2017-03-15

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Szeretem a munkám, mert...


Igen, egy újabb blogger csoportos mókához csatlakoztam, ezennel a {Vigyázz! Kész! Posztolj!} azaz a VKP csapatához. A kezdeményezést Szilvi indította el, aki a Pillecukor bloggerinája. További információt erről ITT olvashattok, és akinek kedve van csatlakozhat is. A lényege, hogy kettő hetente jelenik meg különböző témákban, de azonos időben a tagok bejegyzései. Így alkalmunk nyílik új blogokat és embereket megismerni. A mostani téma a Szeretem a munkám, mert… Érdekes lesz mert az én munkám az anyaság, az igazi munka világába még nem kóstoltam bele.

Már korábban írtam az anyaság árnyoldaláról ITT tudjátok megnézni, így most a pozitív dolgokat emelem ki. Segítségül Gorkiet az Olvasó körút bloggerináját kértem fel, mert hiába, hogy imádok anya lenni, mégsem tudtam szavakba önteni. Szóval közösen gyorsan összeszedünk egy pár igazán pozitív gondolatot arról, hogy miért is imádom a munkám, vagyis az anyaságot.

Szeretek anya lenni, mert…
©   van egy családom: két gyönyörű fiam, akik imádnak és persze egy Férjem is
©   felelős vagyok a gyerekeimért, rajtam múlik, milyen felnőttek lesznek
©   példaképek vagyunk
©   megvigasztalnak, ha rossz napom van
©   saját magam osztom be az időmet
©   reggeli az ő hangjukra ébredek ébresztőóra helyett
©   tudják, hogy számíthatnak rám
©   átadhatom magamból egy kicsit nekik
©   sosem vagyok egyedül és állandó nyüzsi van
©   van segítségem a konyhában és takarításban

Igen tudom, nem sok dolog, de ezek a fő előnyei, hogy miért imádok anya lenni. Ez inkább egy belülről jövő érzés, amit nehéz bármilyen formában is megfogalmazni.





Többiek munkájáról is olvashattok:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése