2018-06-02

89. Könyvheti tervek


Sziasztok!
Egy hét múlva már javában zajlani fog a 89. Ünnepi Könyvhét, és 17. gyermekkönyvnapok. Én pedig nagy izgalommal vetem majd bele magam június 9-én a könyvek kavalkádjába Budapesten, a Vörösmarty téren. Rengeteg meglepetéssel, programmal, dedikálással készülnek a kiadók, de sajnos 1 nap nem elég arra, hogy mindent körbejárjon az ember. Mivel nekem csupán egyetlen napom lesz, így nagyon meg kell gondolni, hogy mikor, merre megyek. Az biztos, hogy azokhoz a kiadókhoz ellátogatok, akikkel valamilyen kapcsolatban vagyok, és minél több baráttal, íróval, és emberrel próbálok találkozni és beszélgetni. Ehhez bejelöltem a Könyvhétre készült térképen, hogy javarészt merre fogok felbukkanni jövő héten, szombaton.
Persze nem csak a kiadókat látogatom meg, hanem különböző dedikálásokon, találkozókon is szeretnék részt venni, ehhez is írta egy rövid listát. Aztán majd meglátjuk, hogy melyikre sikerül valóban eljutni.
Ahol megtalálható leszek

Dedikálások, amik érdekelnek:
Június 9-én leszek csak fent Budapesten, a Könyvhéten, de megpróbálok minél több eseményen részt venni. Ehhez készítettem ezt a kis listát.
😍 Selfie Holden Rose-zal
😍 11:00: Könyvmolyképző Kiadó: Róbert Katalin, Fekete Judit dedikálás
😍 12: 00: Könyvmolyképző Kiadó: On Sai dedikálás
😍 13:40: Főnix Könyvműhely: Gabriella Eld dedikálás
😍 14:30: Twister Media: Krausz Emma, és Frey Éva dedikálás
😍 15:00: Ciceró Könyvstúdió: Hajdú-Antal Zsuzsanna dedikálás
😍 16:00: Scolar Kiadó: M. Kácsor Zoltán dedikálás
A dedikálások között körbenézek, vásárolgatok, és ismerkedem az emberekkel. Ha bárki, bárhol felismer, nyugodtan leszólíthat, nem fogok harapni. Lesz kis névjegytáblám, és nagy pakkal fogok közlekedni, az oldalalom Gorkie barátnémmal. Lesz egy kis molyos találkozó is, és a Mini-Könyvklub is szervez találkozót, amiken szintén jelen leszek. Jó lenne összefutni AniTigerrel, Rétával, Hikarival, Ashelyvel, Riszperidonnal, és még sok más kedves molyos emberkével. A számtalan akciót is levadászom, így reményeim szerint rengeteg könyvvel térek haza, és zokogó pénztárcával.

Természetesen ezektől jóval több kiadó, és program lesz majd a Könyvhéten. Ezekről tudok tájékozódni a 89. Ünnepi Könyvhét oldalán, és a kiadók Facebook oldanál is rengeteg hírt találtok. A térképet és pavilonok beosztását szintén a 89. Ünnepi Könyvhét oldalán találjátok.
Böngésszetek bátran, hiszen nagyon sokszínű ez a rendezvény, ahol szinte mindenki talál magának való kellemes időtöltést.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése