2017-10-30

Asszociációs kihívás – Halloween kiadás


Sziasztok!
Újra itt van az Asszociációs kihívás végre! FairyDust most a WHYT-n belül, a Halloween jegyében válogatta össze a gif-eket, amik alapján egy könyvre vagy érzésre asszociálunk. Nem is húzom tovább a szót, bele is kezdek!



Nos, most egy technikai dolgot fogok elárulni: visszafelé haladtam a képekkel, mert az utolsóról jutott eszembe valami először, és most vettem észre, hogy ez egy elég negatív asszociáció lett. Erről is olyan könyvek jutnak eszembe, amiket szeretnék magamtól a legtávolabb látni. Ezek pedig ugyebár fellelhetőek a Top5Wednesday múlt heti bejegyzésében, vagyis ITT.


Akkor reagálok így, mikor egy könyvtől azt hiszem mekkora élmény lesz, de a végére inkább elborzadok rajta, persze nem a jó értelemben. Sok ilyen könyv van, de ami a legjobban lesokkolt az Jojo Moyes: Mielőtt megismerlek (értékelés: ITT). Nem volt egy nagy élmény, és kevés olyan film van, ami jobban tetszik a könyvnél, de ez olyan. Úgyhogy aki kíváncsi rá, inkább nézze meg a filmet.


Mikor megláttam, ez volt ez első mondatom hozzá: ez mi ez? Úgyhogy ehhez a kérdéshez illő könyveket kerestem. Aztán rájöttem, hogy nemrég összeszedtem ezeknek a listáját a múlt heti Top5Wednesday bejegyzésben, ITT elolvashatjátok.


Ez nagyon cuki gif. Ami pedig eszembe jut róla az az örömtánc. És hogy én minek örültem annyira, hogy én is táncra perdüljek? Idén sok ilyen dolog volt, és lesz is még, mert messze van még évvége. Lássuk is, mik voltak ezek az okok:
♥ megjelent Julia Lewis Thomson Többek szerint (értékelés: ITT) könyve, amit egész évben vártam,
♥ meg fog jelenni Hajdú-Antal Zsuzsanna Utánad könyve, ami a Léggömbök folytatása,
♥ idén még két Colleen Hoover könyv jelenik meg,
♥ sőőőt, Jennifer Nivennek is megjelenik idén egy újabb könyve.

Konklúzió, hogy minek örül egy könyvmoly: könyvmegjelenéseknek!


Skellington Jaaaaack! Valami miatt a Karácsonyi lidércnyomás jut róla eszembe, nem is tudom, hogy miért! Na de komolyra fordítva a szót. Ami erről eszembe jut, az B. A. Paris: Zárt ajtók mögött (értékelés: ITT). Végig paráztam az egész könyvet, és a végére mégis mosolyogtam, mert minden a helyére került.

Ennyi lett volna jó öreg asszociációs kihívás mára. Kicsit kijöttem a rutinból, viszont nagyon élveztem most is a játékot. Örülnék neki, ha FairyDust ismét havonta hozná, hiszen ez egy nagyszerű ötlet volt tőle.

Aki még több borzongásra vágyik, kukkantson be a többiekhez is:
Anya olvas (vagyis én)


A gifek a Miss Readers blogról származnak. A WHYT-s képeket Everglow készítette.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése