2018-06-11

Book a Sloth Club és Fumax Kiadó közös könyves meglepésdoboz SPOILERES unboxing



Sziasztok!
Bezony, még egy dobozbontás következik. Ezúttal a mindenki által jól ismert Book a Sloth Club, azaz a lajháros csapat, és a Fumax Kiadó közös munkájának a gyümölcsét mutatom be Nektek.

Eddig soha nem vettem a BASC dobozt, eddig csak mindig másoknál nézegettem, hogy milyen dobozokat állított össze a csapat. Ahogy figyelem, indulásuk óta (2017 ősz-tél) folyamatosan fejlődnek, figyelnek a vásárlók visszajelzéseire, kommunikatívak, ezért egy elég pozitív kép alakult ki róluk. Most pedig adtam nekik egy esélyt, ami inkább annak köszönhető, hogy most tudtam, milyen könyvre fizetek be, ami ráadásul nagyon is érdekelt. Ezért is rendeltem elő a dobozt, hogy át tudjam venni Könyvhéten.
Aztán vártam, vártam, és csak vártam, hogy jöjjön már a június 9.-e és a kezembe tudjam venni a dobozt. Természetesen nem bírtam ki, míg megkaparintom a sajátom, ezért amint megláttam Zsebinél Instagramon a képeket a doboz tartalmáról, rögtön végig is pörgettem megtudván, miket is rejt magába a legújabb BASC csomag.
Végül naaagy nehezen megékezett a nagy nap, nekem pedig Pestre, a Vörösmarty térre felérve az volt az első dolgom, hogy átvegyem a dobozom. Persze ez sem ment annyira könnyen, de erről majd a könyvheti beszámolómban mesélek. Vissza a dobozra…pontosabban már nem is akarom húzni tovább ezt a rövid bevezetést, jöjjön a tartalom. INNENTŐL MINDENKI SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE GÖRGESSEN LEJJEBB!

Kézhez kapván a dobozt rögtön szerelmes lettem a kis lajhárba, ami már a BASC logójává vált. Iszonyatosan édes! Sajnos nekem nem nyerte el a tetszésem ez az új dizájnú dobozelrendezés, mert mire hazaértem kicsit megnyomódott a teteje. Féltettem is a benne lévő dolgokat, hogy minden egyben maradjon. Ha már a benne fellelhető kincsekre terelődött a szó, érkezzenek is.
Kinyitva a dobozt egy csodaszép piros selyempapír fogadott rajta egy papirost találtam, melyen rajta van, mire is fizettem be. Ezt gyorsan félre is tettem, és bontottam tovább. Majd jött az örömömbe ugrálgatás, és a tárgyak jól szemügyre vételezése. Persze a legjobban a könyv érdekelt, de mivel az nem volt meglepi azt hagytam a legkésőbbre.
Először egy teakeveréket vettem ki a csomagból, mert annak tetszett meg legjobban a csomagolása. Kapott egy fantázianevet is, méghozzá a Sloan reggeli frissítőjét. Ez nem mondott túl sokat, a doboz tartalma papíron is annyi áll, hogy ez Sloan kedvenc típusú vére teája. Ez meg is hozta a kedvem, hogy készítsek egy csészével belőle. Az illata és az íze hihetetlen fantasztikus volt. Általában üresen iszom a teát, ami a legtöbb esetben enyhén ízesített meleg víz. Sloan frissítője ezekkel ellentétben nagyon intenzív, kissé savanykás ízű. A színe pedig…. mintha vér lenne.

A teázás után a bögrét is megnéztem, amiben volt egy gyertya. Ha hallgatok Zsebire, ez a gyertya úgy működik, mint a Teszlek süveg, és mindenki ahhoz a fajhoz tartozik, ahova a doboz sorsolta. Ezek szerint én Corsai vagyok, amiről fogalmam sincs, hogy micsodi, de majd ha elolvasom a könyvet kiderül. A gyertya egyébként kék színű, és nem igazán tudom beazonosítani, hogy illatos vagy csak a viasz illatát érzem. Úgyhogy aki szintén Corsai segítsen nekem ebben.
Miután a gyertya is kielemzésre került, végre kezembe vettem a fekete bögrét. Rögtön gondoltam, hogy itt valami turpisság van, és ez egy magic mug, azaz varázs bögre. Ez azt jelenti, hogy akkor mutatja meg mintáját, ha forró vizet öntesz bele. Természetesen ezt is leteszteltem. Első körben csapból folyó forró vízzel. Na, ezzel nem működött, és kissé csalódott lettem, hogy elromlott a bögre. Másnap pedig már vízforralóban forraltam a vizet, és ezzel próbálkoztam… éééés működött Erről láthattok egy videót is. (A háttérben a mosó-vagy mosogatógép zúg, illetve egyéb kintről beszűrődő zajok is hallgatóak. Ezekért bocsi, ha valakit zavar.)
Tovább kutakodva a csomagban találtam még egy vászontáskát is. Ennek is hihetetlen örülök, mert minden álmom egy könyves táska volt, és most megkaptam. Verity City olvasható rajta sok szörnnyel. Egyszerűen imádom!

A csomagban 2 papírt is leltem a doboz tartalmát leírón kívül. Az egyik az író kézzel írt üzenetének digitalizált formája, ami számomra olvashatatlan, de szerencsére a másik oldalon magyarul is rajta van. A másik papír a könyvhöz illő könyvjelző, aminek egyik oldalán a borítóról ismert hangszer látható. A másikon viszont 3 versike található, ami segítséget nyújt a fajok megismerésében.

Végül pedig a könyv. Cso-da-szép! Már alig várom, hogy nekilássak, mert ez a sok apróság meghozta a kedvem hozzá. Főleg azért, hogy megtudjam, mi is az a Corsai.
Összességében meg vagyok elégedve a doboz tartalmával, nem érzem, hogy sok lett volna érte a 6.990 Ft, de azért rendszert nem csinálok belőle.

Ti szoktatok BASC dobozt venni? Mit gondoltok róla?

2 megjegyzés:

  1. Nekem oblito es gyongyvirag illata van! :D azt fixen tudom mondani, hogy nem csak a viasz illatat erzed :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon klassz dobozt hozott létre megint a csapat és nagyon tartják a szintjüket. :) Kíváncsi leszek, hogy az újakkal hosszabb távon mi lesz a helyzet.

    VálaszTörlés