2017-05-07

Nyertesek...és egy szösszenet


Sziasztok!
Tegnap éjszaka lezárult a Lőrincz L. László könyvekért a nyereményjáték. Rengetegen játszottatok velem, amit nagyon köszönök szépen! Nem gondoltam volna, hogy ennyi embert megmozgat, mert a könyvek nem mai darabok, szóval nagyon meglepődtem, mikor láttam az egyre több jelentkezőt. A szerencse most három embernek kedvezett, akik:
Csonka Kitti
Bárkai-Mészáros Judit
Oroszi Anett

A nyerteseket Rafflecopter doboz dobta ki, ITT meg is nézhetitek, hogy valóban ők lettek a nyertesek. A továbbiakban pedig szeretnék reagálni pár válaszra, amiket adtatok.

1. feladat: Hol találtad a blogot?
Érdekes volt látni, hogy a legtöbben a Moly-hu oldalon találtatok rá a blogra, pedig én biztos vettem, hogy Facebookról többen kattantanak. Azon viszont meglepődtem és bevallom nagyon jól is esett, mikor olyan válaszokat olvastam, hogy egyik ismerős ajánlotta az oldalt. Köszönöm szépen az ilyen ajánlásokat, ez nekem mindennél többet jelent!

2. feladat: Miről olvasnál szívesen a blogon többet?
Érkeztek javaslatok is arról, hogy mit olvasnátok többet a blogon. Ilyenek voltak az interjúk, könyvértékelések, book tagek. Az interjúk készülnek folyamatosan, és a havi olvasmányaim próbálom úgy összeállítani, hogy legalább 1 magyar legyen közte, hogy tudjak hozni Nektek interjút. Könyvértékelést is próbálok hetente hozni, de sajnos nem mindig úgy van időm olvasni, hogy be is fejezem a könyvet. Épp ezért készülnek az egyéb bejegyzések, mint a book tagek, hogy mindig találhatok valami újat, amit olvashattok. Írtátok, hogy szívesen olvasnátok több fantasy/krimi/szépirodalom/klasszikus/erotikus könyvről értékelést. Ehhez lett is egy ötletem, ami a későbbiekben ki is fog derülni!

3. feladat: Mi a véleményed a blogról? Lehet ez negatív és pozitív is!
Rengeteg pozitív vélemény érkezett az írásokról, rovatokról, kinézetről is. Láttam, hogy páran a kezdettől követtek és megírtátok, hogy egyre szebb és rendszeresebb a blog. Ez nagyon jól esett, hogy velem tartotok!
Jöttek olyan válaszok, hogy kicsit zavaró a szemnek a sok fehér, a fejléc, a háttér. Ezért, ahogy látszik is változtattatni rajta. Szerettem az ilyen válaszokat, mert ezek által látom, hogy mi az, amin változtatni kéne, mert Ti külső szemmel jobban látjátok ezeket. A sok pozitív megjegyzés mellett volt pár olyan is, hogy fejleszteni kéne a kinézetet, mert kicsit elmaradott. Ez alatt nem igazán tudom, hogy mit is értetek, szóval, ha van bármilyen javaslatotok van, ami miatt így érzitek, kérlek ne tartsátok magatokban! Azt hozzá kell tennem, hogy most tanulom a kódolást, de ha már elég profi leszek benne, majd összerakok egy saját kinézetet. Bár tudom, sosem lesz olyan az oldal, ami mindenkinek tetszik, így bevallom őszintén nem is erre törekszem. De azért valóban kíváncsi lennék arra, hogy mire is vonatkozik az, hogy elmaradott a blog kinézete.


4. feladat: Olvastál már Lőrincz L. László (Leslie L. Lawrence) könyvet? Ha igen, mi(k) volt(ak) az(ok)?
Örülök, hogy olyanok is jelentkeztek a játékra, akik még nem olvastak az írótól könyvet, mert ez azt jelenti, hogy van rá még igény. Többen voltatok olyanok, akik már olvastak legalább 1 könyvét, ez általában a Sindzse szeme volt. Azok a válaszok is tetszettek, akik azt írták, hogy ők még nem olvastak viszont anyjuk/apjuk/testvérük nagyon szeretik, így ha nyernének, továbbadnák az illetőnek. Ez szerintem egy nagyon aranyos gesztus!

5. feladat: Melyik könyvet szeretnéd megnyerni?
Mikor beérkeztek az első válaszok, az összes jelentkező A nagy mészárlás című könyvet nevezte meg nyereményként. Kicsit gondban is lettem, hogy mi lesz, ha mindenki azt akarja, akkor a másik kettő nyertes nem lesz elégedett. Aztán csoda történt és egyre többen választottátok a másik kettő könyvet is. Ilyenkor mindig felcsillant a szemem, hogy éljen, olyan személyekhez kerülnek a könyvek, akik valóban azt választották. Ja, és az volt a legjobb, hogy nagyon kevés olyan válasz jött, hogy neki mindegy! Szeretem a határozott válaszokat és ezzel megkönnyítettétek a dolgom, hogy leírtátok melyiket választanátok.

6. feladat: Ha rendszeres olvasó vagy, milyen néven? Nem volt kötelező!
Mivel én nem szeretem a kötelező feliratkozást egy blogra csak a nyereményjáték miatt ezt én sem várom el másoktól. Viszont láttam, hogy sokan megtettétek, amit nagyon köszönök! Remélem a jövőben is fogtok olvasni, és nem csak a nyereményjáték vitt arra rá, hogy törzsvendégek legyetek.


Összességében nagyon sok hasznos dolgot osztottatok meg velem, aminek nagyon örülök, hisz ezektől fejlődöm én is és a blog is. Köszönöm szépen még egyszer mindenkinek, tartsatok velem a továbbiakban is!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése