2018-08-22

Top5Wednesday – Rosszfiúból jófiú


Sziasztok!
Ha szerda, akkor érkezik a szerdai top 5 rovat, amiben azok a karakterek kerültek górcső alá, akik a történet folyamán legyőzik önmagukat, és a jók útjára léptek. A mai téma egy pöppet megizzasztott, mert ahogy végignéztem a az olvasmánylistám nem nagyon emlékeztem rá, hogy mely’ könyvekben volt a témának megfelelő karakter. Ezért most azokat szedtem össze, amikben tuti, hogy fellelhető olyan rosszfiú vagy lány, akiből jó lesz.

A Top5Szerdára egyébként Rétánál bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is. Egyre több magyar résztvevője is van ennek a Top5Szerda rovatnak, amit a Molyon egy zónában megtaláltok. ITT megnézhetitek, hogy miket szedtek össze a mieink.

A sorozatnak csak az első részét olvastam, így csak arról tudok mesélni. Cal herceg az elején egy arrogáns, kötekedő hercegecske. Aztán persze kiderül a nagy titka, és megfordul körülötte a világ.

Aaron Warner Anderson
Tahereh Mafi: Ne érints sorozat
Warner egy igazi s*ggfej a sorozat első két részében. Amit pedig a hamradik részben művel egyszerűen letaglózó. Nem lehet ráismerni, teljesen kifordul magából, szerencsére pozitív értelemben.

A legnagyobb meglepetést Tyrus okozta, aki igazán meglepő személyiségével felkerült a listára. Sajnos bármit is mondok róla, hatalmas spoiler lenne, viszont aki mégis kíváncsi rá, olvassra el a Rétával közösen alkotott értékelésünket >ITT<.

Az első könyves szerelmem sem maradhat le a listáról. Mikor megláttam a témát, rögön drága Folt jutott eszembe, hiszen ő egy tipikusan rosszfiúból avanzsált jófiú karakter.

A lista kakukktojása ez a könyv, mivel a feladatban az volt, hogy rosszfiúkat kellett szerepeltetni. Viszont Anna Korlova olyan átváltozáson megy kerersztül, hogy nem mehet el mellette szó nélkül. Egy igazi démon istennő, aki felismerve magában a legrosszabbat próbál megjavulni. Imádtam!

Jövő héten egy sulis témával érkezik a Top 5 Szerda rovat, ami nem meglepő, hiszen hamarosan itt a szeptember.
A képek a Pinterest táblámról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése