2018-08-24

1000 Facebook kedvelős játék – eredményhirdetés

Sziasztok!
Nemrég lezárult a legutóbbi nyereményjáték, erről szeretnék egy kicsit írni. Először viszont szeretnék gratulálni a nyertesnek, aki:

Szívből gratulálok kedves Orsolya! TE voltál azon 5 játékos között a szerencsés, aki megnyerte Susanna Ernst: A lelked bennem könyvet és a Little Fires Könyves gyertya által felajánlott fantasztikus illatú könyves gyertyát. Hamarosan felveszem velem a kapcsolatot, kérlek figyeld az e-mail fiókod.

Igen, az előbb jól olvastátok. Valóban csupán 5 helyes válasz érkezett a keresztrejtvény megfejtésére. Mikor nem érkeztek helyes megoldások, akkor kezdtem kétségbeesni, hogy valamit nem jól fogalmazok, vagy nem jól számoltam a mezőket, mikor a betűket kellett kijelölnöm. Aztán felcsillant a reményt, és elkezdtek beérkezni a tökéletes válaszok. Ez azt jelenti, hogy mégsem rontottam el semmit.
Gondolom arra is kíváncsiak vagytok, hogy mik voltak a válaszok, és a helyes megfejtésnek is örülnétek, ha elárulom. Nos, itt vannak a megoldások:

A szó pedig amit a zöld mezőkből ki lehetett rakni a:
NYEREK.
Szívből gratulálok mind az 5 résztvevőnek, akinek sikeresen meglett a megoldás, ügyesek voltatok! Bevallom őszintén, hogy azt hittem, majd mindenki kisujjból ki fogja rázni a kérdésekre a választ, mert csupán poénnak szántam az über-mega nehéz feladatsort, de ez nem így történt. Több válasz is érkezett a könyvek, könyvre, Viktor variációkra, ezeket sajnos nem tudtam elfogadni. Tudom egy kicsit szemét dolog volt nem a könyv vagy hasonló szót megadni megfejtésnek, de az túl egyszerű és snassz lett volna.
No, de a lényeg, hogy megszületett a nyertes, akinek hatalmas gratuláció. Bízom benne, hogy mindenki jól szórakozott a játék közben.

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése