2017-05-18

Többek szerint és Julia Lewis Thomson


Ma egy különleges interjút szeretnék nektek hozni! Sokan tudjátok, hogy nagyon nagy szerelem alakult ki köztem és a Többek által Maximja között. A Többek szerint előreláthatólag szeptember 20-án foghatjuk a kezünk közé. Most, hogy kiderült az időpont, hogy mikor jelenik meg A könyv úgy gondoltam, hogy meginterjúvolom azt a személyt, aki kitalálta ezt a szívdöglesztő rock sztárt. Fogadjátok szeretettel Julia Lewis Thomsont és válaszait. Aki esetleg még nem rendelte elő, ITT megteheti.
Julia Lewis Thomsonnak köszönöm, hogy újra válaszolt a kérdéseimre!

Először is arra kérlek, hogy mutasd be Maximot annak, aki esetleg még nem ismerné!
Maximot a Többek által nőcsábászaként ismerhették meg az olvasók, akinek mindig van egy jó beszólása, egy jó poénja. Látszólag gondtalan az élete, azonban ez pusztán a látszat. Mindenkivel elhiteti, hogy a legnagyobb problémája az, hogy megtalálja az aznap esti ágymelegítőjét. Azonban még a legjobb barátai sem veszik a fáradságot, hogy megkapargassák a felszínt, és megnézzék, mit rejteget az álcája mögött.

Mikor és miért döntöttél úgy, hogy Maximnak is írsz egy külön könyvet?
Nagyon könnyen ítélkezünk mások felett, és nagyon könnyen beskatulyázunk embereket. Épp emiatt már a Többek által írása közben eldöntöttem, hogy szeretnék egy külön könyvet szentelni ennek a témának.
Maxim karaktere gyorsan a szívemhez nőtt, és legtöbbször én is egy egyszerű szoknyavadásznak tartottam őt. Az előző könyvemben egyetlen egyszer sem kérdezte meg tőle senki, hogy miért lett ilyen, csak rásütötték ezt a bélyeget. Szerettem volna, ha más szemszögből is feltárulhat az olvasó előtt az összetett jelleme.

Azon kívül, hogy Maximé a főszerep, miben lesz másabb ez a könyv, mint a Többek által? Tekinthetjük folytatásnak vagy kezeljük őket külön?
Ez egy teljesen különálló kötet. Ugyan feltűnnek benne a Többek által szereplői, valamint a cselekmények ott folytatódnak, ahol a történet véget ért. De a könyv szerkezete teljesen más lesz, hiszen megismerhetjük Maxim és az életét felforgató Nastya gondolatait is.

Nemrég a borítót is leleplezted, ami hasonló lett, mint a Többek által c. könyvedé. Kérlek, mesélj a tervezésről, hogyan zajlott? Könnyű volt megtalálni a borítót? Mutatsz pár tervet, ami még felmerült, mint lehetséges borító?
Nehéz volt a borítótervezés. Sokkal nehezebben találtuk meg a végleges borítót, mint a Többek által esetében. Azt hiszem 10 terv után abbahagytuk a számolást is.
Összességében örülünk, hogy sikerült egy olyan a borítót találnunk, ami hű a Többek által stílusához.
A rengeteg terv közül egyetlen egy volt esélyes még a végleges borító státuszra. Nekem nagyon tetszett, azonban számos olyan indok szólt ellene, ami alapján be kellett látnom, hogy ez nem elég, és el kellett engednem ezt a tervet.
Végleges borító és borítóterv
Pár részletet már megosztottál a rajongókkal a könyvből, és sokszor láthattuk Nastya nevét. Bemutatnád őt is pár szóban? Hogyan született meg a karaktere?
Nastyát nehéz úgy bemutatni, hogy ne mondjam el az egész történetet. Ő a regény kulcsfigurája, és így bármit írok spoiler lesz.

A Többek szerint könyved végén volt egy számlista, ami inspirált írás közben. Most is fognak ilyet találni az olvasók?
Ezúttal egy nagyon hosszú számlista készült a könyvhöz, mert majd kétszer annyi ideig dolgoztam a kéziraton. Így a könyv végén csak a kedvenc dalaimat tűntettem fel a listáról. De az olvasók a Spotify-on megtalálhatják az eredeti listát, és a rövidet is.
Az eredeti lista, amit írás közben hallgattam: http://spoti.fi/2ondf1v
A Többek szerint végén felsorolt dalok listája: http://spoti.fi/2oPsS2H

Most, hogy elkészül második könyved, dolgozol egy újabb történeten vagy pihensz?
Eredetileg pihenni szerettem volna, de a szereplőim erről másképp vélekednek. Elkezdtem a harmadik kötetet, amelyben Fecó lesz a főszereplő, aki a Defektesek háttérbehúzódó tagja. Azonban nem ok nélkül vált ilyenné. A harmadik kötetben az ő titkaira is fény derül.

Köszönöm szépen a válaszokat! Én már nagyon várom, hogy elérkezzen a szeptember és olvashassam az új könyvet, amit már elő is rendeltem!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése