2018-06-09

Júniusi MyBooKz doboz SPOILERES UNBOXING



Sziasztok!
Ismét az a megtiszteltetés ért, hogy elsők között bonthattam ki a MyBooKz prémium könyves meglepetésdobozát.
Aki még nem hallott a MyBooKz dobozokról, azoknak ajánlom EZT a korábbi bejegyzésem, melyben részleten bemutatom, hogy mit kínálnak. Aki pedig a csapatról szeretnek többet megtudni, EBBEN a bejegyzésben olvashatja el a velük készített interjúm.

Ami a legjobban megkülönbözteti őket a többi könyves meglepetés-dobozos csapattól, az az, hogy nálunk 6 műfajból lehet választani. Tudom, már a lajháros csapatnál is van ilyen opció, de a MyBooKz dobozosoknál volt ilyen lehetőség először. Van egy másik jellemzőjük is, méghozzá az, hogy nálunk egy dobozban 2 könyv lapul, és a választott műfajokat lehet vegyíteni. Így két különböző stílusú könyvet is kap a megrendelő.
A júniusi dobozhoz én most a gyerekkönyvek 8-12 éves korcsoport, és Young adult kategóriákat választottam. Lássuk is mik lapultak a dobozban. VIGYÁZAT! SPOILERVESZÉLY KÖVETKEZIK! MINDENKI SAJÁT FELELŐSSÉGRE GÖRGESSEN LEJJEBB!

A doboz külleme már az első, teszt doboz alkalmával is tökéletes volt, ezen nem változtatott a csapat.

Majd mikor kinyitottam egy csodás zöld papírral találtam magam szembe, csakúgy, mint a teszt doboznál, ami barna volt. Nem tudom, mi alapján választanak színt, de eddig mind a kettő nagyon tetszett. Lehet, egy rózsaszínre nem ezt írnám, mert azt annyira nem csipázom. Ami változást észleltem az a töltőanyag mennyisége volt, mert ez egy kicsit megnőtt.

Az első dolog, amin megakadt a szemem, az a gyerekeknek szánt citrom óra. Ha van otthon citrom, akkor nem nagy kunszt az összeszerelése, mert van a hátoldalon egy leírás, ami alapján bárki össze tudja rakni. Megmutattam a fiúknak, hümmögtek rajta kettőt, de annyira nem fogta meg őket. De mivel én kíváncsi voltam, hogy miként működik ezért kipróbáltam. Nálunk pont volt itthon egy citrom, szóval gyorsan neki is láttam az üzembe helyezéshez. Aztán nagy boldogsággal nyugtáztam, mikor sikeresen működésbe hoztam az órát, és riasztottam a fiúknak is, akiket persze utána már érdekelt a dolog. Nem értették, hogy működik, így szétszedtem, és újra összeraktam nekik, hogy lássák. Szerintem ezért is nem érdekelte őket, mert nem tudták volna egyedül összerakni. Mikor ezen a kis kitérőn túl voltunk folytathattam a doboz bontogatását.

A következő dolog a tusfürdő volt. Vonzotta a szemem a gyönyörű zöld színe (igen, imádom a zöldet). Megnézve a címkét boldog voltam, mert citromfű illatú. Nagyon szeretem a zöld, vagyis a citromos és fás illatokat. Megszagolva pedig nyugalom járt át, mert iszonyatosan jó illata van. Az pedig plusz pont, hogy kizárólag növényi összetevőkből készült, ami gondolom az érzékeny bőrűeknél nagy előny.
Majd a kezembe akadt az egyetlen ehető a dobozban. Ez pedig egy körtés-diós tekercs. Ez volt a második dolog, amit kipróbáltunk, mert rögtön felbontottam. A fiúknak annyira nem jött be, nekem nagyon ízlett. Bár én amúgy is szeretem az aszalt dolgokat. Kissé furcsa volt elsőre, mert nem tipikus aszalt gyümölcs állaga volt. Ne kérdezzétek, nem tudom behatárolni az, hogy mire hasonlított, a lényeg, hogy az íze nálam nyert. Kár, hogy olyan picike volt, mert még szívesen ettem volna belőle.
A negyedik meglepi egy chocofee és narancs ízű teakeverék volt a Gárdonyi teaháztól. Az egyik kedvenc teamárkám, szóval itt elgondolkoztam, hogy a MyBooKz csapata gondolatolvasó, hiszen eddig csak olyan termék került a dobozba, ami a kedvencem lett.
A tea mellé járt egy kis, teafűtartó emberke. Már régóta szerettem volna egy ilyet, de még nem volt. Ha nem járt volna a tea mellé, akkor most nagy slamasztikában lettem volna, hiszen nem tudtam volna megkóstolni azt az isteni teát. De szerencsére gondolt erre is a csapat, így senkinek nem kell kétségbeesni, hogy nem fogja tudni meginni. Természetesen már ezt is kipróbáltam, az Instagram oldalamra már töltöttem is fel róla egy kis bemutatót, hogy működik.
Lapult még a dobozban egy eper ízű kézműves ajakápoló. Ezt nem próbáltam még ki, mert nem használok ajakbalzsamot. Viszont kinyitottam és megszaglásztam, az illata nem árulkodik róla, hogy epres lenne, megnyalni nem mertem, mert ha úgy döntök, hogy továbbajándékozom, akkor elég gáz lenne azzal a tudattal, hogy megnyalogattam.

Természetesen a szokásos könyvek-és meglepetések listáját tartalmazó papírok is belekerültek a dobozba, és pár szó MyBooKz csapattól.
Nos, most hogy végeztem az „apróságokkal” jöhetnek a könyvek, hiszen ez a lényeg!
A gyerekkönyv Baár Tünde: Mindig igazam van!, a Buda és Vince sorozat 3. része. Nem ismerem a sorozatot, nem volt még hozzá szerencsénk, de bízom benne, hogy nem fog nagyon kapcsolódni a korábbi kötetekhez a tartalma. A fiúknak viszont nagyon tetszett, mert rögtön rárepültek, és elkezdték az illusztrációkat nézegetni. Annyi észrevételem lenne, hogy a sorozatok mindig nagy lutri, pont az előbb leírt aggodalmam miatt. Nem lehet tudni, mennyi összefüggés van a korábbi részekkel. Erre a jövőben érdemes figyelni.

A young adult könyv: A. G. Howard: RoseBlood – A Rózsa Vére. Nagyon örültem neki, mert mikor megláttam a Maxim Kiadónál nagyon felkeltette a figyelmem, de valószínűleg magamnak nem vettem volna meg. A könyv mellé volt egy papiros is, amin az író jókívánsága látható eredeti, azaz angol nyelven, a másik oldalon viszont magyarul is elolvasható.

Összességében elégedett vagyok a júniusi dobozzal, sok érdekes, és hasznos dolog került bele.

EXTRA!
A MyBooKz indított egy mini verziót is, aminek az ára 8.990Ft (postaköltséget már tartalmazza a doboz ára), ami annyiban különbözik az eddigi dobozoktól, hogy csupán 1 könyv található benne. Akiknek ez a kis tesó tetszik meg, tudniuk kell, hogy valóban csak a könyv száma változik. A választási lehetőség és az egyéb dolgokat ugyanúgy megkapják, mint akik a nagy dobozt vásárolják. Kinek melyik a szimpatikusabb, azt már maga (vagy a pénztárcája) dönti el.

Már elindult a júliusi dobozok megrendelési időszaka a MyBooKz honlapján. Érdemes minél hamarabb leadni az igénylést, mert limitált számú dobozok állnak rendelkezésre. Ha használjátok a VISSZA987 kuponkódot, akkor 10% kedvezményt is kaptok (a MyBooKz Mini dobozokra nem érvényes).

Ti mit gondoltok a dobozról? Bevállalnátok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése