2017-02-20

Tündérmese book tag


Hállóóó!
Ma egy újabb book taggel jövök, ami mesébe illő lesz. Most úgyis nagyon benne vagyok a mesékben, hiszen az aktuális olvasmányok a Jók és Rosszak iskolája is ha nem is egy tündérmese, de mégis mesés. Ahol pedig a taget találtam Lulma Könyves Blogja.

***


Pinokkió - A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott

Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?
Nem, ilyen nem fordult még elő.


A Szépség és a Szörnyeteg - A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele

Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója?
Elsőre rögtön Julia Lewis Thomson könyve a Többek által jutott eszembe. Nagyon nem szeretem ezt a borítót, de igazából sosem az a lényeg, hanem ami benne van. Mondom ezt én, aki borító alapján válasz könyvet.




Hófehérke - Akire a szépségéért vadásztak

Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?
Igen, mindig így vásárolok. A fülszöveget sosem olvasom el, mert sokszor nem azt kaptam, amit vártam.


Csipkerózsika - Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel

Melyik a kedvenc könyves párod?
Celeste és Justin a Flat–out Celeste: Celeste bolondulásigból. Annyira aranyosak együtt és tökéletesen kiegészítik egymást.




A kis hableány - Aki feladta az életét a szerelemért

Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?
Igen, szoktam a komfortzónámon kívül olvasni, mert így megismerek új műfajokat. Meg bevallom őszintén, hiába imádom a fantasyt és a különböző világokat, néha csömöröm lesz tőle így muszáj vagyok másfajta olvasmányt keresni. A legutolsó ilyen kitekintésem Jojo  Moyes: Mielőtt megismertelek könyv volt. A chick lit nem áll hozzám közel, mégis olvastam már ilyen műfajban, azok annyira nem voltak rosszak, de ez, hát...inkább nem kommentálom.


Hamupipőke - Aki elvesztette a cipőjét éjfél után

Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?
Timár Krisztina: A látszat mesterei. Az könyv felét körülbelül egyszerre nyomtam le, mert annyira rákaptam, hogy nem tudtam elszakadni tőle.




Rapunzel - Akit bezártak egy toronyba

Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?



Aladdin - A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált

Melyik volt az utolsó „könyvkincs”, amit találtál?

Kettő ilyet is tudok mondani, az egyik, amit a fiúknak vettünk a 100 magyar népmese. Csodálatos könyv, gyönyörű illusztrációkkal. A másik pedig Soman Chainani: Jók és Rosszak Iskolája. Imádom a meséket és a feldolgozásokat. Ebben pedig meg van minden, ami szívem vágya, hogy egy könyvben legyen. Értékelés hamarosan.


Alice Csodaországban - A lány, aki a nyúlüregbe esett

Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?

George R. R. Martin: Tűz és Jég dala sorozat nyitókötete a Trónok harca. Már többször kifejtetem, hogy Martin bácsi olyan zseniális, és tökéletesen felépített világot teremtett meg, hogy azt még J. R. R. Tolkien is elismerné.

A békakirály - Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált

Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?
Nem volt még ilyen könyv szerintem, mert egyik könyvet sem úgy veszem a kezembe, hogy na, ezt biztos, hogy utálni fogom. Nálam minden könyv 10 pontról indul, és a történet, szereplők, érzelmek alakulása során változik a pontozása.


Jancsi és Juliska - Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?
Ez könnyű! Matty és Celeste Watkins. Kitartanak egymás mellett bármi történjen is.


Piroska - Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt

Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?
Cecelia Ahern: A Vétkes. Gyönyörű a borítója és fantasy. Nekem ennél több nem kellett, ahhoz, hogy elolvassam, mégis hatalmas csalódás volt. Nem volt benne semmi izgalom, nagyon nyögve - nyelősen olvastam. Szerencsére nem búcsúztam el az írónőtől, mert egy másik könyve a Talált tárgyak országa viszont tetszett.




Rumpelstiltskin - Akinek senki sem tudja a nevét

Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?
Barczikay Lilla: Anyám teremtményei. Szerintem a legtöbb magyar könyv sokszor el sem jut az olvasókhoz, csak ha van neki egy szuper reklámja. Sajnos ez a könyv nem lett nagyon felkapva, és szerintem nem is ismerik olyan sokan. Én viszont bátran ajánlom, mert egy nagyon szuper kis történetet kapunk Lillától.

Kihívottjaim:
v Hagyjatok! Olvasok! AniTiger vezetésével
v Niitaabell Világa Niitaa bloggerinával
v Olvasó Körút és Gorkie
v Wandamaci (könyv)birodalma Wandamaci tulajdonosával

***


Mivel nagyon ismerős volt így visszakerestem a blogon, aztán láttam, hogy még nincs fent, viszont Molyon már egyszer kitöltöttem. Az akkori válaszaim ITT olvashatjátok. Azóta kicsit változott pár dolog, de furcsa is lenne, ha fél év alatt ugyanazok maradtak volna a válaszok.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése