sok múzeumlátogatás a fővárosban. Ki is néztük a Természettudományi Múzeumot, ami előtt másfél kilométeres sor állt, mikor 11 óra magasságába megérkezünk. El is ment a kedvünk tőle, hát gyorsan kerestünk egy másik programot. Az egyik plakáton megláttam a Kocka kiállítást, ami bár nem volt ingyenes, de szuper volt. Ott másfél órát álltunk sorban, de legalább fedett helyen voltunk. Mikor bejutottunk először egy kiállításon mentünk végig, ahol rengeteg dolgot Lego kockákból raktak ki. Nagyon tetszett, a fiúk is végignézték és érdekelte is őket. A kiállás végében pedig egy Lego játszóház volt, ahol csak a kreativitás szabott határt annak, hogy bármit mi is alkossunk ezekből a kockákból. Volt a kicsiknek óriás Lego, és persze a jól ismert kicsi Legoból is lehetett alkotni.



2017.03.16.: sikeres forgalmi vizsga! Hurrá!

2017.03.17: Férjem szabadságon van, együtt tölthettük az egész napot: szeretem az ilyen napokat, mert mikor szabadságot vesz ki, akkor is dolgozik, így nem sokat tudunk együtt lenni. Ekkor viszont itthon töltötte a szabadságát, és bár én takarítottam, ő pedig barkácsolt, jó volt, hogy mégis egy helyen vagyunk.

2017.03.18.: befejeztük a folyosónk felújítását, amit októberben kezdtünk el.

2017.03.19.: ismét sikerült kitakarítani a lakás és még az ablakokat is megpucoltam.

2017.03.20.: Rubin Pöttyös szeretetcsomag: ki lehetett hagyni ezt az akciót? Szerintem nem! Az összes szeretetcsomagos akció közül ez volt a legjobb, máskor is jó lenne egy ilyen.
Már nem él az akció!!!

2017.03.22.:
Férjem hazajött Németországból, igaz csak 3 napot volt, de akkor is hiányzott. Este pedig nyársaltunk is, idén először!

2017.03.23.: első Viberes üzenetem egy molytól jött. Igen, ez szinte minden elárul a szociális életemről, de ez van, nem véletlen vagyok blogger.

2017.03.24.: találkoztam és beszélgettem személyesen Lőrincz L. László íróval a könyvtárunk által szervezett író-olvasó találkozón. Dedikáltattam is 3 könyvet, amit később játék keretein belül ki is fogok sorsolni köztetek. Újabb nyársalás barátokkal és az első saját cikk a Lendületben.

2017.03.25.: keresztfiam és a fiaim együtt töltötték a délutánt: sajnos ritkán vannak együtt, annak ellenére, hogy egy városban élünk, de az ilyen alkalmakat kiélvezzük.

2017.03.26.: életemben először csináltam borzas szeletet, ami szerintem nem lett a legjobb, de Férjnek nagyon bejött.

2017.03.27.: átvettem a Rubin Pöttyös szeretetcsomagom, amiben egy régóta vágyott könyv volt, mégpedig a Jessica Park: Flat-out Love – Szeretni bolondulásig, így már csak Matty hiányzik a sorozatból, amit közben sikerült csere által megszereznem. A másik pedig Jessica Sorensen: The Coincidence of Callie & Kayden – Callie, Kayden és a véletlen című könyv, amit annyira nem ismerek, de ígéretesnek hangzik.

2017.03.28.: csodálatosan gyönyörű az idő. A blogra elkészítettem előre pár bejegyzést: nem nagyon szoktam előre tervezni bejegyzéseket, de mivel ezek állandó rovatosak voltak, ezért úgy gondoltam, hogy azokat könnyebb előre megírni és beidőzíteni, így tuti nem felejtem el.


2017.03.29.: elkészítettem a puliszkát és nekem nagyon ízlett, család többi tagját nem győztem meg, de legalább ez is le lett tesztelve: szeretek a konyhában kipróbálni új dolgokat, így jött az ötlet, hogy kipróbálom a puliszkát.

Ezt pedig ne feledjétek:„Sajnos hajlamosak vagyunk folyamatosan valami nagy csodára várni, pedig az élet nem csodákból, hanem apró örömökből áll.”

Kovács Kati

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése