2018-01-10

Top5Wednesday: el nem olvasott könyvek 2017-ben


Sziasztok!
Szerda lévén újra itt van a Top5Wednesday. A Top5Szerdára Rétánál bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is. Egyre több magyar résztvevője is van ennek a Top5Szerda rovatnak, amit a Molyon egy zónában megtaláltok. ITT megnézhetitek, hogy miket szedtek össze a mieink.

Január második témája azon könyvek köré csoportosul, amit nem sikerült 2017-ben elolvasni, de ebben az évben elsőbbséget élveznek. Van pár könyv, amit 2017-ben kezdtem el, ezeket szeretném minél előbb befejezni, mert egy ideje függőben vannak. Lássuk is, melyek ezek.

Még tavaly novemberben fogtam neki, aztán letettem, decemberben újra nekikezdtem, újra letettem. Valamiért még nem kapott el a történet, így folyamatosan tologatom, de már nincs kibúvó, tényleg be kell fejeznem.

Szintén novemberben kezdtem el, a feléig jutottam vele sajnos. Szeretem egyébként, mert humoros, érdekes a történetet, viszont kicsit szájbarágós. Lehet emiatt is ment el egy kicsit tőle a kedvem az elején. Mikor viszont túljutottam ezeken a vonzatott részeken beindult a történet, és mégis történt valami, ami miatt nem olvastam végig. Talán a november az oka, olyan béna hónap volt.

Egy kakukktojás az eddigi felsorolásban, ugyanis ennek a könyvnek októberben kezdtem neki. Imádtam, imádom ezért folyamatosan keresem az alkalmat, hogy olvassam, viszont mikor nekikezdem, 10 oldal után érzem a kényszert, hogy másik könyvet olvassam. Nem tudom ennek mi az oka, de most megpróbálom leküzdeni ezt a késztetést.

Sajnos Szaszkó Gabriella könyve kimaradt a tavalyi évemből, most pedig még nagyobb kényszert érzek arra, hogy elkezdjem, mivel nemrég megjelent a második része a sorozatnak. Tudom, hogy össze fog törni, mivel egyszer beleolvastam és nem a legvidámabb téma került elő az első pár oldalon.

Szánom-bánom bűnömet, de sajnos erre sem jutott időm a tavalyi évben, pedig utazókönyvben jár nálam. Azok általában eleve elsőbbséget élveznek, de nem tudom, hogy ez miért nem történt meg pont ennél a könyvnél. Ígérem mindenkinek, aki mögöttem várakozik, hogy haladok vele, nemsokára olvashatjátok Ti is.


Igazából ettől sokkal több könyv van, amit nem olvastam 2017-ben, de szerettem volna, viszont a fentebb említett könyveket minél hamarabb szeretném befejezni.
A képek a moly.hu oldalról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése