2017-03-04

Hét főbűn Book tag


A Molyon nézegettem a book tageket, amiket már kitöltöttem egyszer, és most még egyszer ki fogok, hogy lássam, mennyi minden változott azóta, hogy kitöltöttem első alkalommal. Ilyen a Hét főbűn book tag is, amit majdnem fél éve töltöttem ki. Nem sok idő, de mivel rengeteget olvastam azóta, így néhány válaszom változott is. ITT olvasható az első kitöltésem.


1. Kapzsiság
– Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?
Legolcsóbb: az összes könyv, amit a lírás nyári akciójában szereztem.
Legdrágább: Lewis Carroll: Aliz kalandjai Csodaországban és a tükör másik oldalán, bár nem teljes áron vettem. Szóval nem tudom, hogy így ez számít e a legdrágábbnak. De nagyjából egy árban veszem a könyveket, mivel kicsit spúr vagyok így 2600 Ft-tól nem szeretek többért könyvet venni magamnak.


2. Harag
– Melyik íróval állsz utálom/szeretem viszonyban?
Utálom: úgy gondolom nekem ilyen nincs, vagyis még nem találkoztam vele.
Szeretem: George R. R. Martin, Vivien Holloway, Colleen Hoover, Jessica Park, Julia Lewis Thomson.


3. Falánkság
– Melyik könyvet faltad örömmel úja és újra minden megbánás nélkül?
Nem sok könyvet olvastam újra, viszont annál több az olyan, amit biztos, hogy többször elő fogok venni. Ilyen Kemese Fanni Pippa Kenn trilógiája, aminek remélem, nem sokat kell várni a 3. részét, Julia Lewis Thomson Többek által könyvét is biztos, hogy többször el fogom olvasni, vagy mondjuk Colleen Hoovertől a Slammed – Szívcsapás sorozatot. Még az is lehet, hogy Zakály ViktóriaSzívritmuszavar könyvét is többször el fogom olvasni. És persze a két nagy kedvecem sem maradhat ki a sorból George R. R. Martin: Trónok harca, JenniferNiven: Veled minden hely ragyogó.


4. Lustaság
– Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?
Sajnos rengeteg ilyen könyv van, és csak tologatom őket, hogy majd, majd majd… Aztán talán egyszer előveszem őket és sokszor meg is bánom, hogy miért nem olvastam korábban.


5. Hiúság
– Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?
Nem gondolom, hogy van ilyen könyv.


6. Bujaság
– Mely tulajdonságokat találod legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben?
„Erős jellem, határozottság, kitartás, lojalitás, intelligencia…amiket az emberekben is általában :)” – ez volt a válasza @Biry-nek, aki régebben kihívott erre a book tagra, és én is így gondolom.


7. Irigység
– Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?
Össze vannak gyűjtve ezek a könyvek egy polcra a Molyon. Általában megpróbálom 50 darabra leszűkíteni, de ez nem mindig sikerült.

Kihívottjaim:
@Gothic01 a Googbye Agony tulajdonosa
@Niitaa a Niitaabell világa bloggerinája
@Wandamaci a Wandamaci (könyv)birtodalma írója
@K_A_Hikari & @Ashley_Redwood az Írásaim tárháza bloggerei

Lássuk, kinek mik a bűnei! Persze bárki viheti a taget, akinek megtetszik!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése