2017-02-08

Valentin napi kérdezz-felelek


Helló drágák!
Ismét összedobtunk pár kérdést, úgy mint a Karácsonyi Projekthéten, de most a  Valentin – napi Projektehét alkalmából. Szóval jöjjön is a Valentin – napi interjú!

VIRÁG kérdése
Valentin napi túlélőkészlet?
Férjem! Szerintem nála jobb nem is kell hozzá!

ANITIGER kérdése
Melyik az a könyves pasi / csaj, akit legszívesebben kirángatnál a könyvéből, hogy vele töltsd február 14-ét?
Hát őőő…van egy pár ilyen, de talán Folt a Csitt, csitt sorozatból, de ha ő nem lenne rá hajlandó, akkor ott lenne Maxim a Többek általból. Nekem ez a két ember a gyengém, szóval az ilyen és ehhez hasonló kérdésekre naaagyon sokáig ezt a választ fogjátok kapni. Persze csak addig, amíg nem találok egy új könyves álom pasit.

GOTHIC01 kérdése
Szerinted melyik könyves párosnál kellene békítőt játszania egy harmadik karakternek a történetükből, mert még a szerelem ünnepekor is képesek lennének egymás torkának ugrani?
Nehezen találtam erre párost, de csak meglett. Szóval, akik képesek mindenen összeveszni az Eddie és Gavin a Slammed – Szívcsapás sorozatból. Bár csak mellékszereplők, így is sokat kapunk abból, hogy Eddie nem rejti véka alá a gondolatait, még a kapcsolatában sem. A békítő szerintem Will lenne, mert ő az érett felnőtt a bandából.

K_A_HIKARI kérdése
Virágot, csokit, plüssöt vagy valami teljesen más ajándékot veszel/kapsz szívesen Valentin napra? (Akar élő, akar könyvkaraktertől)
Férjemmel nem nagyon tartjuk ezt a napot, mert úgy vagyunk vele, hogy nem csak ezen a napon kell egymásnak kedveskedni. Viszont apró gesztusokat szoktunk tenni, a kedvenc ételét főzöm, ő toleránsabb abban, hogy mondjuk, a délután végigolvasom stb. Könyves pasi pedig nem is gondolkozom, mert van nekem egy élő álompasim!

ALICE BERTRAND kérdése
Én inkább azt kérdezném, hogy melyik az a könyves pár, akinek szerinted sokat jelent a Valentin-nap és kik azok akik nem is tartják?
Szerintem Julie és Matty a Flat – out Loveból biztos, hogy tartják, bár nem Matty kedvéért, az biztos. Akik viszont nem tartják, az Lorelai és Kol Az Árnyákkirálynőből.

SOL kérdése
Mi a legaranyosabb sztori az életedben, ami a Valentin naphoz köthető?
Nekünk ilyen nincs, mert nem tartjuk.

LEXA kérdése
A te véleményed szerint melyik lenne az a könyves páros, személyek akik bojkotállnák ezt a napot és inkább egy anti Valentin napi partit szerveznének?
Winie és William, ebbe biztos vagyok. Winie lenne a felbujtó, de mivel Will a tanítványa így neki is részt kellene vennie benne.

VALETINE WIGGIN kérdése
A szerelmi háromszögektől általában a falra lehet mászni. Akad olyan, amelyiket ennek ellenére érdekesnek találsz, és ha igen, melyik?
Imádom a szerelmi háromszögeket, legyen az akármilyen elcsépelt, így nem tudok választani, hogy melyiket szeretem a legjobban.

CSOKITORTA kérdése
Melyik a legromantikusabb/leggiccsesebb könyvborító, amivel eddig találkoztál?
JenniferNiven: Veled minden hely ragyogó. Tökéletesen visszaadja az összes szép emléket a történetből. Leggiccsesebbet pedig nem tudok mondani, szerintem ilyennel nem találkoztam. Vagy ha igen, akkor el is felejtettem, annyira szörnyű volt.

HONEYBEE kérdése
Ha valamelyik könyves karaktertől kaphatnál egy doboz bonbont Valentin napra, kitől fogadnád el?
Én bárkitől elfogadnám, mert ilyen rendes és aranyos vagyok. De, akiknek örülnék az Maxim, vagy Folt, vagy Finch lenne.

PERPETUA kérdése
Mi a kedvenc romantikus gesztusod, amit valamelyik könyvszereplő tett párja felé?
Mikor Matty elhozta Julinak a karácsonyt. Az nagyon édes dolog volt! Tudom, nem valentin - napi, de akkor is ez volt a legédesebb és legromantikusabb dolog, amit könyvben olvastam.

DORKA, vagyis saját kérdés
Melyik a kedvenc romantikus történet az, amit mindenkinek ajánlanál, hogy olvassa el Valentin-nap alkalmából?
Hát, úgy volt, hogy ez lesz előbb fent a blogon, utána pedig összeszedve, hogy miért is ajánlom őket, de megfordult a sorrend. Szóval, ha kíváncsiak vagytok a válaszomra ITT olvashatjátok.

További projektezők:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése