2018-06-27

Top5Wednesday – Év végéig elolvasom



Sziasztok!
Ha szerda, akkor érkezik a szerdai top 5 rovat. Ebben a hónapban ismét van saját, home made lista, amit a molyon található zónában rakott össze Réta. Viszont most van hivatalos is, szóval a hónap eléggé érdekes lesz, mert mindenki maga dönti el, hogy melyiket használja.
A hónap utolsó hivatalos GoodReads-es listája most a jövőbe tekint, mert azokat a könyveket veszi górcső alá, amiket még az év végéig el szeretnénk olvasni. A Réta-féle listában pedig azok a könyvek bukkanak fel, amikről úgy gondoljuk, hogy az író valamilyen tudatmódisító szert alkalmazott a mű megírása előtt. Én csupán 3 ilyen könyvet ismerek, ezért most a hivatalos GR topikot használom.
A Top5Szerdára egyébként Rétánál bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is. Egyre több magyar résztvevője is van ennek a Top5Szerda rovatnak, amit a Molyon egy zónában megtaláltok. ITT megnézhetitek, hogy miket szedtek össze a mieink.

A listát egy kakukktojással indítom. Ezt a könyvet júliusban fogom olvasni, mert könyvtári példány, és illene végre visszavinni. Úgyhogy ezt majd gyorsan ki is fogom tudni pipálni a listáról.

A múltkori Leonardo lovag nagyon tetszett, annak ellenére, hogy egyáltalán nem nekem íródott. Ezen felbuzdulva a kezembe vettem egy antológiát, Pokoli teremtmények, ördögi szerkezetek, amiben Holden Rose-tól található egy szösszenet, ami kissé érdekes, de nem a rossz érdekes. Ennyi pozitív élmény után jöhet a Holtidő is! Lassan pedig kijelenthetem, hogy Holden Rose is a kedvenc íróim közé tartozik.

Imádom Soman Chainani eddig magyarul megjelent könyveit, ezért is szeretrném végre a kezembe venni a Jók és Rosszak Iskolája sorozat következő kötetét. Lélekben fel kell rá készülnöm, mert egy fél tégla nagyságú, ezért valószínűleg abban a hónapban, mikor sorra kerítem mást nem is nagyon fogok tudni olvasni.

Marilyn Miller: Küzdj velem, Keserűen édes
Tudom ez így csalás, de hát na… ezt már megszokhattátok. Marilyn Miller 2 könyvét is szeretném elolvasni, mert annyi figyeltem kedvence vagy csak nagyon pozitív véleménnyel van róla, hogy felkeltette az érdeklődésem. A Keserű ébredés épp most van nálam utazókönyvként, szóval őt is lassan ki tudom húzni a listáról. Utána jön a Küzdj velem, így az is kipipálára kerül nemsokára.

Mivel azon szerencsések között vagyok, hogy ismét benne lehetek az ifjúsági Merítés-díj zsűri tagjai között, így illendő az év végéig a lista felét elolvasnom. Ez most a fő cél, ami a szemem előtt lebeg, hogy 100 %-ban tudjon rám is számítani a többi zsűritag.

Jövő hétre még nincs se saját, se hivatalos lista. Viszont valami tuti lesz, mert olyan nem nagyon van, hogy ne legyen sehogy. Na, ezt meg jól megaszontam. Mert ilyen egy szuper blogger. Bocsi… én inkább off, még mielőtt bármi rosszat is feltételeztek rólam.
A képek a moly.hu oldalról származnak. A fejléckép saját készítésű.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése