2017-02-17

Valentin napi book tag - nem csak Valentin napra


Hahó kedves Olvasók!

Igaz, már lement a Valentin nap, meg az összes romantikus téma, ám nekem nem kell ahhoz ünnep, hogy romantikus hangulatban legyek. Így hozok nektek egy taget, amit Veronika’s Reader Feeder blogon találtam.
Csoki
Egy kedvenc RomCom
Hirtelen Leiner Laura: Akkor szakítsunk könyve jutott eszembe. Én azon nagyon sokat, nevettem, ahogy próbálja elkerülni egymást a szerelmes párunk Lia és Norbi.


Gyertya
Egy érzelmes történet
Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó. Igaz, csak 3 hónapot ölel fel a regény, ebben mégis annyi érzelem van, hogy kellett egy kis idő mire feldolgoztam.



Csokiba mártott eper
Egy tökéletes párosítás
Layken Cohen és Will Cooper a Slammed sorozatból. Talán eddig a legtökéletesebb páros, akivel eddig olvasmányaim során találkoztam. Megérdemlik az szerelmet.


Utazás
Egy kedvenc utazós könyv
Na, most jön a kakukktojás, ugyanis ez nem egy romantikus könyv lesz. A választásom ugyanis J. R. R. Tolkien: A Hobbit könyvére esett. Szerintem nem kell senkinek sem bemutatnom, hisz mindenki ismeri, valaki a könyvet, valaki pedig a filmet. Szerintem mind a kettő nagyon jó, főleg, hogy a film egy nagyszerű adaptáció.

Koncert jegyek
Egy kedvenc rock sztár románc
Ugyan ki lehet az én kedvenc rock sztárom: Nem más, mint Maxim a Többek általból, de neki még nincs románca. Viszont nála jobb nem jutott eszembe. Talán, ha elolvasom a Stage Dive sorozatot, lehet akkor mást fogok mondani.

Édességek
A legédesebb páros
Celeste és Justin. Annyira nagyon édesek együtt, hogy arra nincs is szó! Főleg az első találkozásuk, mikor még nem is tudták egymásról, hogy kicsodák, csupán a véletlen műve. Egyszerűen imádtam!


Rózsa
Egy kedvenc páros néhány tüskével
Csitt, csitt rossz fiúja Folt és Nora jutott eszembe. Az ő szerelmük nem éppen hétköznapi és elég sok dolgon át kell menniük azon, hogy élvezhessék a nyugodt és békés szerelmet.


Fehérnemű
Kedvenc szexi románc

Jessica Park: Lélegezz velem könyvből Blythe és Chris szerelme aztán elég fülledt volt. Szóval nálam ők viszik a pálmát.



Fotó album
Egy kedvenc ‘második esély’ történet
Julie és Matty. Annyit szurkoltam nekik, hogy meg tudják beszélni a dolgokat, és igen, szebb befejezést nem is kaphatott volna a szerelmük, mint, amit a Flat – out Celeste - ben kapott.

Ékszer
Egy kedvenc rejtett ékszer, amit nem ismernek sokan
Hajdú – Antal Zsuzsanna Léggömbök könyve még igen friss talán azért ismerik kevesen, viszont a benne lévő történetet remélem, hogy minél hamarabb megismerik!

A kihívott bloggerek:
©      Hikari és Ashley az Írásaim tárháza bloggerei
©      Neelah a nirinat-től
©      Virág a Never Le Me Go bloggerinája egy kis ráadás a Projethéthez ;)

Persze bárki viheti, akinek megtetszik.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése